TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- festrapport
Pages (2): [1] 2 »
festrapport
ja....d� ska jag ta � ber�tta om min underbara l�rdagskv�ll som skulle bli mitt f�rsta stora stomp.....trodde jag iaf
b�rjade med att jag m�tte upp med mina polare vid akallastationen, en hade med sig en 70'is som vi delade p� och allt var frid och fr�jd.
Precis innan vi skulle dra till akalla tr�ff s� skulle en av oss bara g� och k�pa ett paket cigaretter och d� han kom ut igen s� best�mde sig ca. 40 turbojallas (urs�kta utrycket f�r er som inte �r svenska men jag kommer inte p� n�tt b�ttre) f�r att vi hade st�tt p� deras torg aningen f�r l�nge och f�rkr�kat
Sen var vi sju man som sprang f�r allt vad benen bar ned i tunnelbanan igen jagade av 40 ilskna....tjae, n�nting
har aldrig varit s� r�dd i hela mitt liv kan jag �rligt s�ga
aja, sorry att jag inte d�k upp mind � endre � alla andra som va d�r p� nuclear....som ni f�rst�r s� fick jag lite f�rhinder :/
[edit] endre ringde mind precis d� du lirade ligaya....l�t bra....fett ledsen att jag missade det...hade sett fram emot � h�ra dej spela 
Synd att jag inte fick f�r mina "pain in the ass"-f�r�ldrar...var d�remot p� en annan fest 
tjae....allt l�r ju vart b�ttre �n min lilla utflykt till akalla......aldrig mer typ :P
, mind ber�tta, fuck, det var trist...tror det var samma g�ng som var och br�ka med oss innan.
men jag har f�rs�kt sammanst�lla en tracklist, eller f�rs�kt kommaih�g...hehe..
Endre - Live @ Nuclear Nation 28-09-2002
01.Endre - Starclash
02.DT8 - Destination
03.Gouryella - Ligaya (Hiver & Hammer Remix)
04.Accadia - Into The Dawn (James Holden Remix)
05.Drax & Scott Mac - Sublime (Darkstar Remix)
06.Armin Van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Rising Star Remix)
07.Apoptygmata Berzerk - Kathys Song (Ferry Corsten Remix)
08.Cape Town - Pistop
09.Warrior - Drama
10.Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
jag har din Termos f�rresten mind, du gl�mde den.
hmmm skulle inte f�rv�na mig alls....dom verkade va allm�nt p� krigsstigen redan n�r vi s�g dom....aja, f�r v�l va glad att jag klarade mig oskadd ur situationen � inte ligger p� sjukhus med en kniv i magen eller n�tt liknande

Vem fan br�ka ni me ?!
k�nner mig mobbad 
Oavsett n�r och var s�nt h�r h�nder s� blir jag s� j�vla f�rbannad. Jag e bara glad f�r din skull Vizay och dina polares skull att ni klara er undan. Det �r ta mig fan sjukt att man inte ska kunna vistas vart fan man vill utan att man kan bli hotad av satans idioter. Har sj�lv blivit r�nad av tre jallas en g�ng, inget ont om ny svenskar f�r jag har fler v�nner som e invandrare men det r�kade bara va s�nna den g�ngen...
Synd du missa festen f�r tracklisten d�r verka rocka iaf.
Speciellt f�rsta l�ten 
jo blir precis lika arg som du n�r s�nt h�nder
de e ju inte direkt deras etniska bakgrund man st�r sig p� utan deras f�rbannat t�ntiga stil som dom har om att va s� tuffa � balla.....
deras huvudsk�l till att hoppas p� oss och f�rs�ka jaga hem oss va att vi inte k�nde n�n i akalla.....s� fr�n och med nu ska jag inte �ka till en ort om jag inte k�nner n�n....s� verkar det ju funka h�r......eller inte!
nae som sagt sjukt �r det att folk inte kan h�lla sig i styr :/
Grabbar... sorry f�r att ni r�kat ut f�r s�nt men skyll inte p� alla invandrare f�r vissa beteer sig som idioter....annars m�ste man ju utvisa mig ox� och det skulle v�l vara tr�kigt? 
precis gaby....som jag sa...de e inte deras etniska bakgrund som st�r mig...det �r stilen dom har....blir lika lack p� svenskar som beter sig s�...
dessutom va n�gra av mina polare invandrare s� b�rja inte misst�nka n�tt nu 
Tycker det l�ter som en toppen kv�ll.... du sparde pengar + du fick motion.....
skoja bara.... du skulle s�nkt dom.
