TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- << Prins Claus Overleden >>
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Kamaya on Oct-06-2002 18:54:

<< Prins Claus dood >>

Ik zie het net op t nieuws, 19:00 gestorven

Posted by Teknikol on Oct-06-2002 19:03:

man ik d8 dat je maar wat zat te lullen, kheb het meteen getjekt, en het is nog waar ook! Ik kan het ff niet geloven...je weet toch dat die man niet 100% fit is, maar ik verw8 het nou niet echt

Posted by Dj Lex on Oct-06-2002 19:12:

Mwa had eigenlijk wel verwacht dat hij dit jaar zou overlijden. Ze gezondheid kwakkelde al zo lang op en neer. Komt voor mij niet als een verrassing

Posted by -TAIS- on Oct-06-2002 19:14:

Tja, wat moet ik zeggen.. het zat er aan te komen, toch is het dan altijd nog wel onverwachts...

Posted by Asperge on Oct-06-2002 19:22:

RIP

Posted by blighty on Oct-06-2002 19:24:

Hi all,

Echt verschrikkelijk nieuws, al is het geen verassing gezien zijn lichamelijke conditie. Ik heb echt medelijden met de familie

Greetings,
Blighty

Posted by TranceFool on Oct-06-2002 19:33:

Ja tis klote...aan de andere kant misschien beter voor hem want zo is het ook geen leven, wel erg klote voor de familie

rip

Posted by DanceTrend on Oct-06-2002 19:40:

Tja ik vind het niet klote ofzo... Wel voor de familie enzo, maar het zat er al zo duidelijk aan te komen..

Tja kweetniet, maar ik vind er eigenlijk helemaal nix van.. Alleen jammer voor familie, maar verder...

Posted by @ddicted on Oct-06-2002 19:55:

Volgens mij is hij zelf beter af zo, hij is in leven gehouden als een kasplantje lijkt wel. Geen verrassing wel erg triest.
RIP

Posted by jp on Oct-06-2002 20:09:

Het was een man met humor die tegen zijn eigen karakter in altijd op de achtergrond heeft moeten leven maar zich desondanks al die jaren heeft weten te redden

Moge de engelen hem goed verzorgen

Posted by mastah jc on Oct-06-2002 20:23:

idd geen verassing! Toch jammer twas een goeie man!! Wel beter voor hem denkik na al dat lijden....

Posted by Blik on Oct-06-2002 20:29:

jammer ja

tis beter zo, voor zichzelf en voor de belastingbetaler....

Posted by ampburner on Oct-06-2002 20:36:

quote:
Originally posted by Blik
jammer ja

tis beter zo, voor zichzelf en voor de belastingbetaler....

lol, wat klinkt dit ontzettend hard! Je bedoelt het vast goed, maar het komt ff raar over

RIP

Posted by Smirnoff on Oct-06-2002 20:50:

Het is altijd klote als er iemand komt te overlijden, dat het nu Claus betreft tja... t, zat er aan te komen.
76, mooie leeftijd toch....
Ik mag hopen dat ik het zo ver ga schoppen.

R.I.P

Posted by Blik on Oct-06-2002 21:11:

quote:
Originally posted by ampburner

lol, wat klinkt dit ontzettend hard! Je bedoelt het vast goed, maar het komt ff raar over

RIP

ja het is ook hard maar zo denk ik erover, ik vind het een beetje overdreven dat elke nederlandse zender het er nu over heeft, alleen de 3 muziekzenders hebben het er niet over, en het ergste is dat ze ook allemaal hetzelfde uitzenden...

het is jammer dat die dood is, maar meer ook niet

Posted by Access on Oct-06-2002 21:18:

quote:
Originally posted by Blik
alleen de 3 muziekzenders hebben het er niet over

Check agian ... bij TMF en BOX ken je geen smsjes meer sture enzo (alsof we dat misse)

Maar idd, alles is wel wat overdreve vinnik ...
Tuurlijk, spijtig dat ie dood is ... maar ik kan er nie om treuren.

