TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כמה תריסרי אינצ'ים למכירה
כמה תריסרי אינצ'ים למכירה
תעיפו מבט... אני לא יכול להגיד "משהו בנזונה חבל על הז'" בגלל שאני רוצה להפתר מהם אז פשוט סתכלו אם אתם מעוניינים, מן הסתם יהיה יותר נוח למכור את זה לחבר'ה ישראלים...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=68695
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...
אבל שיהיה
קרעת אותי עם הטופיק שלך!!!!!!!!!
ראיתי את זה נשפכתי!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לא חכם לכתוב looking to get rid of these... אבל שיהיה |
אחיייי כמה אתה רוצה עליההם והטופיק מצחיקקק לאאאלללללה
אבל לא נוראא כמה אתה רוצה עליהם ואני יחזיר לך תשובה כי חבר שלי עובד רק עם תקליטים
Walla אין לי שמץ...
אני לא משהו בתמחור, תדפיס את זה או שתראה לו את הרשימה במחשב, כתוב כאן איזה הוא רוצה ואני אתן לו מחיר כולל... בלי להאיץ או משהו, עשה את זה תוך כמה ימים למה אני רוצה לשים את זה באיביי
פשששששש
איזה ענתיקות אחי....

אה וול ככה זה, יש דברים שאצלם הקסם פג אחרי ההתלהבות הראשונית...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.