TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe hard kan je genaaid worden?
Hoe hard kan je genaaid worden?
Ik heb net op school ook wat moois meegemaakt. Bij mij op de HTS lopen namelijk aardig wat dames van de PABO rond, een van die dames heeft een keer een leuke fotoreportage laten maken met haar vriendje. Nu is het uit met haar vriendje, en heeft hij haar foto's aan al z'n vrienden doorgestuurd. Via, via via kwamen ze vandaag ook in m'n mailbox terecht. Het schijnt dat iemand de foto's al op A3 formaat heeft uitgeprint en binnen de PABO had opgehangen.
Ze liep net bij ons op school rond en je kon zo zien wie de foto's al ontvangen hadden 

Voor degenen die in Arnhem op de HTS of PABO zitten en voor ieder ander die ze wil zien, hier staan ze:
http://www.downfire.com/Mood43/Femke/
Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt?
| quote: |
| Originally posted by JunKX Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt? |

Zo hee... dit is wel heel erg lomp. Maarja, had ze ook maar geen foto's moeten laten maken, kan tegen je gebruikt worden, dat weet je 
Whahahhahahah 
Dan voel je je toch echt genaaid zeg
Wel dikke humor! 
link doet het niet meer... grrrr 
LOL

misschien ben ik weer degene die teveel op de details let ... maar volges mij promoot ze 'n website ... sjeck d'r shirt maar
misschien www.femkeisgenaaid.com 
Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd 
| Originally posted by Chicane link doet het niet meer... grrrr |
| Originally posted by New Wave Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd |
Die link werkt perfect hoor geen problemen mee.
Ik zou nie graag meer naar school gaan als die foto's overal hangen
Maar het is best wel een orgienele manier om iemand terug te pakken.
LOL AFGANG!!! 
zit die gast ook daar op school?
uhm... url doet t niet (meer) 
Maar waarom doet die gast dit?
Als hij vindt dat die meid zo voor lul staat, staat ie het zelf ook.
Wel een strakke actie, maar de mensen gaan hem ook uitlachen lijkt me 
Hier alle foto's
[edit]
Ze mag er best wel wezen.
Is dit niet toevallig iemands zusje 
[/edit]
Wel ff normaal blijven doen! Als je de foto's wil bekijken druk je maar op de link!
BVD!
Uwe mod!
echt erg dit hoor....op de TU in eindhoven is dit ook een keer gebeurt een ex die zijn vriendin wilde lastig vallen.maar die is mooi wel opgepakt door de politie
dus die zal het ook geweten hebben..maar dat meisje dat durft zich nergens meer te vertonen..dus erg sneu zoiets!
| Originally posted by swingingbaby echt erg dit hoor....op de TU in eindhoven is dit ook een keer gebeurt een ex die zijn vriendin wilde lastig vallen.maar die is mooi wel opgepakt door de politie dus die zal het ook geweten hebben..maar dat meisje dat durft zich nergens meer te vertonen..dus erg sneu zoiets! |
)
Kijken kan nog, posten niet meer!
Wel leuk enzo, maar is beter dat ie niet te lang op de eerste pagina blijft staan 
**CLOSED**