Posted by Flipper01 on Oct-06-2002 21:50:

Zelfs op TMF en MTV hadden ze de programmering aangepast hoor! Zo hoort het ook vind ik.

R.I.P.

Posted by Pjotr G on Oct-06-2002 22:14:

tja, 't is toch gewoon GROOT nieuws dus...

maar goed moge hij ruste in vrede, en waar hij ook is van zijn lijden af zijn

Posted by John on Oct-06-2002 22:55:

r.i.p.

maja, zoals iedereen al zegt, et zat er aan te komen...

Posted by jp on Oct-07-2002 00:43:

Condoleance Register:

http://www.koninklijkhuis.nl/prinsc...orm.php?Lang=NL

Posted by eieregooie on Oct-07-2002 01:28:

Ik kom vanavond rond half 10 de markt op scheuren. Schrik me rot! Allemaal politie... Even later hoorde ik dus waarom. Ze zijn hier nu al met de voorbereidingen begonnen. Delft op z'n kop de komende dagen... Zijn we mooi klaar mee... Ik weet toevallig welke maatregelen er allemaal genomen gaan worden... Ben benieuwd hoe het verloopt.

Maar goed, da's pas over een paar dagen allemaal... Belangrijker is de trieste gebeurtenis van vanavond. Ik ben niet echt koningsgezind ensow, maar heb ook niks op het koningshuis tegen. Ik vond Claus een sympatieke man. Moge hij rusten in vrede.

Posted by TimeportE on Oct-07-2002 08:13:

quote:
Originally posted by Access
Maar idd, alles is wel wat overdreve vinnik ...
Tuurlijk, spijtig dat ie dood is ... maar ik kan er nie om treuren.

sorrie hoor weet je wat pas overdreven is dat als die herman brood zich van een gebouw afpleurt iedereen op eens aandacht eraan besteed, bij claus kan ik me het me snappen! (niet dat ik tegen jou bedoel maar ik meost het eff kwijt!)

ik vind het echt jammer dat hij dood is, was altijd een man met een geweldige humor! echt heel jammer dat hij dood was!

Posted by total woot on Oct-07-2002 09:41:

ik vind het ook zeker jammer dat hij er niet meer is, maar laten we eerlijk zijn, iedereen zat erop te wachten.

Ik keek gister op de site van de nos, (moet woensdag draaien, maar in geval van nationale rouw, zouden we dicht zijn) op het moment dat Balkenende met zn speech begon stond al op de NOS-site wat hij zei (lees: het stond al online voordat het op tv was).
alle praatjes en filmpjes lagen volgens mij al weken klaar.

daarnaast moet ik zeggen dat ik het erg vind, maar niet zo erg dat ik er de hele avond naar wil kijken. vanaf het moment dat het bekend werd tot 12 uur (kging slapen) was er op alle nederlandse zenders ALLEEEEEN maar Claus.
kvind het heel erg, maar ik vind ook dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij/zij ermee omgaat, en op deze manier dring je mensen zijn dood op, dat vind ik ongepast.

Posted by magrec on Oct-07-2002 11:58:

Erg jammer vond het altijd mooi om die man te horen praten, die man was erg begaafd. Maar wist zijn positie in deze samenleving altijd goed te relativeren. Iemand verliezen is nooit leuk.

Ik werd gister behoorlijk emotioneel zelfs maar dat vanwege priv�/familieomstandigheden en 3 weken stress thuis en dan weer zo iets treurigs te horen werd me ff iets teveel

Posted by stefv on Oct-07-2002 13:06:

jah ik hoorde 't vanmorge op school..
ik zat gister namelijk in de lokale discotheek en daarvoor geen tv gekeken vandaar..

m'jah 't was te verwachten, toch jammer ik vond 'm wel de man..

Pages (2): [1] 2 »