TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שירים לאוטו...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj-2TaLL on Oct-10-2002 20:53:

KarateKid שירים לאוטו...

שמעו אני מארגן יחד דיסק או 2 לאוטו של פאר היציריה האלקטרונית...

תמליצו לי וקשה על שירים שמתאימים, דברים בסגנון
Urban Train,
Jan Jonson - Flesh (Tiesto)
BT - Dreaming

!!!בין הדיסקים יש דיסק נוסטלגיה
כל שיר מהסרט
Night of the Luxberry

אתם שומעים ומתים!!!


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 20:57:

Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix)


Posted by m0sh on Oct-10-2002 20:58:

Auto track

BASS+SPEED = W00000000000t


Posted by Dj-2TaLL on Oct-10-2002 21:03:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix)


זה רגוע זה?!


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 21:15:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Auto track

BASS+SPEED = W00000000000t



אההההההההה
אתה רוצה מהירים ועצבניים כאלה..............
אז ככה

lee haslam - music is the drug
riot brothers - ripped out (a1 mix)
travel - pray to jerusalem (euphoriah remix)
psyclone - good side (andy farely remix)
wavescope - onwaves
gouryella - tenshi (extended mix)


Posted by DjChook on Oct-10-2002 21:16:

אורן אתה דפוק

שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?

(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה)


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 21:23:

quote:
Originally posted by DjChook
אורן אתה דפוק

שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?

(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה)


חחחחחחחחח
אופס!!! אני ממש מסטול!!!!!
עזבו אני עייף... לא ממש הסתכלתי.......
וכן קוראים לי אורן

אקיצר, נמרוד, הטראקים שהבאתי לך הם די רגועים אבל אפשר לרקוד אליהם... יעני לא רגועים מדי.......
תוריד אחד ותראה אם זה מתאים לך
אם אתה רוצה עוד שמות, תגיד לי


Posted by DjChook on Oct-10-2002 21:26:

אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-10-2002 21:28:

quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד


אהההההההההההההההההההההה...............


Posted by Dj-2TaLL on Oct-10-2002 21:45:

תודה!
אני נמרוד
שם עזרו לי הרבה גם MUSIC DISSCUSIONופרסמתי טרד דומה ב


Posted by Tarantula on Oct-10-2002 21:57:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אהההההההההההההההההההההה...............


חחחחחח.... איזה מסטול...


Posted by Hell_Copter on Oct-10-2002 23:33:

וואלה נמרוד טוב שחזרת...
הרבה זמן לא ראינו אותך פה

וצ'וק... חלאס לשחק אותה.. נגמר הפסיכומטרי... אין יותר תירוצים
קידום... לך תזדיין!!


Posted by DjChook on Oct-11-2002 09:16:

לא זכרתי שמות גם לפני הפסיכומטרי


Posted by YuVaL on Oct-11-2002 10:12:

01-radium_-_back_again_for_bang__trance_generators_mix-mim.mp3


Posted by on Oct-11-2002 10:41:

don_and_johnson-bring_that_beat_back__original_mix-tgx

זה ה-טראק לפוזה אחי
כל פעם שאני מגיע לאיזור המועדונים בבאר שבע
אני בא עם הטראק הזה בפול ווליום

וברור שזה לא רק הטראק אלא גם הרכב

הנה עוד כמה:

dutch_courage-slammin_flash_harry_remix-ssr
Lamya-Empires__Sander_Kleinenberg_Mixes-Promo_Vinyl-2002-TGX
Malu-No_Space__Incl_Hemstock_And_Jennings_Remix-Promo_Vinyl-2002-POW
Shakira-Objection_(Tango)_Jellybean_Remixes-Promo_Vinyl-2002-USF
Trance_Control_-_Gothenburg_Sound-Promo-CDS-2002-WLM
Whitney_Houston-Whatchalookinat_(Dance_Remixes)-Promo_Vinyl-2002-USF
Cass v. Slide - Mephisto's Child (Stoop & Fidget Remix)

ולדיסק השני - היותר רגוע
אני ממליץ לך על:

Blackwatch And Greed - Gentle Rain (Original Mix)
Noel Sanger - Bardo Thotrol
Blackeight - The Silence (Marc O Tool Mix)
Carlos Santana - Dirty Dancing (Robbie Rivera Mix)
Kidstuff - Alright (D Ramirez Turbo Funk Mix)
Kirsty Hawkshaw - Fine Day (James Holden Mix)

ולסיום הגדול של הדיסק הענק הזה
אני ממליץ לך על הדיפ הטוב ביותר בכל הזמנים!!

Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)


מקווה שעזרתי
יאללה אני עף לאכול עוף


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 10:41:

quote:
Originally posted by YuVaL
01-radium_-_back_again_for_bang__trance_generators_mix-mim.mp3


חחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שלא אמרת

Marc Et Claud - Loving You [Isaac Remix]


Posted by itamarsan on Oct-12-2002 18:51:

ואאאאלללהה חבר'יה אתה קרועייםם חבל''ז
אמממ אני ממליץ על האוסף האחרון של אורןן
vocal house 5
ממש תענוג לשמוע
ולחובביי ההאארד והקלאב טראנסס
technohead 16
פצצות לשמוע את זה בדרך מניסיון אישי


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-12-2002 20:24:

quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאאלללהה חבר'יה אתה קרועייםם חבל''ז
אמממ אני ממליץ על האוסף האחרון של אורןן
vocal house 5
ממש תענוג לשמוע
ולחובביי ההאארד והקלאב טראנסס
technohead 16
פצצות לשמוע את זה בדרך מניסיון אישי



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי רשמת את שמות האוספים של הטראקים שאני הכנתי
אבל שכחת את השמות של הטראקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב.
תביא את הדיסקים שלי מחר לביצפר!!!!!!


Posted by NyKoN on Oct-12-2002 20:34:

quote:
Originally posted by Scorchio

Marc Et Claud - Loving You [Isaac Remix]


יו
בן זונה
בדיוק באתי לכתוב את זה
:P


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-12-2002 20:43:

kenny takito - moskito (japanease sunrise mix)
nu nrg - take your air
nu nrg - the moon loves the sun
dream - get over (flutlicht alternative mix)
scooter - the logical song
angelic - can't keep me silent (dumonde remix)
shane 54 - Equinoxe 4

ואם לא איכפת לך לשים טראקים ישנים יותר אז............

alibi - eternity
lange - follow me
sunburst - eyeball


Posted by Hell_Copter on Oct-12-2002 21:24:

אין על
Sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
אנחנו קורעים את רעננה עם זה!!!!!!!!!!!!!!

וגם
Gigi D`Agostino - L`Amour toujours (Tanzen RMX)
הולך חזק מאוד באוטו


Posted by oDrori on Oct-12-2002 21:27:

הטראק ההוא שאני לא מוצא את השם שלו...



וגם:

Chicane - Saltwater
ככה באמצע הכביש... צ'ייייייייל....


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-13-2002 15:23:

quote:
Originally posted by oDrori
הטראק ההוא שאני לא מוצא את השם שלו...

....


ואללה מוכר לי מאיפה שהוא.....
תן לי שניה אני יזכר.....


Posted by Sniper on Oct-13-2002 16:27:

מממממ אין כמו פוש!!!
שניה אני יחפש פה איפשו דיסק שעשיתי לאוטו

כושילראבקקק אני לא מוצא אותו
טוב אני ימשיך לחפש
ירשום אחורי זה


Posted by Sniper on Oct-13-2002 16:31:


מצאתי

01. Dj Tiesto - In My Memory (Airwave Remix)
02. En Motion - Getting Away With It (Thrillseekers Vocal Mix)
03. Energy 52 - Cafe Dal Mar (Three N One Remix)
04. Three Drives On A Vinyl - Carrera 2
05. Vac Scene - My Emotion (Kid Vicious Rmx)
06. Solar Stone - Solarcoaster
07. Push - Strangew World [2000 Remake]
08. The Mystery - All I Ever Wanter (Donald And Giles Vocal Mix)
09. Solid Sessions - Janeiro (Marc At Claude With Paul Hustch Remix)
10. Relphie B - Massive (Filtherheadz Remix)
11. Sinead O'Connor - Troy (Push Remix)

בעיקרון זה דיסק ממש בן זונה!!! כאילו אני נהנה כל פעם שאני שומע אותו
יש שם קלאסיקות! כמו פוששש
האליל שלי:]]


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.