TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by New Wave on Oct-10-2002 15:11:

Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!!

WOIEOWIEOWIEOWIOEIWOEIWOIEOWIEOWIOEIWOIEOWIEOWIEOWIEOWIEOIWOEIWOEIO
WIEOWIEWOEIOWEIOWIEOWIEOWIEWOIEWOEIOIWOEIWOEIWOIEWOIEWOIEOIEOWIEWOE
IOWIEWOIEWOIEWOIEOWIEOWIEWOE


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-10-2002 15:15:

Gefeliciteerd! enneh......rij voorzichtig
en denk niet dat je nu ook meteen echt kunt rijden
Dat komt pas na een jaartje of wat...

Succes!


Posted by Partyhardy! on Oct-10-2002 15:18:

King Joepie!!!!!!!!!!

Yo!!! Gefeliciteerd!!!!!!!


Posted by mr.marcello on Oct-10-2002 15:20:

Jammer hoor!! Het is al zo druk op de weg, komt er weer eentje bij....pfff!!





Nee man, proficiat!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by M5 on Oct-10-2002 15:20:

haha eindelijk dan!

hey mooi man


Posted by jp on Oct-10-2002 15:39:

Zal de KLPD alvast bellen


Posted by Dj Lex on Oct-10-2002 15:55:

Hey man gefeliciteerd Kijk je uit. Tis puntenrijbewijs he


Posted by New Wave on Oct-10-2002 16:07:

Gandku danku danku

wie ken me naar het gemeentehuis rijen , ken ik hem meteen ophalen

Lex, das waar ook ....
Is 1 keer flitsen ook 1 punt of niet?


Posted by MaGiK54 on Oct-10-2002 16:07:

Gefeliciteerd en in hoeveel keer ??


Posted by [SigneT] on Oct-10-2002 16:09:

Gefeliciteerd hoor en rij een beetje voorzichtig....

maar na de hoeveelste keer ben je geslaagd :P


Posted by TranceFool on Oct-10-2002 16:24:

Netjes!!!

Gefeliciteerd he


Posted by raoel on Oct-10-2002 16:29:

Timmy is al minstens 1 keer gezakt, da weet ik zeker
Misschien zelfs wel vaker

Maar, gefeliciteerd!!!!


Posted by magrec on Oct-10-2002 16:31:

whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig

Gefelicinogwattes hehe

komt doordat ik voor je geduimt heb


Posted by raoel on Oct-10-2002 16:32:

Moehahaha

Net via msn heeft hij het me verteld

quote:

blij zegt:
dankudanku
blij zegt:
moch wel na 3 keer


Posted by New Wave on Oct-10-2002 16:33:

2 keer gezakt :schaam:

Maar dat is niet erg


Posted by Blik on Oct-10-2002 16:42:

ik was net van plan te beginnen met rijlessen

edit: helemaal vergeten je te feliciteren man

GEFELICITEERD!!


Posted by Chicane on Oct-10-2002 16:46:

He n3rd, gefeliciteerd man

Te gek! Nu volgend kabinet weer voor LPF stemmen dan wordt het een waar genot om oto te rijden!


Posted by Spinnin Jack on Oct-10-2002 16:50:

Gefeliciteerd!!!

Acht dagen geleden heb ik ook m'n rijbewijs mogen afhalen omdat ik was geslaagd voor m'n rijexamen(3e keer dat ik afreed).

Nadat ik had filegeparkeerd en ik in het vak stond zei de examinator: Zo dat heb je goed gedaan, dat zou ik je niet kunnen verbeteren
En het rijden kreeg ik ook nog een compliment van de examinator dat ik zo goed had gereden.


Posted by Otte on Oct-10-2002 17:04:

Gefeliciteerd!


Posted by ChooChoo on Oct-10-2002 17:14:

Gefeliciteerd!
Ik heb nu ook mn rijbewijs pas 3 weekjes ofzo..

ennuh ik heb m ook pas de 3e keer gehaald

greetz


Posted by Massive on Oct-10-2002 17:21:

congratz timmie (Y)


Posted by John on Oct-10-2002 17:34:

gefeliciteerd!
kheb de mijne ook nog nie zo lang..en ook de 3e keer gehaald..waarvan ik zelf vond dat ik alleen de 2e keer echt SLECHT ree dus had em in 1 keer moeten hebben

en geflitst worden is geen punt, want dan kunne ze nie nagaan wie er achter et stuur zat en als je je ouders auto neem komt de bekeuring toch op hun naam

nou 'rijze' heheh


Posted by stefv on Oct-10-2002 18:10:

Gefeliciteerd!!

Ik moet nog zo'n 3 jaartjes wachten voor ik kan beginnen..


Posted by Smirnoff on Oct-10-2002 18:19:

Gefeliciteerd h� !!

3x = scheepsrecht (toch)


Posted by Flipper01 on Oct-10-2002 18:32:

Thumbs up

GEFELICITEERD

Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn, want volgens mij is die Timmy zo gek als een deur en dus levensgevaarlijk op de weg


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.