TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul Van Dyk - Jag ska dit
Paul Van Dyk - Jag ska dit
M�ste skryta, haha,
Best�llde precis biljett och hotell, det blir jag tv� polare, antidepressivt, och PAUL VAN DYK
weeeeeeee
skryt p� 
jag har haft biljett i flera m�nader vid det h�r laget 
Den h�r g�ngen kommer han s�kert ha brutit handen eller armen! 
| quote: |
| Originally posted by reveal skryt p� ![]() jag har haft biljett i flera m�nader vid det h�r laget |
ska ingen dit me kamera? det vore himmel o f� se!

Ello! =)
Tss...h�r sitter du � s�ger att vi ska �ka till k�penhamn � s� n�mner du inte ens mitt namn! =)
*hmz* kamera...det va en bra idee.
WhiteRussian, har du ngn kamera? Om inte annat s� f�r jag v�ll l�na mina p�rons...
n�r kommer han nu igen?
PIS
den 8e november
Jag skulle igentligen dragit ner till Malm� f�r att stanna en vecka redan den 22a Oktober men det sket sig... s� den helgen kan ju va n�t... ska h�ra med chefen om man f�r ledigt sen h�nger det ju p� om det finns biljetter 
F�r la se...
som sagt det e lite konstigt att pvds �roninflammation hade g�tt �ver till kv�llen efter d� han spela ett annat gig 
jag e mer sugen nu p� att �ka till k�penhamn nu
ska kolla upp det h�r ordentligt allts�...
biljetter, f�rdbiljett, boende, etc. 
varf�r �r du mer sugen nu �n tidigar�?
pvd r�cker v�l 
reveal
nu postar du fortare �n mig. hehehehehhe
neeeeh, det e en annan sak
hohoho
Fick mina biljetter p� Posten idag...
"20 �R" st�r det stort som fan p� dem...s� ni som inte �r �ver 20 kanske f�r det j�vligt jobbigt att ta er in...
Hej !
�ntligen �r jag tillbaka i Sverige och h�r f�r att stanna ett tag!
Jag var har varit i Aten igen...
Den 7 eller 8:e september s�g jag Paul van Dyk i Aten. Det var nog 5:e g�ngen f�r mig och jag m�ste bara s�ga att han blir b�ttre och b�ttre. Vilket dj�vla drag!!!!
Killen som spelade innan honom var en f�r mig ok�nd grekisk DJ som spelade skitbra faktiskt, men n�r Paul klev p� f�rstod man �n en g�ng varf�r han �r Nr 1. Det sv�ngde otroligt mycket och sedan blev det bara b�ttre och b�trre. Jag stod bara och garvade till slut. Vilken champ...
Jag var upprymd i flera dagar efter�t. S� vad ni �n g�r - MISSA INTE PvD !
Greetz
NordLight
Imorn ska jag h�ra med chefen hur/om jag kan f� ledigt... m�ste jus senast kunna �ka ner p� dagen d� detta tar plats... Sen bokar jag upp en biljett direkt...
.../ Steve