TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als ik Doodga, wil ik terugkomen als.....
Pages (2): [1] 2 »
Hahaha, ff kijken wat jullie kiezen!!!
De dood zal wel veel leuker zijn dan deze mensen 
DJ Jean, alleen dan van 2 jaar terug ofzo, en dat ik dan ook zo blijf!!
En niet terugval naar het niveau van nu
Uhhhhh.... als iemand met de skillz van DJ Jean? Mag dat ook?
| quote: |
| Originally posted by Jukx Uhhhhh.... als iemand met de skillz van DJ Jean? Mag dat ook? |
nou ja dan maar die kneus JEAN Hoor....wat een keuzes zeg...hahaha
buiten dj jean ken ik geeneen,dus dood dan maar h�,kune we nog ewwa rusten
| Originally posted by cyberia buiten dj jean ken ik geeneen,dus dood dan maar h�,kune we nog ewwa rusten |
Mja... Belgen he? 
Ik blijf eerlijk gezegd liever dood.
En de Jean van 2 jaar geleden is net zo beroerd als die van nu.
Dit zijn toch geen keuzes!!!!
Mazzol
| Originally posted by Optimus Trance Watte?? Ken jij Viola Holt en Hans van der Togt niet?? Jezus, ben ik zoo oud dan ofzo??? Weetjewel, Rad van Fortuin vroeger, tadadadadada tadadadada, "welkom bij t rad van fortuin...en wie gaat alle letters aan ons zien, hier is onze enige echte...LEONTIEN!!!!" Kwam Leontien ( Niet Van Moorsel, maar Ruiters-Borsato) met een geil strak rokje aanlopen..... Damn.. de goeie ouwe tijd.... |
DJ Jean !!!
Goede skillz...(dan heb ik niet over zn scratch gedoe)
., vette platen ....EN DOEKOE! 
later
ik kom graag terug als 100% Hans van der Jean...........ik blijf dus liever dood!
Dank u!
Ik kies eigenlijk liever voor Def Rhymz maar ja die staat niet op de kaart...Nee hoor Geintjuuuh...Ik mot er nie aan denkuh 

Dan maar DJ Jean, maar dan moet Def Rhymz niet mijn melodietjes gaan jatten want dan lig ik zo weer in een kist...
(en hij ook...)
Ik kom toch liever terug als Jean dan dat ik dood ben, je hebt toch flink poen en je kan aardig draaien. Dat commerciele gedoe kan je als je hem bent toch van de baan schuiven...
Latuurrrzzz...
Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden.
Mzzl
| Originally posted by Dj Lex Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden. Mzzl |
Tering zeg... dat zijn toch geen keuzes....
Als het zo moet. dan blijf ik toch liever dood.
Ik wil als geen van allen terug komen....
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug???
| Originally posted by !_PeTrUs_! ....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! ....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
hmm.. dan maar dood
trouwens... 100%johnny heeft wel succes bij de vrouwen....hmm..
ADK
Hmmm, de uitslag is wel bekend, denk ik. Driekwart van de mensen blijft liever dood en de rest wil terugkomen als DJ Jean...
Nou, veel succes in je volgende leven, jongens........
leuke (zoals altijd onzinnige) ouwe thread van mij...