TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka här kör MSN???
Vilka här kör MSN???
Vet inte om detta har varit uppe förut... men vilka kör MSN??
Alltså inte ICQ.
mig kan man lägga till på [email protected] fast det går inte att maila till den adtressen om man nu skulle vilja det.
[email protected]
går inte heller att skicka mail.. men orka byta till hotmail bara för det
[email protected] .. ni kan mejla till mig iaf 
[email protected] lägg till mig om ni vill o så kan ni oxå mejla där 
[email protected]
cya there 
[email protected]
kontakta mig bara om ni vill snacka seriös trance. och om ni vill utbyta information och synpunkter på klassiska trancelåtar 
[email protected]
(PvDAddict)
[email protected][/email] för msn
[email][email protected] för mail

| quote: |
| Originally posted by mega_pudas [email protected][/email] för msn [email protected] för mail |
[email protected] Går att skicka mail med...
ett tips kan vara Trillian (http://www.trillian.cc/trillian/index.html), det funkar för ICQ, MSN, Yahoo och allt vad dom heter.. så behöver man bara ett program för sina "kontakter"
| Originally posted by reveal ett tips kan vara Trillian (http://www.trillian.cc/trillian/index.html), det funkar för ICQ, MSN, Yahoo och allt vad dom heter.. så behöver man bara ett program för sina "kontakter" |
| Originally posted by SWE_TRANCE Det låter ju helt klart aktuellt, funkar det bra??? |
| Originally posted by reveal japp, det funkar bra |
| Originally posted by King of Clubs Instämmer. Funkar klockrent för mej. Jag hörde dock nåt om att det fanns ett säkerhetsproblem, som gjorde det möjligt för elaka datanördar att hacka sej in på ens dator om man använder trillian. |
[email protected][/email] & [email][email protected]
Jag är inte från Sverige, men (Finlands)svensk i alla fall. Om detta stör er så ta bort detta inlägg. 
Jag använder också Trillian, har funkat bra hittills, förutom att det kanske inte har alla funktioner som i originalversionerna. Tex Trillians mIRC har ungefär inga alternativ alls, men om man bara använder det till att chatta så går det bra.