TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (3): [1] 2 3 »
ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Het kan aan mij liggen, maar er is de laatste tijd geen enkel feest meer dat me echt aanspreekt. En dan bedoel ik vooral de feesen in clubs. Grote feesten zijn er genoeg, maar die trekken me juist niet. Op Capital na dan, want dat is gewoon een Kwaliteits-line-up!
Waar zijn de tijden gebleven dat er ook goeie gezellige feesten waren in de clubs??
Vroeger had je de Wildlife feesten in de Melkweg, die waren top. Ook Tiesto is gestopt met zijn solo-tours... En Earth in de Melkweg heeft zijn beste tijd ook gehad, zo lijkt het....
Daarbij komt dan ook nog eens het sluiten van de Kremlin!
Zie ik het helemaal verkeerd of is het gewoon een beetje gebeurt met de clubs?
Sido
Het gaat inderdaad minder in clubland.
Danssalon dicht, IT dicht, Scanners dicht, Kremlin dicht .... al gaat Cubic wel weer verder, zijn opgekocht door XL dacht ik.
Verder heb je in de Escape nog aardig wat feesten, in de Hemkade, in de Melkweg (volgende week dacht ik weer). Je moet denk ik beter zoeken nu, maar ze zijn er nog wel.
komt door de (steeds meer) grote feesten... die verknallen het clubleven
Ik hoop dat er weer wat nieuwe dingen gaan komen in "clubland", want anders is voor mij persoonlijk weinig meer te feesten in NL.....
Zou mooi zijn als de Kremlin-organisatie een nieuwe locatie weet te vinden, er weer eens een goed "ON"-feest in Off-Corso Rotterdam komt (ik noem een Sasha....
) en Earth weer eens wat betere namen gaat programmeren.
Echt zonde dat die grote (sfeerloze) feesten het verpesten voor de clubs.....
Ja, inderdaad het begint op te vallen. Ook armin en ferry vertelden pas in interviews dat het er niet makkelijker op wordt voor de clubs.
grtz,
TNG
van ellende moet ik maar VEEL naar de eau enzo toe
grote feesten trekken me minder lately, kvin die kleine feestjes wel net zo prettig... aanzienlijk goedkoper ook
maar tvalt me wel op dat ook de discotheken hier in de buurt steeds meer moeite moeten doen om een volle bak te trekken.. 'grote' namen uitnodigen enzo.. nie erg ofzo, maar volgens mij was een volle discotheek een paar jaar geleden vanzelfsprekender dan nu
nou maar hopen dat het nie de trend wordt, dat de grote feesten DE standaard worden en dat dr verder nix te doen is.. want dan kon het wel es snel gebeurd zijn met de gezelligheid
in den Bosch zitten de "clubs" (ahum ahum) altijd propvol, misschien komt dit ook omdat er maar 1 "discotheek" is in Den Bosch en daar kunnen misschien net 750 man in
de kroegen zijn moeilijker vol te krijgen, dat merk ik wel 
Ik verwacht dat over een jaar of wat de grote feesten en festivals bij het grote publiek gaan vervelen. De hoeveelheid feesten/festivals zullen afnemen en alleen de beste feesten/festivals zullen dan nog jaarlijks terugkeren, bv DanceValley.
Dit is het moment dat men weer naar de clubs terug trekt. Maar Sido heeft gelijk het is arme troef de laatste tijd in de Nederlandse clubs. Als ik zelf moet kiezen tussen een megaparty of een topavond in een club, dan kies ik het laatste. Veel meer sfeer, gezelliger, meer contact tussen DJ en publiek en op parties loopt tegenwoordig elke randdebiel en in een goeie club komt vaak toch een selectievere groep mensen, waardoor de sfeer vaak beter is. Onder selectievere groep versta ik mensen die weten waarvoor en voor welke dj ze naar een club gaan. Onder randdebielen versta ik oa hooligans die alleen komen om de sfeer te verzieken (bv vechtpartij op 4-elements tussen Hooligans, me hele avond verziekt).
Maar ik heb nog wel vertrouwen dat er diverse clubs het zullen overleven, maar ze gaan het zwaar krijgen de komende periode.
ik vind ook dat er op capital na weinig goeie feesten meer zijn, of komt dat omdat ik volledig blut ben...
nou vinnik wel dat er in de herfst altijd minder goeie feesten zijn, dus misschien is het de jaarlijkse herfstdepressie...ach laten we dat maar hopen..
| quote: |
| Originally posted by DjSuez ik vind ook dat er op capital na weinig goeie feesten meer zijn, of komt dat omdat ik volledig blut ben... nou vinnik wel dat er in de herfst altijd minder goeie feesten zijn, dus misschien is het de jaarlijkse herfstdepressie...ach laten we dat maar hopen.. |
| Er is altijd na de zomer een herftdepessie en in januari en begin februari is het altijd dood qua feesten, al het geld is dan op bij iedereen |
check:
http://trance.nu/v3/article_TsunamiSpecialNight.php
ze zijn er dus nog wel 
Houseparties zijn er altijd geweest, en ik denk niet dat er ooit verveling gaat optreden. Daarvoor zijn ze te mainstream, er zal altijd een doelgroep voor zijn.
Wat de club-feesten betreft: ik ga alleen voor Paul van Dyk naar de Randsatd en die komt maar 1 a 2 keer per jaar

Gewoon wat vaker Duitsland meepakken joh
Wanneer gaan we naar Crasha? Ik wil er trouwens stage-lopen
Hopen dat t lukt.
