TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
Pages (3): [1] 2 3 »
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף

הומו 
Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פתחו מהררררר צומת השרון יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי איזה כיף |
Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פתחו מהררררר צומת השרון יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי איזה כיף |
אין לי סורק :\
Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פתחו מהררררר צומת השרון יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי איזה כיף |
Re: שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פתחו מהררררר צומת השרון יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי איזה כיף |
טוב אז מי שעוד לא יודע
שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים
קיצר המדור של העיתון הימר עליי
אבל הגעתי שני בסוף
ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף:

וזהו
קצת פירסום לא מזיק אף פעם

EDIT
עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר
אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות
חחחחחח
| quote: |
| Originally posted by Scorchio טוב אז מי שעוד לא יודע שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים קיצר המדור של העיתון הימר עליי אבל הגעתי שני בסוף ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף: ![]() וזהו קצת פירסום לא מזיק אף פעם ![]() EDIT עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות חחחחחח |
ברכות אח"ש!
ואללה מזל טוב אחי !

וואלה יפה אחי
אין לזלזל בכזה דבר
כי מדברים כאלה נהיים גדולים ואני שמח שסוף סוף אתה מקבל הכרה מעבר לאנשים הקרובים אלייך.
ואם כבר מדברים על כתבות בעיתון
שבוע שעבר כשהייתי אצל אחותי בדימונה
ראיתי שם בעיתון של דימונה כתבה על מסיבת הרייב שהייתה שם
בקיצור
כתבו שם כמה דברים עליי ואני מצטט (יש לי את הכתבה פה): פ
"... ניגנו במסיבה חשמל סטטי, בלאק הופ ודי ג'יי חן כשהשיא של המסיבה התחיל כשסאבלימינל עלו לבמה, הצרחות היו חזקות מתמיד, סאבלימינל כהרגלם נתנו הופעה משובחת ביותר כולל קטע סטאנד אפ דיי מוצלח אני חייבת לציין שהיה בשיתוף עם די ג'יי גיל, ואם כבר מזכירים אותו, גיל פשוט גמר את המסיבה מבחינת איציק לוי וחן בלאיש.
היה חושך מוחלט, שקט סורר באיזור למעט שריקות וצרחות מהחוגגים. הקהל לא הפסיק לצעוק, לשרוק ולהניף את ידיו באויר.
לפתע היה הבזק אור חזק כל כך שבקושי הצלחנו להישאר עם העיניים פתוחות לעבר הבמה, ושם הוא עמד, די ג'יי גיל, כצל מתוך האור.
הקהל פשוט, סליחה על הביטוי, התחרפן! הצרחות, השריקות, מעולם אחר.
האורות כבו לגמרי, שוב חושך מוחלט, ואז התחילה החגיגה, די ג'יי גיל הקפיץ את החוגגים במשך שעה שלמה ללא הפסקה, אני חייבת לציין שאפילו אני, שלא בדיוק מתחברת למוזיקה הזו, לא יכלתי להימנע מלהשתגע.
במהלך ההופעה שלו, גיל זרק לעבר החוגגים מקלות זוהרים ("סטיקלייטים") והחוגגים "התחרפנו" עוד יותר!
הנה כמה מילים מהראיון עם די ג'יי גיל לאחר המסיבה:
צופית: די ג'יי גיל...
גיל: היי 
צופית: אז מה... תראה מה עשית להם
גיל: טוב תראי, הקהל הדימונאי הוא אחד האהובים עליי, יודע לחגוג כמו שצריך.
צופית: אכן אכן אנחנו ידועים בחגיגות שלנו.
איך היה??
גיל: האוירה הייתה מהממת, אני בעצמי לא ידעתי מתי להתחיל כשהאורות כבו, נדלקו וכבו שוב אז אמרתי נו יאללה והתחלתי.