"du sparade pengar" nej, betalade i f�rhand....ahhh, �dets ironi :P
| quote: |
| Originally posted by Vizay "du sparade pengar" nej, betalade i f�rhand....ahhh, �dets ironi :P |
| Originally posted by Vizay "du sparade pengar" nej, betalade i f�rhand....ahhh, �dets ironi :P |
hahaha turbojallas var ett r�tt roligt uttryck 
har f�r mig att endre lirade into the dawn f�re ligaya...men men
hur som hellst var det skitkul p� festen...kunde vart mer folk men var p� ett s�tt sk�nt att det inte var s� tr�ngt
| Originally posted by Endre du f�r komma in gratis p� n�sta arrangemang som "vi" skall ordna i framtiden, vi har ett stort kvar. som en liten kompensation. + dem andra som betalade och r�kade ut f�r otrevligheter. |

| Originally posted by Vizay seri�st? du �r en �ngel endre!! *smack* ![]() s� l�nge de inte e i akalla bara |
hyr dockan 
yeah, rite...pengar
Vfn pudas varu d�r? hehe jaja...
Iaf nu har jag �ntligen f�tt tillg�ng till dator h�r s� att jag kan ge lite feedback p� kv�llen.
Var juh lite d�ligt med folk som sagt (ca 20 pers) men enligt mig var det faktiskt ingen nackdel. Jag och mina 2 polare kunde juh faktiskt ta hur mycket plats vi ville d�r... Nu var det v�l bara jag som tog den plats jag k�nde att jag beh�vde med mina pois iofs 
Fick fan spatt ett par ggr. 4 bl�sor p� mina fingrar och 2 p� f�tterna efter ultra-stampandet till veracocha!
Vart s� j�vla glad att du lira s� m�nga l�tar som jag l�ngtat efter att f� h�ra p� ett fett system. Och det var typ helt otroligt bra mixat ocks�! Grymt bra faktiskt. M�rktes att det inte var bara jag som kunde mima texten till "Yet another day" 
Soft med en DJ som kommer ner och dansar lite med publiken ox�...
M�rktes att du trivdes bakom spelarna Endre, och p� golvet f�r den delen. Sj�lv var jag glad att det fanns speglar d�r, vart j�vligt cool effekt med ljuststavarna 
Tack f�r "Kathys song" f�rresten 
Nun tar vi och hyr det h�r st�llet f�r en TA fest!
| Originally posted by mindshooter 4 bl�sor p� mina fingrar och 2 p� f�tterna efter ultra-stampandet till veracocha! Vart s� j�vla glad att du lira s� m�nga l�tar som jag l�ngtat efter att f� h�ra p� ett fett system. Och det var typ helt otroligt bra mixat ocks�! Grymt bra faktiskt. M�rktes att det inte var bara jag som kunde mima texten till "Yet another day" ![]() Soft med en DJ som kommer ner och dansar lite med publiken ox�... M�rktes att du trivdes bakom spelarna Endre, och p� golvet f�r den delen. Sj�lv var jag glad att det fanns speglar d�r, vart j�vligt cool effekt med ljuststavarna ![]() Tack f�r "Kathys song" f�rresten ![]() Nun tar vi och hyr det h�r st�llet f�r en TA fest! |
l�ngst fram ungef�r.
| Originally posted by mindshooter Nun tar vi och hyr det h�r st�llet f�r en TA fest! |
| Originally posted by Vizay eller inte!!! jag kan �rligt s�ga att jag int ekommer s�tta min fot i akalla n�tt mer p� kv�llen (tror jag iaf) |
| Originally posted by Vizay eller inte!!! jag kan �rligt s�ga att jag int ekommer s�tta min fot i akalla n�tt mer p� kv�llen (tror jag iaf) |
F�r juh inte vara f�r dyrt!