Alles goed Sandertje en Sidootje? Bedank pipi ff voor de PM, maar heb nog geen tijd gehad om te antwoorden 
Doei! X josta
Er zijn wel genoeg 13 in het dozijn hardstyle feesten
| Originally posted by Miss Proximus Houseparties zijn er altijd geweest, en ik denk niet dat er ooit verveling gaat optreden. Daarvoor zijn ze te mainstream, er zal altijd een doelgroep voor zijn. Wat de club-feesten betreft: ik ga alleen voor Paul van Dyk naar de Randsatd en die komt maar 1 a 2 keer per jaar ![]() Gewoon wat vaker Duitsland meepakken joh Wanneer gaan we naar Crasha? Ik wil er trouwens stage-lopen Hopen dat t lukt.Alles goed Sandertje en Sidootje? Bedank pipi ff voor de PM, maar heb nog geen tijd gehad om te antwoorden ![]() Doei! X josta |
| Als ik zelf moet kiezen tussen een megaparty of een topavond in een club, dan kies ik het laatste |
| Echt zonde dat die grote (sfeerloze) feesten het verpesten voor de clubs..... |
Ik vind feestjes in clubs leuk, grote feesten ook leuk! voorlopig genoeg leuke feesten, en genoeg leuke feesten in clubs. Armin solo in de eau, capital, misja helsloot op DA.
Moeten er echt niet meer worden, anders kan ik nie meer 2 x op wintersport per jaar en ook nie meer naar HOMELANDS 
dus mij hoor je op dit moment niet klagen!
Later!
| Originally posted by Eye-Riz Vorig jaar kreeg ik, als ik weer eens nieuws over Nexus plaatste, van menigeen te horen dat ze niet konden, want de ene keer was het Grote Feest Zus en de andere keer Grote Feest Zo waar ze ozo nodig naartoe moesten. |
duurde dikke 8 maanden voordat ik voor t eerst alsnog naar Nexus kwam
| Originally posted by Eye-Riz Over feesten in clubs: Velen snappen niet dat er ook nog dingen onder hun neus gebeuren maar waarvoor ze te blind zijn om het te zien. Dat verschijnsel heet Blindstaren-op-dj-namen. Een andere benaming is Met-de-kudde-meelopen. MOET er dan zonodig een bekende DJ op af komen voordat mensen ge�nteresseerd raken in het Onbekende?! Mijn mening is van niet. Zonder die grote naam lukt het ook wel, maar dan moet je er wat meer moeite voor doen... |
| Originally posted by ahp2002 zozo. wat een gefrustreerd stukje zeg... Hoe komt dat zo? Heb je zelf niet genoeg fans ofzo? |
| Originally posted by ahp2002 zozo. wat een gefrustreerd stukje zeg... Hoe komt dat zo? Heb je zelf niet genoeg fans ofzo? |
Dat Nexus goed loopt en top is,is de verdienste van de organisatie..
Er zijn weinig feesten zoals deze,deed me een beetje denken aan de goede oude wildlife sfeer..
Vond clubavonden vroeger zoiezo leuker dan grote feesten,clubavonden zoals Wildlife,de Tiesto solo's vroeger,club eau (was 9 van de 10 x top)....grote feesten ga je meer naar toe voor de happening dan bij een club avond..ben nog nooit compleet los gegaan zoals op een club avond op een groot feest...
Atm zijn grote feesten imo te groot en te massaal en is de sfeer vaak ver te zoeken....
| Originally posted by Donna Lees jij de Nexusthread maar ff knul,heel toevallig heeft ze gelijk,vorig jaar was "bijna" iedereen hier grote feesten freak,ook wijzelf hebben toen wel eens een feesie of 2 georganiseerd,de 2e keer zelfs Cor Fijneman en Montana erbij,maar neeeeej iedereen moest naar de grote feesten..... Dat Nexus heeft overleefd is waarschijnlijk een kwestie geweest van hard werken en weinig tot geen winst draaien,de organisatie zal geloofd hebben in hun kindje en het bewijs heb ik afgelopen zaterdag mogen aanschouwen toen eye (1 van de 4 geweldige dj's) op handen werd gedragen door een hele kudde wappie volk (geweldige benaming kolk:P) De kwallen van de hemel draaide ze en fans in overvloed,waar zij pissed om is,is het feit dat er teveel kuddedieren rondlopen die met de "trends" meegaan. "Disgusting" te noemen inderdaad. Wat Nexus goed heeft gedaan en wij fout (imo) is dat ze door zijn gegaan met het concept waar ze in geloofden,en niet zoals onze organisatie heeft gedaan,bekende dudes uitnodigen om t smakelijker te maken voor de volgelingen van trendjes. Dat zij maybe wat prikkelbaar overkomt is heel goed te begrijpen,en dat jij je mening daarover uit is minder te begrijpen want je weet no shit van t hele gebeuren af aangezien je hier toen niet eens bivakeerde. Dus beter lul je een andere richting op (met alle winden mee ofzo) en laat je ppl hun mening geven die WEL weten wat er hier bedoeld wordt. |
| Originally posted by New Wave mwhahaha, wat een nerd ben jij zeg. Wat probeer je nou met deze reactie te bereiken? Het stadium van dat soort posts waren we toch al ver voorbij.... |
Originally posted by ahp2002 |