בגדול, היה ממש ממש אחלה, נורא נהניתי.
צופית: ראיתי התקהלות של אנשים סביבך כשירדת מהבמה, בא לך לשתף אותי ואת הקוראים?
גיל: בוודאי, כשירדתי מהבמה הגיעו אליי כמה חבר'ה ואמרו לי שהם ממש נהנו מהמוזיקה שלי וביקשו חתימה.
צופית: חתימה? אני גם יכולה לקבל?
גיל: אין בעיה 
צופית: הקטע עם סאבלימינל, היה מתוכנן?
גיל: אוי ממש ממש לא, זה היה ממש אילתור של הרגע האחרון
ברגע ששמעתי את יואב אומר שעוד מעט מישהו יבוא ויחליק על הבמה, פשוט זינקתי, אני לא יודע למה אבל זה מה שהיה 
צופית: מגניב! ומה הייתה התגובה שלהם אחרי האקט?
גיל: הם היו מופתעים, התאפקו שלא להישפך מצחוק, אח"כ כשהיינו מאחורי הקלעים הם כבר לא הצליחו להתאפק ונפלו 
צופית: מתי תגיע אלינו שוב?
גיל: אין לדעת, עם המצב במדינה היום, אי אפשר לדעת מה יקרה
למרות ששמעתי שיש כאן את פסטיבל התקשורת השנתי והמארגנים כבר יצרו איתי קשר אבל אני עדיין לא בטוח שאני יוכל להגיע.
צופית: השם במה "די ג'יי גיל", הוא בחירה שלך?
גיל: ממש לא, המארגנים כתבו בטעות את השם במה שלי ככה בפרסומים אבל לא נורא, העיקר שהאנשים נהנו.
צופית: ההופעה שלך ושל איציק לוי ביחד על הבמה, היה מתוכנן?
גיל: גם זה לא היה מתוכנן, הוא פשוט עלה לעמדה, הרכיב את הציוד שלו
ואמר לי בוא ננגן כמה דברים ביחד
ומי אני שיגיד לו לא 
צופית: אוקיי גיל רק שתדע שלפי האנשים כאן באירוע, אתה פשוט גמרת את המסיבה מבחינת איציק לוי ודי ג'יי חן.
גיל: אני לא חושב ככה, אני רק מצטער שכשאני סיימתי, המון אנשים פשוט הלכו הביתה, אני לא חושב שגמרתי את המסיבה בשביל איציק לוי, ואם כן אז איציק, אם אתה קורא את זה, סליחה אחי 
צופית: גיל, היה ממש ממש סבבה לדבר איתך ולהאזין להופעה שלך
ונשאר רק להגיד לך בהצלחה ושנתראה בקרוב אני מקווה 
גיל: גם אני מקווה, תודה ולהתראות.
"
יש עוד אבל כואבות לי כבר הידיים 
אה ומצורפת תמונה..
מזל טוב צח...
לא נראה לי שיש לי את העיתון אבל אני יחפש...
מזל טוב אחי
וואיי מזלל טובב
אחחיי
לאא פראייר אתה בכלל ...
תודה תודה לכולכם ואחלה כתבה גיל
| quote: |
Originally posted by Scorchio ![]() |
סתם אחי, אחלה תמונה, רק חבל שאתה לא עשית משהו עם השיער...
משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות
אתה יודע איזה קור היה שם אתה קולט זה ליד אגם וכל האגם היה מללללא אדים מרוב קור
כן זה בכתום בגלל שעל העמדה הייתה תאורה כתומה
ולמה לא עשיתי משהו עם השיער?
הוא קצר מידי...
מזל טוב אחי
אני גר בכפ"ס אז אני אחפש את הכתבה מחר
וגיל
יש טראקליסט למסיבה המדהימה?
הסט היה זמין להורדה בזמנו...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts הסט היה זמין להורדה בזמנו... |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות |

צח יא דוב יער
חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים
לא באמת
אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו
עכשיו ברצינות
.מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים לא באמת אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו עכשיו ברצינות .מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום |
כבוד גדול צח ראיתי את הכתבה!
חבל שיש אנשים שמקנאים בך וצריכים להמציא כל מיני דברים על עצמם
זאת מחלה כזו ששחכתי את השם שלה
לא נורא תמיד יש אנשים כאלה שלא יכולים לסבול שמישהו אחר מצליח והם כנראה לא יצליחו אף פעם
נו מילא
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.