TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כמה תריסרי אינצ'ים למכירה


Posted by oDrori on Oct-09-2002 21:17:

כמה תריסרי אינצ'ים למכירה

תעיפו מבט... אני לא יכול להגיד "משהו בנזונה חבל על הז'" בגלל שאני רוצה להפתר מהם אז פשוט סתכלו אם אתם מעוניינים, מן הסתם יהיה יותר נוח למכור את זה לחבר'ה ישראלים...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=68695


Posted by m0sh on Oct-10-2002 06:35:

לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...

אבל שיהיה


Posted by Hell_Copter on Oct-10-2002 23:12:

קרעת אותי עם הטופיק שלך!!!!!!!!!
ראיתי את זה נשפכתי!!


Posted by oDrori on Oct-11-2002 10:42:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...

אבל שיהיה


למה אחי מעט הומור... מה כבר אני אכתוב, "בנבנבנזונה של תקליטים אם היה לי לא הייתי מוותר בחייייים"


Posted by itamarsan on Oct-12-2002 18:42:

אחיייי כמה אתה רוצה עליההם והטופיק מצחיקקק לאאאלללללה
אבל לא נוראא כמה אתה רוצה עליהם ואני יחזיר לך תשובה כי חבר שלי עובד רק עם תקליטים


Posted by oDrori on Oct-12-2002 18:57:

Walla אין לי שמץ...

אני לא משהו בתמחור, תדפיס את זה או שתראה לו את הרשימה במחשב, כתוב כאן איזה הוא רוצה ואני אתן לו מחיר כולל... בלי להאיץ או משהו, עשה את זה תוך כמה ימים למה אני רוצה לשים את זה באיביי


Posted by YuVaL on Oct-12-2002 23:34:

פשששששש
איזה ענתיקות אחי....


Posted by oDrori on Oct-12-2002 23:40:

אה וול ככה זה, יש דברים שאצלם הקסם פג אחרי ההתלהבות הראשונית...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.