TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): [1] 2 3 »
קניית מחשב חדש
טוב
אז מחר אני הולך לקנות מחשב חדש

אז ככה
זה בנתיים מה שיש לי
Pentium 4 2.4/2.6 gHZ
512 DDR Ram
Geforce Ti4600/4200 128 MB
Cd Burner 24x...
19/17" Monitor...
Asus Mother Board
Creative SB Live 5.1 Soundcard
אני צריך ת'עזרה שלכם
תגידו לי מה טוב\לא טוב ומה עוד צריך לקנות..
פליזז
Urgent
1
שמעתי שיש כרטיס ל
ATI
אני לא זוכר את השם שלו
אבל אומרים שהוא מכפיל את הג'יפורס
תברר קצת
2
מנסיון הלוחות אם של אסוס לא משהו
יש להם כל מיני באגים טפשים
קח חברה אחרת
הלוחות של אזוס טובים מאד
והכרטיס של
ATI
Radeon
נראה לי
Radeon 8500
מחשב מצוין
אל תקשיב להם

אתה קונה 4600 או 4200?
הממ... לא רוצה
AMD
?
צורב של איזה חברה?
עדיף תקנה
lite on x40 או x32
זול ואיכותי
הכרטיסי קול של
hercules
גם טובים מאוד, תחשוב על זה
לוח אמ אני חושב בסדר, הלוחות של אסוס לא רעים
אחי בן זונה של מחשב הצעה טובה מאוד רק עם כבר אתה משקיע בסאונד אז תיקנה את הכרטיס החדש של קרראיטיב שכחתי מה שמוו אבל שמעתי שהוא סוף הדרך ויש לו דברים חדשים אז תעזוב את הלייב כי הוא כבר ישן אחי יש משהו יותר חדש עם אני אדא אני ארשום לך פה ותקנה 4 רמקולים פלוס סאבב הכי טוב
אבל ככה בן זונה של מחשב בהצלחה אחי
ואללה מחשב תותח!!!!!!!
יש וקריאטיב 2 כרטיסים חדשים......... ה
Extigy
שהוא חיצוני....... יעני יו אס בי......... מוגבר עם אוקולייזר וכל מיני שטויות, וה
Audigy
שהוא פנימי.........
אני הייתי ממליץ לך לקנות את הפנימי כי הוא פשוט תותח!!!!!!!!!!!!!
אבל הוא יקר אחושרמוטה......... אז אני הכי מציע שתישאר עם מה שכתבת בהתחלה.......
זה בן זונה של מחשב..... אבל רק הייתי ממליץ לך להחליף את הלוח אם ללוח אם של אינטל............
תקשיב ותקשיב טוב 
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram
הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind תקשיב ותקשיב טוב ![]() אם אתה מוגבל בכסף במקום 2.4 מעבד ו512 ddr כך מעבד 2-2.2 ותקנה 512 rdram הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי |
טוב
AMD
חרא
ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000
ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי 
ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה
לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי
(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?
ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני
CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים
וזהו
חיחי.....
באיזה שפה אתם מדברים??!@~

explain.pas:
program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.
משעמם לי נורא
| quote: |
| Originally posted by DjChook explain.pas: program explain_alona; var a:string; begin writeln('What is your name'); readln(a) if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again'); else writeln('U r a male, u must understand computer'); end. משעמם לי נורא |
חחחח
ועל זה נאמר
תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח ועל זה נאמר תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי |
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב AMD חרא ATI הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000 ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4 פשוט תקשיב לי ![]() ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם DDR / RDRAM בתור זיכרון פנימי צריך לברר את זה לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי (בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR) והמחשבים החדשים באים עם RDRAM אבל צריך לברר,, בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות AUDIGY לי יש SB LIVE VALUE שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ? ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני CDRW אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים וזהו |
קיצר... אם מישהו צריך עזרה או משו במחשבים.. תפנו אל אבא שלי או בעצם אליי
הוא גם יודע מה הכי שווה לקנות ואיפה
הוא יודע מחירים בכל מקום ואת הביצועים
הוא מטורף כזה.. זה מסביר את רשת העל שלי 
| quote: |
| Originally posted by Tarantula .................... (תהיי) |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula .................... (תהיי) |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחח לא צריך להעלב חמודה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חחחחחחחחחח ראסמי הפסיכומטרי לא עזר לו ... |
יובל למה לקנות 512 זיכרון......זה עולה לך סתם 700 שקל
קנה 256 דידיר וזהו.........תחסוך 350 שקל
ואני מקווה שתשים למחשב על הזה את ווינדוס אקס פי פרופישנל כי אם תשים ווינדוס 98 המחשב יביא לך מכות, סמוך עליי
קודם כל אתה מתקין
Microsoft.Windows.XP.Corporate.Edition.SP1.Intergrated.PROPER-RFM
ולא משהו פחות טוב
וקנה 512
סמוך על צ'וק
מה AMD?!
כוס עמאק
תחליף לאינטל ומההההההההר
אין לך מושג איזה טעות אתה עושה
כולם אומרים AMD יותר מהיר בלה בלה בלה זה הכל בולשיט
בדקו לפני כמה זמן מהירויות ובהחלט האייאמדי יותר מהיר אבל לקצת זמן ואז הוא מתחיל להישרף נורא מהר
ועם מחשב חזק כמו שלך הוא ישרף תוך יומיים ככה
| quote: |
| Originally posted by DjChook למי ? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.