TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Echt sick dit

Posted by magrec on Oct-10-2002 09:05:

Echt sick dit

Alweer iemand neer geschoten in washington:

Opnieuw man doodgeschoten bij benzinepomp VS

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:46

WASHINGTON - In de Amerikaanse staat Virginia is woensdagavond (plaatselijke tijd) een man doodgeschoten terwijl hij aan het tanken was. De politie kan nog niet zeggen of er een verband is met de sluipschutter die al dagenlang Washington en omgeving teistert.

De politie heeft in het kader van haar klopjacht op de sluipschutter wel al een arrestatie verricht. Het is echter nog volstrekt onduidelijk of het om de dader gaat, zo is woensdag meegedeeld.

De politie was naar een woning geroepen waar een man in het wilde weg om zich heen schoot. De man werd opgepakt toen hij het pand verliet.

In en rond Washington zijn sinds vorige week woensdag zeven mensen doodgeschoten door een sluipschutter. Onder de slachtoffers is een jongen van 13. Bij geen van de moorden was er een ooggetuige.

Lekker veilig gevoel als je wilt gaan tanken in washington nu...

Posted by tijs08 on Oct-10-2002 09:11:

ik vind het ook erg ziek dit!

maar met behulp van deze zieke acties word het misschien duidelijk in die koppies van die Amerikanen dat ze wat moeten doen aan hun eigen WAPEN beleid.. ipv dat van Irak.

en het zal moeilijk worden de dader te vinden.. want als je in Nederland iemand oppakt die ook een wapen in huis heeft is het al zeer waarschijnlijk dat hij de dader is.
In Amerika is dan bijna iedereen een potentiele dader.....

Posted by TEN - JI on Oct-10-2002 09:35:

Ach, laat die vent,
hij mag wel; hij is immers God (zo zegt en denkt hij tenminste).

Waarlijk, sickos zijn 't.

Posted by Access on Oct-10-2002 09:42:

quote:
Originally posted by tijs08
maar met behulp van deze zieke acties word het misschien duidelijk in die koppies van die Amerikanen dat ze wat moeten doen aan hun eigen WAPEN beleid.. ipv dat van Irak.

Als 't aan die Cowboy-Bush ligt, loopt iedereen met 'n pistool rond ...

Maar dit is weer typische Amerikaans vinnik, die zieke sukkels vind je alleen daar.
Lijkt mij dat als Bush de terrorisme in de wereld wil aanpakke, hij eerst maar is moete beginne met z'n eige land.

(BTW ... ik hep verders nix tege Amerika, tis vast 'n mooi land en ik wil d'r graag nog eens heen ...)

Posted by Ding Chavez on Oct-10-2002 10:29:

quote:
Originally posted by Access
Lijkt mij dat als Bush de terrorisme in de wereld wil aanpakke, hij eerst maar is moete beginne met z'n eige land.

Denk dat die Bush het wel weer zo weet te brengen dat het overkomt als gewone criminaliteit als zoiets door een amerikaan gebeurt. Het is idd een ziek mannetje die dit aan het doen is, maar dom is ie zeker niet. Zal me niet verbazen als de politie hem voorlopig nog niet te pakken krijgt, alleen als hij echt een fout maakt....

GreetZ, DC

Posted by Chicane on Oct-10-2002 11:10:

Zulke idioten lopen niet alleen in Amerika rond hoor, maar Amerika maakt er meteen een hele hype van om het volk histerisch te maken... (wat een paar maanden na dato gebruikt kan worden als weer de zoveelste kaskraker in de bioscopen). Als er hier in Amsterdam een moord gepleegd is mag je al blij zijn als Hart van Nederland er aandacht aan besteed..

Trouwens, over films gesproken.. was er niet ooit eens een film over een idioot die een stad teisterd met een sluipschutters geweer?

Posted by mr.marcello on Oct-10-2002 11:13:

quote:
Originally posted by Chicane
Trouwens, over films gesproken.. was er niet ooit eens een film over een idioot die een stad teisterd met een sluipschutters geweer?

Zal ongetwijfeld.......waar is er nou geen film van / over gemaakt!

Met vriendelijke groet.

Posted by Chicane on Oct-10-2002 11:16:

straks ga je nog beweren dat E.T. je buurman is

Hoogachtend.

// Solly..

Posted by mr.marcello on Oct-10-2002 11:22:

quote:
straks ga je nog beweren dat E.T. je buurman is

Nou je het zegt!!! Hij heeft er wel wat van weg......

Met vriendelijke groet.

Posted by Chicane on Oct-10-2002 11:26:

En maar bij jullie komen vragen.. ET phone home.. ET phone home!! Ghehe.. /me paast buurman een O� beltegoed kaartje

Maar goed, back on topic..

Posted by Gurian on Oct-10-2002 11:43:

eerder zou ik zeggen echt weer amerika maar nu afgelopen zaterdag de supermarkt waar ik werk het slachtoffer werdt van een gewapende overval waarbij ook geschoten is denk ik er wel anders over.

en chicane met een O2 kaart komt ie nie ver. Naar zijn huis geldt een heeeeeel speciaal tarief

Posted by Flipper01 on Oct-10-2002 11:58:

quote:
Originally posted by mr.marcello

Nou je het zegt!!! Hij heeft er wel wat van weg......

Posted by Jappio on Oct-10-2002 12:03:

Zwaar sick inderdaad. Ongelofelijk ook dat die man nog steeds niet is opgepakt..

Posted by franzelare on Oct-10-2002 12:49:

jaja idereen gewoon een gun laten kopen en er dan raar van op kijken dat er mensen mee beginnen te schieten !

ik vind het wel vervelend voor de nabestaanden van de slachtoffers maar nu gaan die ammerikanen misschien een keer nadenken over hun wapen wetten!

Posted by Kamaya on Oct-10-2002 13:28:

quote:

Een paar maanden geleden was er in zo'n Amerikaanse politieserie een aflevering waarin precies hetzelfde gebeurde als wat nu het geval is...

Een sicko die met z'n geweer het vuur open op willekeurige mensen, in deze aflevering kregen ze 'm te pakken, het is te hopen dat deze laatste scenes zich ook nog gaan afspelen in realiteit....

De groeten.

Posted by Teknikol on Oct-10-2002 13:29:

quote:
Originally posted by TEN - JI
hij is immers God Waarlijk, sickos zijn 't.

ik hoorde dattie briefjes achterliet met ik ben god ofzo

Posted by mr.marcello on Oct-10-2002 13:36:

quote:
Originally posted by Flipper01

Aaahh, jij kent hem?? Het is de vader van de beruchte M.T. uit A.!!

Met vriendelijke groet.

Posted by TranceFool on Oct-10-2002 14:16:

Jep idd heel erg ziek....zou bang zijn om over straat te gaan.....volgens mij is die vent beetje geobserdeerd van Counterstrike ofzo