TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cari Lekebusch på MB Ikväll!!!
Cari Lekebusch på MB Ikväll!!!
Sista gången på Dailys!
Vi kör avslutningspartyt med vår techwiz Cari Lekebusch.
Nu har det blivit lite för kallt att köra uteserveringen, så
vi klämmer ihop oss på stora golvet istället - löning=trångt!
Passa på att köpa din förköpsbiljett till nypremiären på
Sturecompagniet med Richie Hawtin 7 oktober.
Måndag 30 september:
Stora golvet:
Cari Lekebusch
MONDAY BAR
Måndagar 22-03, 20 år
Daily News, Kungsträdgården
Entre:
80kr medlem
100 kr ej medlem
Ingen Parham??? Stackars dig...
Fotboll ikväll för min del...
HAMMARBY
| quote: |
| Originally posted by Xplorer76 Ingen Parham??? Stackars dig... Fotboll ikväll för min del... HAMMARBY |
Va bra... så länge man e nöjd....
Ska du till dockan den 11??
| Originally posted by Xplorer76 Va bra... så länge man e nöjd.... Ska du till dockan den 11?? |
Va det pre-party typ hos dig lr????
Ser inte ut som det... men vi skulle kunna träffas på söder typ innan eller nåt.
Jaha.... hur var det??
Mycket folk??
Bra musik??
jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns.
Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ.
Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass.

Daily's suger hårt, ser ut som en strandad ålands-färja innuti också,
Trevligt att MB bytt till Sture, MYCKET bättre lokal.
| Originally posted by RebeL9 jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns. Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ. Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass. |
| Originally posted by RebeL9 jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns. Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ. Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass. |