TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- << Prins Claus Overleden >>
Pages (2): [1] 2 »
<< Prins Claus dood >>
Ik zie het net op t nieuws, 19:00 gestorven
man ik d8 dat je maar wat zat te lullen, kheb het meteen getjekt, en het is nog waar ook! Ik kan het ff niet geloven...je weet toch dat die man niet 100% fit is, maar ik verw8 het nou niet echt
Mwa had eigenlijk wel verwacht dat hij dit jaar zou overlijden. Ze gezondheid kwakkelde al zo lang op en neer. Komt voor mij niet als een verrassing
Tja, wat moet ik zeggen.. het zat er aan te komen, toch is het dan altijd nog wel onverwachts...
RIP 
Hi all,
Echt verschrikkelijk nieuws, al is het geen verassing gezien zijn lichamelijke conditie. Ik heb echt medelijden met de familie 
Greetings,
Blighty
Ja tis klote...aan de andere kant misschien beter voor hem want zo is het ook geen leven, wel erg klote voor de familie 
rip
Tja ik vind het niet klote ofzo... Wel voor de familie enzo, maar het zat er al zo duidelijk aan te komen..
Tja kweetniet, maar ik vind er eigenlijk helemaal nix van.. Alleen jammer voor familie, maar verder... 
Volgens mij is hij zelf beter af zo, hij is in leven gehouden als een kasplantje lijkt wel. Geen verrassing wel erg triest.
RIP
Het was een man met humor die tegen zijn eigen karakter in altijd op de achtergrond heeft moeten leven maar zich desondanks al die jaren heeft weten te redden
Moge de engelen hem goed verzorgen 
idd geen verassing! Toch jammer twas een goeie man!! Wel beter voor hem denkik na al dat lijden....
jammer ja
tis beter zo, voor zichzelf en voor de belastingbetaler....
| quote: |
| Originally posted by Blik jammer ja tis beter zo, voor zichzelf en voor de belastingbetaler.... |

Het is altijd klote als er iemand komt te overlijden, dat het nu Claus betreft tja... t, zat er aan te komen.
76, mooie leeftijd toch....
Ik mag hopen dat ik het zo ver ga schoppen.
R.I.P 
| Originally posted by ampburner lol, wat klinkt dit ontzettend hard! Je bedoelt het vast goed, maar het komt ff raar over ![]() RIP |
| Originally posted by Blik alleen de 3 muziekzenders hebben het er niet over |
Zelfs op TMF en MTV hadden ze de programmering aangepast hoor! Zo hoort het ook vind ik.
R.I.P.
tja, 't is toch gewoon GROOT nieuws dus...
maar goed moge hij ruste in vrede, en waar hij ook is van zijn lijden af zijn
r.i.p.
maja, zoals iedereen al zegt, et zat er aan te komen...
Condoleance Register:
http://www.koninklijkhuis.nl/prinsc...orm.php?Lang=NL
Ik kom vanavond rond half 10 de markt op scheuren. Schrik me rot! Allemaal politie... Even later hoorde ik dus waarom. Ze zijn hier nu al met de voorbereidingen begonnen. Delft op z'n kop de komende dagen... Zijn we mooi klaar mee... Ik weet toevallig welke maatregelen er allemaal genomen gaan worden... Ben benieuwd hoe het verloopt.
Maar goed, da's pas over een paar dagen allemaal... Belangrijker is de trieste gebeurtenis van vanavond. Ik ben niet echt koningsgezind ensow, maar heb ook niks op het koningshuis tegen. Ik vond Claus een sympatieke man. Moge hij rusten in vrede.
| Originally posted by Access Maar idd, alles is wel wat overdreve vinnik ... Tuurlijk, spijtig dat ie dood is ... maar ik kan er nie om treuren. |
ik vind het ook zeker jammer dat hij er niet meer is, maar laten we eerlijk zijn, iedereen zat erop te wachten.
Ik keek gister op de site van de nos, (moet woensdag draaien, maar in geval van nationale rouw, zouden we dicht zijn) op het moment dat Balkenende met zn speech begon stond al op de NOS-site wat hij zei (lees: het stond al online voordat het op tv was).
alle praatjes en filmpjes lagen volgens mij al weken klaar.
daarnaast moet ik zeggen dat ik het erg vind, maar niet zo erg dat ik er de hele avond naar wil kijken. vanaf het moment dat het bekend werd tot 12 uur (kging slapen) was er op alle nederlandse zenders ALLEEEEEN maar Claus.
kvind het heel erg, maar ik vind ook dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij/zij ermee omgaat, en op deze manier dring je mensen zijn dood op, dat vind ik ongepast.
Erg jammer vond het altijd mooi om die man te horen praten, die man was erg begaafd. Maar wist zijn positie in deze samenleving altijd goed te relativeren. Iemand verliezen is nooit leuk.
Ik werd gister behoorlijk emotioneel zelfs maar dat vanwege priv�/familieomstandigheden en 3 weken stress thuis en dan weer zo iets treurigs te horen werd me ff iets teveel 
jah ik hoorde 't vanmorge op school..
ik zat gister namelijk in de lokale discotheek en daarvoor geen tv gekeken vandaar..
m'jah 't was te verwachten, toch jammer ik vond 'm wel de man..