TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vilka e bäst?
Pages (2): [1] 2 »
vilka e bäst?
Beam & Cyrus
Blank & Jones
Bas & Ram
Voodoo & Serano
Hennes & Cold
Fire & Ice
flera förslag kanske?
Jag kan inte väljaaa 
efter att ha hört Hennes & Cold var ja knäsvag asså :P
av ovanstående : blank & jones
hennes and cold - the second trip är iofs en favorit 
Blank & Jones ohotad etta
Fire & Ice lätt tvåa dock å Beam vs. Cyrus trea
de ska väl va Beam vs å inte Beam &?
vizay, men åh vad du e noggrann. aja, du har rätt 
aaaa, asså ja gilla Blank & Jones skarpt asså... hörde ju dem på Trance Energy, Utrecht i år . hee heee...
bas & Ram rocka fett me kan ja säga.
va du där eller lyssnade du på livesettet hemifrån?
om du va där kommer jag va avundsjuk på dig i stort sett ända tills jag åker till TE själv 
Vizay, Givetvis var ja där 
weeeeeeeeeeeee
har abstinens nu 
inteee rättviiiiiiiiiiiiist *går å dränker sig*
faaaan att jag inte e 18 än...så fort jag e 18 kan jag åka...snart snart....bara ett år 
haha 
du får allt ta igen det då... asså
kanske vi ses på sensation white eller så? Jag har redan fixat kläder
inte så svårt iofs
heheheh
jaja när e de då?...hinner jag fylla arton? 
fyller 17 26 okt så jag betvivlar det 
fast iofs jag kanske får åka under nästa år, tor rinte de gäller precis på dagen....morsan kanske e lite tollerant 
sensation festerna e väl i juli eller nåt?
aja, när vi var på trance energy kolla d inte id så? kanske man inte ska förlita sig på, men?
bara å pjata me mamma 
ok, inte bara jag som aldrig varit på nån "av de stora" alltså...
jamen vafan åldergränsen där skiter jag fulllständigt i.....inte så svårt å fixa internationellt falsklegg dessutom så det är inte problemet
problemet är min rabiata morsa som knappt släpper ut mig ur huset om jag nämner ordet ravefest (speciellt inte efter akalla) 
så hur stor tror du då chansen e att jag bara får åka ner till holland själv sådär huxflux 
å tro mig, min morsa e farlig...ingen man tjafsar me läään, ja svär hon e farlig aboo 
abooo?? hahahaha 
hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee
aj aj
men just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså 
| quote: |
| Originally posted by Glorie abooo?? hahahaha ![]() hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee aj ajmen just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså |

| Originally posted by Vizay som om de va ravets fel att jag blev attackerad |
haha....
hon blev måttligt oroad.. kan ja säga
blev tvungen att skicka sms hela tiden efter det..
typ..."det går bra, killarna kör långsamt, fast de inte gjorde det"
men vad? akalla-attackerad?? jag har nog missat nåt här va 
tjae va ska man säga om rk......söta nissar de där
har en rolig liten historia som min polare råkade ut för som visar hur duktiga rk e 
dom hade kommit till något skogsrave helt förklädda för att smälta in...problemet var bara att dom snarare såg ut som hiphopare än raveare....sköna gänget lixom 
[edit] faaan va snabba ni e på å svara då 
läs "festrapport"-tråden så fattar du vad som hände glorie
vi är elita på att svara
dett börjar fan likna en chat
gäller att ha nåt vettigt i varje post att säga... hmmmm
vettigt: varför FÖRKLÄ sig för att smälta in? känns inte som om det går ihop?
kanske för att rk inte är raveare?
men det roliga i det hela va ju att dom va så bakom att dom hade klätt sig som hiphopare å inte raveare 
bakvänd keps? 
men alltså, vad är det som skiljer hiphopares tex byxor, från raveares? inte SÅ mkt egentligen? eller måste jag läsa på mer om hiphop? (hoppas fan inte det)
men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare
eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? 
hahahahha! Menar du? hiphopperstilen? shit, det hade ja velat seee
hade fan betalat för det 
jag ska läsa festrapport-topicen i morgon,lovar.
VETTIGT:
Blank & Jones, har inte de hållt på längst typ? Dj Fire! Han e snäll 
JA jag menar hiphoperstilen...vad annars 
mjo Blank & Jones e väl veteraner...dom började båda dj'a runt 87 å har jobbat tillsammans under större delen av 90-talet och håller ju fortfarande på så 
| Originally posted by Vizay men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? |

mjo kan man ju lugnt säga....först e det ju själva attityden....fast den tvekar jag på att rk hade likadan som hiphopare....va mer visuellt sett bara....stor miss 
men stora vida byxor....ja tack, bara de e ravestyle på dom