TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- המינידיסק שלי חזר!!!
המינידיסק שלי חזר!!!
אני יודע שזה ט'רד קצת חסר תועלת
אבל סוף סוף המינידיסק שלי חזר אחרי בערך שנתיים וחצי של חוסר פעילות!
פשוט לפני שנתיים וחצי הייתי בטיול שנתי והיה נורא חם והמינידיסק היה בתיק וחטף קצת מכות למרות שהוא די חזק
ואז חזרתי הביתה וגיליתי שהוא לא משמיע דיסקים זה כאילו זה נתקע
אז עכשיו שיחקתי קצת עם הלייזר והזזתי אותו קדימה אחורה והוא פועל מצויןןןן עכשיו והגעתי למסקנה שבטח מהחום או מאיזה מכה או משהו הלייזר נתקע ולא יכל לזוז ועכשיו הוא חזר לפעילות ואני מאושר ואני הולך לשמוע את הסט של טיאסטו איתו עכשיו
6 שעות

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב גבר
איזה דגם יש לך?
חחח
אותו דבר קרה גם לי עם הפלאפון ועם הנגן
mp3
לא יודע הדיסקמן
MP3
פשוט קיבל דום לב....
חייב מהר לתת לתיקון
כבר אמרתי לך באי סי קיו,
אבל נגיד שוב
מזל"ט גברררררררררר
תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב
MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט

| quote: |
| Originally posted by NyKoN תודה תודה ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר) יש לי דגם ממש ישן אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב MZ-R50 אבל הוא עדיין שולט |
שאלה יהיו הצרות שלכם בחיים תאמינו לי
בשעה טובה גבר...
רגע אני רוצה להבין משהו
שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד?
שריטה!
מזל טוב אחייי שיהיה לךךך כול טוב ובאמת כמו שרועי אמר שאלו יהיו הבעיות שלנו בחיים ישנם בעיות יותר רציניות
כותRב
| quote: |
| Originally posted by Scorchio רגע אני רוצה להבין משהו שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד? שריטה! |
לדעתי מיני דיסק זה דבר מבוזבזז כאילו אחלה של דבר והכל אבל לא כ"כ שימושי כאילו בכיף אפשר דיסקן מן כאילו סבבה זה נוחח קטן נייד איכות בת זונהה אבל בוא נגיד ככה כמה אפשר לשימוע מוזיקה כאילו טיולים נסיעות סבבה
ונגיד בניסעות למי שיש אוטו אז שומע במערכתת מי שלא ונוסע באוטובוס גם סבבה
זהו בעיקרון לא צריך יותר מיזה מיני דיסק
יש לי 2 דיסקמנים של אמ פי 3 ואני לא מישתמש וגם יש לי מיני דיסק
Sony MZr-G750
ובדוגרי הישמתשתי בו פעמיים שלוש וזהוו
אני מישתמש בו רק בשביל להקליט סטים מהרדיו ואז להעביר אותם למחשב..
ותאמינו לי שזה לא קורה הרבה פעמים..:]]
| quote: |
| Originally posted by guetag קניתי דיסקמן MZ -N505 זה טוב? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.