TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Clip-nummer interactie


Posted by DjSuez on Oct-05-2002 18:09:

Clip-nummer interactie

welke clip vinden jullie nou dat er echt iets toevoegd aan een nummer...

zeg maar je hebt een hoop kutclips, maar er zijn er een paar die gewoon vet cool zijn om naar te kijken, en dan niet voor het tieten gehalte (spacelovers), herinnering (lethal industry bv) of iets dergelijks.

Ik vind bijvoorbeeld dat Such is life echt een clip heeft die ontzettend veel bijdraagt aan het nummer, en cafe del mar ook. de clips van faithless hebben dat extras meestal ook wel.

wat zijn jullie meningen daarover?

Greetz Steeph


Posted by eieregooie on Oct-05-2002 18:45:

Re: Clip-nummer interactie

quote:
Originally posted by DjSuez
Ik vind bijvoorbeeld dat Such is life echt een clip heeft die ontzettend veel bijdraagt aan het nummer,

Dat is voor veel mensen ook herinnering lijkt me...

Clip die ik meestelijk goed vin is die van de Chemical Brothers - Star Guitar... Nummer op zich vind ik nie zo denderend, maar met die clip erbij

Enneuh... Aphex Twins - Windowlicker


Posted by aRGee on Oct-05-2002 19:51:

Prodigy - Smack my bitch up

Hard clipje, maar blijft boeien, vooral als het clipje zo tripperig wordt met die vrouwenstem erbij, voegt zeker iets toe


Posted by Teknikol on Oct-05-2002 23:45:

ik zie belabberd weinig clips op tv van trance nummers, nie dak het zo erg vind, laat het maar zo underground blijven als mogelijk is

do not change topic plz


Posted by eXos on Oct-06-2002 10:42:

quote:
Originally posted by Teknikol
ik zie belabberd weinig clips op tv van trance nummers, nie dak het zo erg vind, laat het maar zo underground blijven als mogelijk is

do not change topic plz


//Dan had je t woord Underground, wat hier gewoon echt fout! is, niet moeten gebruiken!
Maar idd, die discussie is al 115x gevoerd op dit forum.


IMHO voegen clips weinig tot nix toe aan t nummer. Ten eerste zijn de nummers al zo samengestampt dat meestal alleen het climax gedeelte overblijft en de hele opbouw nergens meer te bekennen is. Opzich logisch want de mensen moeten geboeid blijven door de muziek op TV & Radio! en met # van 8 min is de lol er snel af.

Zoals dat laatste Clipje van Rank 1. Het hele nummer wordt verkracht door racende auto's & gillende mensen. Hele waarde van t nummer weg (als die die al had ).

Zo, me kater ff weggetypt!


Posted by Gurian on Oct-06-2002 11:27:

Ik vind de clips van de sensation theme wel wat toevoegen aan het nummer. Ik was nie op sensation maar zo krijg je wel een indruk ervan. Ik vindt dat ze vooral zulke clips moeten maken bij trancenummers.


Posted by Blik on Oct-06-2002 12:20:

Re: Re: Clip-nummer interactie

quote:
Originally posted by eieregooie

Dat is voor veel mensen ook herinnering lijkt me...


hij bedoelt de clip van de doodstraf, niet die van sensation die tmf heeft gemaakt


Posted by Subsonik on Oct-06-2002 12:51:

ik vond de clip van Flight 643 wel goed erbij passen eigelijk, gewoon simpel maar wel reality


Posted by eieregooie on Oct-06-2002 14:22:

Re: Re: Re: Clip-nummer interactie

quote:
Originally posted by Blik


hij bedoelt de clip van de doodstraf, niet die van sensation die tmf heeft gemaakt

Ow die... nah, vonnik weinig aan... maar kan aan mij liggen...


Posted by Biohazard on Oct-06-2002 15:21:

Goede clips

System F - Cry , oke het is kut nummer maar die clip vind ik zoow mooi
Delerium - Underwater
Rank - Airwave & Such is Life
Marco V - Godd


Posted by Arstmak on Oct-06-2002 15:29:

Tranceclips blijven me niet zo bij...

Gielen-Twisted: beetje TEveel Gielen imo..
Cosmic Gate - The truth: 3x niks (het nummer wel natuurlijk)
Tiesto - Urban Train: matigjes, hij loopt gewoon door Amsterdam..


Posted by John on Oct-06-2002 15:55:

ik vind die clips bij ja rule platen echt wat toevoegen...al die wijven otos en goud enzow, echt super lauw steelo flex

en op trance gebied sluit ik me aan bij petrus


Posted by Access on Oct-07-2002 14:15:

Agh ... clips zijn tegewoordig DE manier om je muziek te verkope
Zet er wat halfnaakte vrouwe in de 'n beetje kansloos geil zitte te kijke en danse, dan zal 't nummer tuurlijk wel goed verkope ... hoe shit 't ook is

Neej, echte goeie clips ken ik nie echt ... maar persoonlijk vinnik toch wel die clips van grootse feestjes zoals sensation, dancevalley ofzo erg geinig.
Maar ook D Note - Shed My Skin is wel okay ... die knakker die gewoon lekker uit z'n dak gaat op lekkere muziek ... goed spul


Posted by mr.marcello on Oct-07-2002 14:24:

quote:
Originally posted by John
ik vind die clips bij ja rule platen echt wat toevoegen...al die wijven otos en goud enzow, echt super lauw steelo flex


JaRule is inderdaad errug flexx man!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Blik on Oct-07-2002 16:10:

ik vind de clips van R Kelly en N.E.R.D. na 23:00 savonds wel errug leuk om naar te kijken


Posted by arrows on Oct-08-2002 20:57:

Christina Aguilera - Dirrty


Posted by DjSuez on Oct-11-2002 18:43:

quote:
Christina Aguilera - Dirrty


Het was gewoon een kwestie van TIJD voordat iemand dat hier neer zou zetten...(en terecht...)


Posted by mastah jc on Oct-11-2002 18:51:

quote:
Originally posted by arrows
Christina Aguilera - Dirrty


ghehehehe


Posted by TranceFool on Oct-11-2002 18:54:

quote:
Originally posted by arrows
Christina Aguilera - Dirrty

whehe klopt jah



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.