TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קניית מחשב חדש
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by YuVaL on Oct-09-2002 19:28:

Arrow קניית מחשב חדש

טוב
אז מחר אני הולך לקנות מחשב חדש


אז ככה
זה בנתיים מה שיש לי

Pentium 4 2.4/2.6 gHZ
512 DDR Ram
Geforce Ti4600/4200 128 MB
Cd Burner 24x...
19/17" Monitor...
Asus Mother Board
Creative SB Live 5.1 Soundcard


אני צריך ת'עזרה שלכם
תגידו לי מה טוב\לא טוב ומה עוד צריך לקנות..
פליזז
Urgent


Posted by warpedd_ on Oct-09-2002 19:34:

1

שמעתי שיש כרטיס ל
ATI
אני לא זוכר את השם שלו
אבל אומרים שהוא מכפיל את הג'יפורס

תברר קצת

2
מנסיון הלוחות אם של אסוס לא משהו
יש להם כל מיני באגים טפשים

קח חברה אחרת


Posted by m0sh on Oct-09-2002 19:38:

הלוחות של אזוס טובים מאד

והכרטיס של
ATI
Radeon

נראה לי
Radeon 8500


Posted by NyKoN on Oct-09-2002 20:14:

מחשב מצוין
אל תקשיב להם


Posted by Q-PiXeL on Oct-09-2002 20:35:

אתה קונה 4600 או 4200?
הממ... לא רוצה
AMD
?

צורב של איזה חברה?
עדיף תקנה
lite on x40 או x32
זול ואיכותי

הכרטיסי קול של
hercules
גם טובים מאוד, תחשוב על זה

לוח אמ אני חושב בסדר, הלוחות של אסוס לא רעים


Posted by itamarsan on Oct-09-2002 21:02:

אחי בן זונה של מחשב הצעה טובה מאוד רק עם כבר אתה משקיע בסאונד אז תיקנה את הכרטיס החדש של קרראיטיב שכחתי מה שמוו אבל שמעתי שהוא סוף הדרך ויש לו דברים חדשים אז תעזוב את הלייב כי הוא כבר ישן אחי יש משהו יותר חדש עם אני אדא אני ארשום לך פה ותקנה 4 רמקולים פלוס סאבב הכי טוב
אבל ככה בן זונה של מחשב בהצלחה אחי


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-09-2002 21:18:

ואללה מחשב תותח!!!!!!!
יש וקריאטיב 2 כרטיסים חדשים......... ה
Extigy
שהוא חיצוני....... יעני יו אס בי......... מוגבר עם אוקולייזר וכל מיני שטויות, וה
Audigy
שהוא פנימי.........

אני הייתי ממליץ לך לקנות את הפנימי כי הוא פשוט תותח!!!!!!!!!!!!!
אבל הוא יקר אחושרמוטה......... אז אני הכי מציע שתישאר עם מה שכתבת בהתחלה.......
זה בן זונה של מחשב..... אבל רק הייתי ממליץ לך להחליף את הלוח אם ללוח אם של אינטל............


Posted by Narcotic Mind on Oct-10-2002 05:54:

תקשיב ותקשיב טוב
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram

הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי


Posted by m0sh on Oct-10-2002 06:05:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תקשיב ותקשיב טוב
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram

הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי


חחחח יובל בא ושאל אותי הוא גם אמר לי
512 RDRAM

אז אמרתי לו ש
DDR 512
זה הרבה יותר טוב



לאנשים שאין להם מושג במחשבים חושבים ש
RDRAM
זה יותר טוב בגלל שהוא עובד על 800 מגה הרץ באס
אבל זה זיון שכל וביזבוז כסף!!!

DDR
שעובד על 350 הרבה הרבה יותר טוב!!! אבל רק אנשים שמבינים במחשבים יודעים
הלקוחות לוקחים
RDRAM
כי אין להם מושג


בקשר למעבד
באמת אני לא יודע
אבל כבר הפסיקו לייצר מעל 2 ג'יגה אני חושב
הבינו שכמה שיותר מגה הרץ לא בהכרח יותר טוב....
אז לא יודע איך זה ה2.4

לי יש 950 TBIRD
אבל אני מחכה לדור הבא של המחשבים


Posted by DjChook on Oct-10-2002 12:08:

טוב
AMD
חרא

ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000

ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי

ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה

לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי

(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?

ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני

CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים

וזהו


Posted by Tarantula on Oct-10-2002 12:12:

חיחי.....
באיזה שפה אתם מדברים??!@~


Posted by DjChook on Oct-10-2002 12:17:

explain.pas:

program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.

משעמם לי נורא


Posted by Tarantula on Oct-10-2002 12:21:

quote:
Originally posted by DjChook
explain.pas:

program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.

משעמם לי נורא


חחח.... ואם נורא בא לי?!
תאמת גם לי משעמם בגלל זה נכנסתי...
ואני כזה קוראת ולא מבינה כלום, אלוהים איך אפשר להבין משהו בזה???!


Posted by DjChook on Oct-10-2002 12:25:

חחחח
ועל זה נאמר

תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי


Posted by Tarantula on Oct-10-2002 12:26:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח
ועל זה נאמר

תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי



....................

(תהיי)


Posted by on Oct-10-2002 12:34:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב
AMD
חרא

ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000

ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי

ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה

לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי

(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?

ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני

CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים

וזהו


תקשיב לצ'וק
הR9000
הכי טוב
אם אבא שלי קנה אותו הוא יודע מה הוא קונה
הוא קונה את הדברים הכי משתלמים שיש
והכרטיס עובד ממש ממש טוב
משחקים טסים אצלי ברזולוציה מקסימלית.. למרות שמחשב שלי רק 900
Unreal עובד בצורה מדהימה


Posted by on Oct-10-2002 12:35:

קיצר... אם מישהו צריך עזרה או משו במחשבים.. תפנו אל אבא שלי או בעצם אליי
הוא גם יודע מה הכי שווה לקנות ואיפה
הוא יודע מחירים בכל מקום ואת הביצועים
הוא מטורף כזה.. זה מסביר את רשת העל שלי


Posted by Flotser on Oct-10-2002 13:49:

quote:
Originally posted by Tarantula
....................

(תהיי)



חחחח

לא צריך להעלב חמודה


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 14:02:

quote:
Originally posted by Tarantula



....................

(תהיי)


חחחחחחחחחח
ראסמי הפסיכומטרי לא עזר לו ...


Posted by Tarantula on Oct-10-2002 14:11:

quote:
Originally posted by Flotser



חחחח

לא צריך להעלב חמודה


מי נעלב?! איפה?
אני סתם מנסה להיות יפה ולשתוק...

..............


Posted by DjChook on Oct-10-2002 14:36:

quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחח
ראסמי הפסיכומטרי לא עזר לו ...


למי ?


Posted by GLoBaL-MUZiK on Oct-10-2002 15:17:

Satan (eek!)

יובל למה לקנות 512 זיכרון......זה עולה לך סתם 700 שקל
קנה 256 דידיר וזהו.........תחסוך 350 שקל

ואני מקווה שתשים למחשב על הזה את ווינדוס אקס פי פרופישנל כי אם תשים ווינדוס 98 המחשב יביא לך מכות, סמוך עליי


Posted by DjChook on Oct-10-2002 15:21:

קודם כל אתה מתקין
Microsoft.Windows.XP.Corporate.Edition.SP1.Intergrated.PROPER-RFM

ולא משהו פחות טוב

וקנה 512
סמוך על צ'וק


Posted by NyKoN on Oct-10-2002 15:37:

מה AMD?!
כוס עמאק
תחליף לאינטל ומההההההההר
אין לך מושג איזה טעות אתה עושה
כולם אומרים AMD יותר מהיר בלה בלה בלה זה הכל בולשיט
בדקו לפני כמה זמן מהירויות ובהחלט האייאמדי יותר מהיר אבל לקצת זמן ואז הוא מתחיל להישרף נורא מהר
ועם מחשב חזק כמו שלך הוא ישרף תוך יומיים ככה


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 16:00:

quote:
Originally posted by DjChook


למי ?


לך !
תהיהיי??

לא משנה - בואנה אחי לא ידעתי אתה איש מחשבים - אני צריך עזרה
שלך בפול דברים נראה לי


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.