TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 11:30:

שוק!!! כל מי שמאיזור השרון

פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף


Posted by m0sh on Oct-11-2002 11:32:

הומו


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 11:34:

Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון

quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף


מה כתבו על מה זה ?

סורי לי יש רק
"זמן השרון"


Posted by Pinto on Oct-11-2002 11:36:

Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון

quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף



אין לי את העיתון...
סרוק את הכתבה ותעלה לפורום


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 11:48:

אין לי סורק :\


Posted by NaOren on Oct-11-2002 13:20:

Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון

quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף


אז ת'גברררר
:-)


Posted by Tarantula on Oct-11-2002 13:22:

Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון

quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף


ספר ספר ספר מה כתבו עליך....


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 13:48:

טוב אז מי שעוד לא יודע
שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים
קיצר המדור של העיתון הימר עליי
אבל הגעתי שני בסוף
ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף:




וזהו
קצת פירסום לא מזיק אף פעם




EDIT

עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר
אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות
חחחחחח


Posted by on Oct-11-2002 14:30:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב אז מי שעוד לא יודע
שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים
קיצר המדור של העיתון הימר עליי
אבל הגעתי שני בסוף
ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף:




וזהו
קצת פירסום לא מזיק אף פעם




EDIT

עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר
אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות
חחחחחח

כן כן
ולמי יש את העיתון הזה
חחחחחחחחחחחחחח


Posted by oDrori on Oct-11-2002 14:34:

ברכות אח"ש!


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 14:50:

ואללה מזל טוב אחי !


Posted by on Oct-11-2002 15:01:

וואלה יפה אחי
אין לזלזל בכזה דבר
כי מדברים כאלה נהיים גדולים ואני שמח שסוף סוף אתה מקבל הכרה מעבר לאנשים הקרובים אלייך.

ואם כבר מדברים על כתבות בעיתון
שבוע שעבר כשהייתי אצל אחותי בדימונה
ראיתי שם בעיתון של דימונה כתבה על מסיבת הרייב שהייתה שם
בקיצור
כתבו שם כמה דברים עליי ואני מצטט (יש לי את הכתבה פה): פ

"... ניגנו במסיבה חשמל סטטי, בלאק הופ ודי ג'יי חן כשהשיא של המסיבה התחיל כשסאבלימינל עלו לבמה, הצרחות היו חזקות מתמיד, סאבלימינל כהרגלם נתנו הופעה משובחת ביותר כולל קטע סטאנד אפ דיי מוצלח אני חייבת לציין שהיה בשיתוף עם די ג'יי גיל, ואם כבר מזכירים אותו, גיל פשוט גמר את המסיבה מבחינת איציק לוי וחן בלאיש.
היה חושך מוחלט, שקט סורר באיזור למעט שריקות וצרחות מהחוגגים. הקהל לא הפסיק לצעוק, לשרוק ולהניף את ידיו באויר.
לפתע היה הבזק אור חזק כל כך שבקושי הצלחנו להישאר עם העיניים פתוחות לעבר הבמה, ושם הוא עמד, די ג'יי גיל, כצל מתוך האור.
הקהל פשוט, סליחה על הביטוי, התחרפן! הצרחות, השריקות, מעולם אחר.
האורות כבו לגמרי, שוב חושך מוחלט, ואז התחילה החגיגה, די ג'יי גיל הקפיץ את החוגגים במשך שעה שלמה ללא הפסקה, אני חייבת לציין שאפילו אני, שלא בדיוק מתחברת למוזיקה הזו, לא יכלתי להימנע מלהשתגע.
במהלך ההופעה שלו, גיל זרק לעבר החוגגים מקלות זוהרים ("סטיקלייטים") והחוגגים "התחרפנו" עוד יותר!
הנה כמה מילים מהראיון עם די ג'יי גיל לאחר המסיבה:

צופית: די ג'יי גיל...
גיל: היי

צופית: אז מה... תראה מה עשית להם
גיל: טוב תראי, הקהל הדימונאי הוא אחד האהובים עליי, יודע לחגוג כמו שצריך.

צופית: אכן אכן אנחנו ידועים בחגיגות שלנו.
איך היה??
גיל: האוירה הייתה מהממת, אני בעצמי לא ידעתי מתי להתחיל כשהאורות כבו, נדלקו וכבו שוב אז אמרתי נו יאללה והתחלתי.
בגדול, היה ממש ממש אחלה, נורא נהניתי.

צופית: ראיתי התקהלות של אנשים סביבך כשירדת מהבמה, בא לך לשתף אותי ואת הקוראים?
גיל: בוודאי, כשירדתי מהבמה הגיעו אליי כמה חבר'ה ואמרו לי שהם ממש נהנו מהמוזיקה שלי וביקשו חתימה.

