TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- המינידיסק שלי חזר!!!


Posted by NyKoN on Oct-10-2002 20:02:

המינידיסק שלי חזר!!!

אני יודע שזה ט'רד קצת חסר תועלת
אבל סוף סוף המינידיסק שלי חזר אחרי בערך שנתיים וחצי של חוסר פעילות!

פשוט לפני שנתיים וחצי הייתי בטיול שנתי והיה נורא חם והמינידיסק היה בתיק וחטף קצת מכות למרות שהוא די חזק
ואז חזרתי הביתה וגיליתי שהוא לא משמיע דיסקים זה כאילו זה נתקע
אז עכשיו שיחקתי קצת עם הלייזר והזזתי אותו קדימה אחורה והוא פועל מצויןןןן עכשיו והגעתי למסקנה שבטח מהחום או מאיזה מכה או משהו הלייזר נתקע ולא יכל לזוז ועכשיו הוא חזר לפעילות ואני מאושר ואני הולך לשמוע את הסט של טיאסטו איתו עכשיו
6 שעות


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 20:11:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב גבר

איזה דגם יש לך?


Posted by Flotser on Oct-10-2002 20:14:

חחח

אותו דבר קרה גם לי עם הפלאפון ועם הנגן
mp3


Posted by m0sh on Oct-10-2002 20:19:

לא יודע הדיסקמן
MP3
פשוט קיבל דום לב....

חייב מהר לתת לתיקון


Posted by NaOren on Oct-10-2002 20:20:

כבר אמרתי לך באי סי קיו,
אבל נגיד שוב
מזל"ט גברררררררררר


Posted by NyKoN on Oct-10-2002 20:28:

תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב

MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 21:33:

quote:
Originally posted by NyKoN
תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב

MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט


ואללה אחי לא צריך יותר מזה
לי יש אחד של שארפ והוא בן זונה!!!!!!!!!!
הוא דק אחושרמוטה עם סוללת ליטיום, שלט דיגיטלי, וחיבור לתוספת כזאת של בית סוללה לסוללת אצבע....... ועני לעוד שעות השמעה.........

אני רק לא זוכר את הדגם.......


Posted by Hell_Copter on Oct-11-2002 00:01:

שאלה יהיו הצרות שלכם בחיים תאמינו לי

בשעה טובה גבר...


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 10:38:

רגע אני רוצה להבין משהו
שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד?

שריטה!


Posted by itamarsan on Oct-12-2002 18:54:

מזל טוב אחייי שיהיה לךךך כול טוב ובאמת כמו שרועי אמר שאלו יהיו הבעיות שלנו בחיים ישנם בעיות יותר רציניות


Posted by oDrori on Oct-12-2002 18:59:

כותRב


Posted by NyKoN on Oct-12-2002 19:46:

quote:
Originally posted by Scorchio
רגע אני רוצה להבין משהו
שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד?

שריטה!


לא ממש
ניסיתי כל הזמן לסדר אותו ולא הצלחתי


Posted by Sniper on Oct-13-2002 17:21:

לדעתי מיני דיסק זה דבר מבוזבזז כאילו אחלה של דבר והכל אבל לא כ"כ שימושי כאילו בכיף אפשר דיסקן מן כאילו סבבה זה נוחח קטן נייד איכות בת זונהה אבל בוא נגיד ככה כמה אפשר לשימוע מוזיקה כאילו טיולים נסיעות סבבה

ונגיד בניסעות למי שיש אוטו אז שומע במערכתת מי שלא ונוסע באוטובוס גם סבבה
זהו בעיקרון לא צריך יותר מיזה מיני דיסק

יש לי 2 דיסקמנים של אמ פי 3 ואני לא מישתמש וגם יש לי מיני דיסק
Sony MZr-G750
ובדוגרי הישמתשתי בו פעמיים שלוש וזהוו
אני מישתמש בו רק בשביל להקליט סטים מהרדיו ואז להעביר אותם למחשב..
ותאמינו לי שזה לא קורה הרבה פעמים..:]]


Posted by Sniper on Oct-18-2002 09:35:

quote:
Originally posted by guetag
קניתי דיסקמן
MZ -N505

זה טוב?



איןןן לי מושג בחיים לא שמעתי על דגם כזה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.