TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe hard kan je genaaid worden?

Posted by Flipper01 on Oct-01-2002 09:16:

Behold, my arse. Hoe hard kan je genaaid worden?

Ik heb net op school ook wat moois meegemaakt. Bij mij op de HTS lopen namelijk aardig wat dames van de PABO rond, een van die dames heeft een keer een leuke fotoreportage laten maken met haar vriendje. Nu is het uit met haar vriendje, en heeft hij haar foto's aan al z'n vrienden doorgestuurd. Via, via via kwamen ze vandaag ook in m'n mailbox terecht. Het schijnt dat iemand de foto's al op A3 formaat heeft uitgeprint en binnen de PABO had opgehangen.
Ze liep net bij ons op school rond en je kon zo zien wie de foto's al ontvangen hadden

Voor degenen die in Arnhem op de HTS of PABO zitten en voor ieder ander die ze wil zien, hier staan ze:

http://www.downfire.com/Mood43/Femke/

Posted by JunKX on Oct-01-2002 09:23:

Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt?

Posted by Flipper01 on Oct-01-2002 09:28:

quote:
Originally posted by JunKX
Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt?

Ja, de foto's zijn echt!! Het vrouwtje ook, ik heb d'r een uurtje geleden namelijk nog rond zien lopen bij ons op school
Een aantal lui bij mij uit de klas herkenden haar meteen.

Posted by -TAIS- on Oct-01-2002 09:45:

Zo hee... dit is wel heel erg lomp. Maarja, had ze ook maar geen foto's moeten laten maken, kan tegen je gebruikt worden, dat weet je

Posted by Dr. Kuipers on Oct-01-2002 09:51:

Whahahhahahah

Dan voel je je toch echt genaaid zeg

Wel dikke humor!

Posted by Chicane on Oct-01-2002 10:32:

link doet het niet meer... grrrr

Posted by Access on Oct-01-2002 10:35:

LOL

misschien ben ik weer degene die teveel op de details let ... maar volges mij promoot ze 'n website ... sjeck d'r shirt maar

misschien www.femkeisgenaaid.com

Posted by New Wave on Oct-01-2002 10:35:

Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd

Posted by Access on Oct-01-2002 10:39:

quote:
Originally posted by Chicane
link doet het niet meer... grrrr

quote:
Originally posted by New Wave
Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd

uhm ... heren, die link werkt gewoon ... zelfs met mijn kutverbinding

Posted by Gurian on Oct-01-2002 10:55:

Die link werkt perfect hoor geen problemen mee.

Ik zou nie graag meer naar school gaan als die foto's overal hangen Maar het is best wel een orgienele manier om iemand terug te pakken.

Posted by Chicane on Oct-01-2002 11:12:

LOL AFGANG!!!

zit die gast ook daar op school?

Posted by Opti on Oct-01-2002 11:21:

uhm... url doet t niet (meer)

Posted by raoel on Oct-01-2002 11:26:

Maar waarom doet die gast dit?
Als hij vindt dat die meid zo voor lul staat, staat ie het zelf ook.

Wel een strakke actie, maar de mensen gaan hem ook uitlachen lijkt me

Posted by raoel on Oct-01-2002 11:28:

Hier alle foto's

[edit]
Ze mag er best wel wezen.
Is dit niet toevallig iemands zusje
[/edit]

Wel ff normaal blijven doen! Als je de foto's wil bekijken druk je maar op de link!

BVD!

Uwe mod!

Posted by swingingbaby on Oct-01-2002 11:44:

Confused

echt erg dit hoor....op de TU in eindhoven is dit ook een keer gebeurt een ex die zijn vriendin wilde lastig vallen.maar die is mooi wel opgepakt door de politie
dus die zal het ook geweten hebben..maar dat meisje dat durft zich nergens meer te vertonen..dus erg sneu zoiets!

Posted by TimeportE on Oct-01-2002 11:49:

quote:
Originally posted by swingingbaby
echt erg dit hoor....op de TU in eindhoven is dit ook een keer gebeurt een ex die zijn vriendin wilde lastig vallen.maar die is mooi wel opgepakt door de politie
dus die zal het ook geweten hebben..maar dat meisje dat durft zich nergens meer te vertonen..dus erg sneu zoiets!

hehe dat was dan voor mijn tijd (ben 1ste jaar ID! )

maar ik vind het nu wel erg grappig maar wel enorm lullig aan de andere kant!! dat vergeet men nie 1,2,3.. aj aj..

uuh edit, heeft hij nu haar string aan op een gegeven moment of hoe zit dat!

Posted by eXos on Oct-01-2002 13:06:

Kijken kan nog, posten niet meer!

Wel leuk enzo, maar is beter dat ie niet te lang op de eerste pagina blijft staan

**CLOSED**