צופית: חתימה? אני גם יכולה לקבל?
גיל: אין בעיה

צופית: הקטע עם סאבלימינל, היה מתוכנן?
גיל: אוי ממש ממש לא, זה היה ממש אילתור של הרגע האחרון
ברגע ששמעתי את יואב אומר שעוד מעט מישהו יבוא ויחליק על הבמה, פשוט זינקתי, אני לא יודע למה אבל זה מה שהיה

צופית: מגניב! ומה הייתה התגובה שלהם אחרי האקט?
גיל: הם היו מופתעים, התאפקו שלא להישפך מצחוק, אח"כ כשהיינו מאחורי הקלעים הם כבר לא הצליחו להתאפק ונפלו

צופית: מתי תגיע אלינו שוב?
גיל: אין לדעת, עם המצב במדינה היום, אי אפשר לדעת מה יקרה
למרות ששמעתי שיש כאן את פסטיבל התקשורת השנתי והמארגנים כבר יצרו איתי קשר אבל אני עדיין לא בטוח שאני יוכל להגיע.

צופית: השם במה "די ג'יי גיל", הוא בחירה שלך?
גיל: ממש לא, המארגנים כתבו בטעות את השם במה שלי ככה בפרסומים אבל לא נורא, העיקר שהאנשים נהנו.

צופית: ההופעה שלך ושל איציק לוי ביחד על הבמה, היה מתוכנן?
גיל: גם זה לא היה מתוכנן, הוא פשוט עלה לעמדה, הרכיב את הציוד שלו
ואמר לי בוא ננגן כמה דברים ביחד
ומי אני שיגיד לו לא

צופית: אוקיי גיל רק שתדע שלפי האנשים כאן באירוע, אתה פשוט גמרת את המסיבה מבחינת איציק לוי ודי ג'יי חן.
גיל: אני לא חושב ככה, אני רק מצטער שכשאני סיימתי, המון אנשים פשוט הלכו הביתה, אני לא חושב שגמרתי את המסיבה בשביל איציק לוי, ואם כן אז איציק, אם אתה קורא את זה, סליחה אחי

צופית: גיל, היה ממש ממש סבבה לדבר איתך ולהאזין להופעה שלך
ונשאר רק להגיד לך בהצלחה ושנתראה בקרוב אני מקווה
גיל: גם אני מקווה, תודה ולהתראות.
"


יש עוד אבל כואבות לי כבר הידיים
אה ומצורפת תמונה..


Posted by Hell_Copter on Oct-11-2002 19:39:

מזל טוב צח...
לא נראה לי שיש לי את העיתון אבל אני יחפש...


Posted by divx-master on Oct-11-2002 19:43:

מזל טוב אחי

וואיי מזלל טובב

אחחיי


לאא פראייר אתה בכלל ...


Posted by Scorchio on Oct-11-2002 22:01:

תודה תודה לכולכם ואחלה כתבה גיל


Posted by Vortex_SA on Oct-11-2002 22:55:

quote:
Originally posted by Scorchio




איזה פטמה!!!!! יואוווו!!!!! חחחח, מה זה הפוזה הזאת, זה עמדה לא מסלול סתם אחי, אחלה תמונה, רק חבל שאתה לא עשית משהו עם השיער...


Posted by Scorchio on Oct-12-2002 09:49:

משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות
אתה יודע איזה קור היה שם אתה קולט זה ליד אגם וכל האגם היה מללללא אדים מרוב קור
כן זה בכתום בגלל שעל העמדה הייתה תאורה כתומה
ולמה לא עשיתי משהו עם השיער?
הוא קצר מידי...


Posted by NyKoN on Oct-12-2002 10:44:

מזל טוב אחי
אני גר בכפ"ס אז אני אחפש את הכתבה מחר

וגיל
יש טראקליסט למסיבה המדהימה?


Posted by on Oct-12-2002 10:48:

הסט היה זמין להורדה בזמנו...


Posted by NyKoN on Oct-12-2002 11:10:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הסט היה זמין להורדה בזמנו...


אה נכון
הבק טו בק הזה?


Posted by oDrori on Oct-12-2002 13:10:

quote:
Originally posted by Scorchio
משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות


חחחחח... צח מדליק אורות גבוהים


Posted by m0sh on Oct-12-2002 13:38:

צח יא דוב יער


Posted by GLoBaL-MUZiK on Oct-12-2002 14:47:

Satan (eek!)

חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים

לא באמת

אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו

עכשיו ברצינות
.מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום


Posted by YuVaL on Oct-12-2002 16:28:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים

לא באמת

אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו

עכשיו ברצינות
.מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגמן פיטמות
LoL!!!!!!!!!!!!!!!

צח אח שלי
אחלה תמונה
אני רואה שהקריירה שלך מסגסגת
אבל שתתקלט בטראנס אנרגי אל תשקח איפה התחלת


Posted by Vman on Oct-12-2002 16:31:

כבוד גדול צח ראיתי את הכתבה!

חבל שיש אנשים שמקנאים בך וצריכים להמציא כל מיני דברים על עצמם
זאת מחלה כזו ששחכתי את השם שלה
לא נורא תמיד יש אנשים כאלה שלא יכולים לסבול שמישהו אחר מצליח והם כנראה לא יצליחו אף פעם

נו מילא


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.