TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!!
WOIEOWIEOWIEOWIOEIWOEIWOIEOWIEOWIOEIWOIEOWIEOWIEOWIEOWIEOIWOEIWOEIO
WIEOWIEWOEIOWEIOWIEOWIEOWIEWOIEWOEIOIWOEIWOEIWOIEWOIEWOIEOIEOWIEWOE
IOWIEWOIEWOIEWOIEOWIEOWIEWOE

Gefeliciteerd! enneh......rij voorzichtig
en denk niet dat je nu ook meteen echt kunt rijden 
Dat komt pas na een jaartje of wat...
Succes!
Joepie!!!!!!!!!!
Yo!!! Gefeliciteerd!!!!!!!

Jammer hoor!! Het is al zo druk op de weg, komt er weer eentje bij....pfff!! 
Nee man, proficiat!!! 
Met vriendelijke groet.
haha eindelijk dan!
hey mooi man 
Zal de KLPD alvast bellen

Hey man gefeliciteerd
Kijk je uit. Tis puntenrijbewijs he 
Gandku danku danku
wie ken me naar het gemeentehuis rijen
, ken ik hem meteen ophalen 
Lex, das waar ook
....
Is 1 keer flitsen ook 1 punt of niet?
Gefeliciteerd en in hoeveel keer ??
Gefeliciteerd hoor
en rij een beetje voorzichtig....
maar na de hoeveelste keer ben je geslaagd :P
Netjes!!!
Gefeliciteerd he 
Timmy is al minstens 1 keer gezakt, da weet ik zeker 
Misschien zelfs wel vaker
Maar, gefeliciteerd!!!!
whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig 
Gefelicinogwattes hehe
komt doordat ik voor je geduimt heb 
Moehahaha
Net via msn heeft hij het me verteld
| quote: |
blij zegt: dankudanku blij zegt: moch wel na 3 keer |
2 keer gezakt :schaam:
Maar dat is niet erg 
ik was net van plan te beginnen met rijlessen 
edit: helemaal vergeten je te feliciteren man 
GEFELICITEERD!!
He n3rd, gefeliciteerd man 
Te gek! Nu volgend kabinet weer voor LPF stemmen dan wordt het een waar genot om oto te rijden!
Gefeliciteerd!!!
Acht dagen geleden heb ik ook m'n rijbewijs mogen afhalen omdat ik was geslaagd voor m'n rijexamen(3e keer dat ik afreed).
Nadat ik had filegeparkeerd en ik in het vak stond zei de examinator: Zo dat heb je goed gedaan, dat zou ik je niet kunnen verbeteren 
En het rijden kreeg ik ook nog een compliment van de examinator dat ik zo goed had gereden. 
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Ik heb nu ook mn rijbewijs pas 3 weekjes ofzo..
ennuh ik heb m ook pas de 3e keer gehaald 
greetz
congratz timmie (Y)

gefeliciteerd!
kheb de mijne ook nog nie zo lang..en ook de 3e keer gehaald..waarvan ik zelf vond dat ik alleen de 2e keer echt SLECHT ree
dus had em in 1 keer moeten hebben
en geflitst worden is geen punt, want dan kunne ze nie nagaan wie er achter et stuur zat
en als je je ouders auto neem komt de bekeuring toch op hun naam
nou 'rijze' heheh
Gefeliciteerd!!
Ik moet nog zo'n 3 jaartjes wachten voor ik kan beginnen..
Gefeliciteerd h� !!
3x = scheepsrecht (toch) 
GEFELICITEERD
Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn, want volgens mij is die Timmy zo gek als een deur en dus levensgevaarlijk op de weg 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.