TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verplaatsing Voor Nederland. nood sommige raadgeving!
Verplaatsing Voor Nederland. nood sommige raadgeving!
Zeg mijn vuilak Nederland Ta. op welke manier zitten wij vandaag?
MIJ ben planning voor gaat voor Nederland volgend jaar zowat sprokkelmaand voor trance wilskracht of sommige welwillend van festival zoals welk uitsluitend niet zekere. MIJ uitsluitend zin voor gaat ziedaar voor sommige reden!
Zodoende wanneer u guys konden mij uiterlijk sommige op welke manier tegen zeggen mij waarheen zou te mooi werkhuis voor verblijf , welke hotel zitten mooi , welke moeten mij verblijf vandaan , welke mooi voor zien etc etc
merci weer!
wat een vaag taaltje jij hebben,
volgens mij jij bedoelen dat jij naar Nederland komt?
Jij kijken moeten in deze thread: INFO
Succes!
GreetZ Rubs
Re: Verplaatsing Voor Nederland. nood sommige raadgeving!
| quote: |
| Originally posted by TrAZ Zeg mijn vuilak Nederland Ta. op welke manier zitten wij vandaag? |
lol sorry if that sounded like complete horseshit..but i used a translator...!!
hopefully we all speak english here im pretty sure but doing that was fun...
thanks for the link
so what exactly did i say? did it sound right?
Re: Verplaatsing Voor Nederland. nood sommige raadgeving!
| Originally posted by TrAZ Zeg mijn vuilak Nederland Ta. op welke manier zitten wij vandaag? |
| MIJ ben planning voor gaat voor Nederland volgend jaar zowat sprokkelmaand voor trance wilskracht of sommige welwillend van festival zoals welk uitsluitend niet zekere. MIJ uitsluitend zin voor gaat ziedaar voor sommige reden! |
| Zodoende wanneer u guys konden mij uiterlijk sommige op welke manier tegen zeggen mij waarheen zou te mooi werkhuis voor verblijf , welke hotel zitten mooi , welke moeten mij verblijf vandaan , welke mooi voor zien etc etc |
Use the link above to spread your "onzin"
**CLOSED**