TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mijn cijfer
mijn cijfer
nou ik heb vandaag mijn tentamen cijfer van maandag terug gehad!!!!
en het was een............... 4 
maarja ik hoef er de volgende keer maar 1.5 punt bij te leren en dan heb ik hem wel 
die van woesdag weet ik bijna zeker dat ik die ook niet heb gehaald alleen die van vandaag zou ik wel eens gehaald kunnen hebben!
Re: mijn cijfer
| quote: |
| Originally posted by franzelare nou ik heb vandaag mijn tentamen cijfer van maandag terug gehad!!!! en het was een............... 4 ![]() maarja ik hoef er de volgende keer maar 1.5 punt bij te leren en dan heb ik hem wel ![]() die van woesdag weet ik bijna zeker dat ik die ook niet heb gehaald alleen die van vandaag zou ik wel eens gehaald kunnen hebben! |
je zit in het verkeerde forum, dit is niet www.pauze.nl maar tranceaddict.com
grtz
| Originally posted by Dj Odelpha je zit in het verkeerde forum, dit is niet www.pauze.nl maar tranceaddict.com grtz |
| Originally posted by magrec hey de peuterspeelzaal is ergens anders hoor... Kun je je leeftijdsgenootjes vervelen...... |
| Originally posted by Dj Odelpha wtf...dit heeft toch niks met het doel van deze website te maken, of wel dan? ik post toch ook niet dat ik vandaag appeltaart heb gegeten? (nu wel) en ik ben waarschijnlijk ouder dan jou...maar je denkt zeker dat je beter bent omdat je progressive luistert... |
| Originally posted by Dj Odelpha wtf...dit heeft toch niks met het doel van deze website te maken, of wel dan? ik post toch ook niet dat ik vandaag appeltaart heb gegeten? (nu wel) en ik ben waarschijnlijk ouder dan jou...maar je denkt zeker dat je beter bent omdat je progressive luistert... |
Mag je me meteen ook het doel van deze website vertellen.
Dat schijn je blijkbaar goed te weten.
| Originally posted by magrec Als jij nu ��ns normaal leert te reageren dan reageer ik ook minder fel. |
| Originally posted by Dj Odelpha JIJ was degene die niet normaal reageerde, niet ik. JIJ begint meteen over de peuterspeelzaal alsof ik een klein kind ben, fuq yew. Ik vind het gewoon nutteloos om op een site over trance of iig muziek je cijfer van een tentamen te posten. En ik vind progressive zelf ook goede muziek, maar ik ga anderen in ieder geval niet afzeiken omdat ik denk dat ik zo volwassen ben. Die post was dus omdat ik het idee had dat je jezelf erg volwassen en goed vindt omdat je progressive luistert. Sue me if i'm wrong. Punt |
Soderju wat een cijfer van een tentamen allemaal nie teweeg brengt 
Maareh das kutz Frans, had je Nexus maar moeten skippen he..... 
Good luck next time 
Ik had btw vandaag ook tentamen, was eitje 
| Originally posted by Dr. Kuipers Maareh das kutz Frans, had je Nexus maar moeten skippen he..... ![]() |
| Originally posted by magrec Hoe kom je erbij dat iemand die naar progressive luisterd zich beter en volwassener vind dan iemand die naar andere muziek luistert? Jouw reactie was juist niet normaal. Dit is het holland forum en daar worden gewoon naast trance ook heel veel andere dingen besproken. Over muziek discussi�ren kan altijd en god god er staat geen topic over trance en jij denkt te menen dat hij naar pauze.nl moet. Maar goed ik denk dat waarschijnlijk verkeerd want jij schijnt mij beter te kennen dan ik zelf. |
| Originally posted by New Wave Wat ben jij een gigantische kneus zeg.......meneer JUNIOR... Bekijk eerst maar eens hoe we hier te werk gaan/wat we bespreken dan meteen je grote smoel open te trekken. |
| Originally posted by Dj Odelpha Dus ik ben een kneus omdat ik junior tranceaddict ben (ben inmiddels trouwens tranceaddict), oftewel omdat ik niet de hele tijd van die onzin post? get real. en ik weet al lang hoe 'we' hier te werk gaan en wat er wordt besproken. JIJ bent pas een kneus, met je 'die plaat heeft zo'n leuk kleurtje' en je posts over je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum is en niemand terugpost over zulke platen. shut up. |
Jemig ik heb zelden zo'n triest persoon gezien.
Mogen we het hier nu alleen maar over trance hebben op deze site?
Je schijnt behoorlijk wat af te weten van alle mensen hier:
| je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum |
ik zeg niet dat je het hier alleen over trance mag hebben, ik had het over new wave en het feit dat hij mij een kneus noemt terwijl hij praktisch alleen voor zichzelf post...maar ik ga hier verder niet op in, ik heb wel iets beters te doen. en magrec: jij bent triest met je peuterspeelzaal en je zogenaamde grapjes over armin.
Ah sorry heb ik je favoriete dj gepest.
Ik kreeg al een boos mailtje van armin dat ik dat maar niet moest doen want hij wil die 10 minuten set speciaal voor mij alleen houden.
Blijkbaar neem je je zelf iets te serieus, en heb je probelemen om je zelf te kunnen relativeren misschien als je dat deed snap je ook wat het woordje ironie betekent.
Maar goed ik wist dat ik triest was, daar was ik al zelf achter nu jij nog en dan kunnen we samen naar de kleuterklas en hoeven we niet meer met de peuters te spelen, gezellig toch?
jongens, laten we nu even kappen en ons met andere dingen gaan bezighouden....pleazzz
ff handjes schudden....ok?
GreetZ Rubs
| Originally posted by Dj Odelpha ik zeg niet dat je het hier alleen over trance mag hebben, |
niemand is een kneus hier, om persoonlijk te zeggen vind ik deze thread ook wel een beetje raar, ik ga tog ookniet mijn rapport vertellen, maarder zal wel een achterliggende gedachte zijn...
mja, odelpha begon direct te flame, kanje beter niks zegge, nu heb je ruzie met de harde kern
groetjes
| Originally posted by New Wave owhowh , wat een dom ventje ben jij zeg. Je gebruikt het toch als argument die je tegen mij wilt gebruiken, sukkel, wat spreek jij je nu zelf tegen zeg, GIGANTISCH! |
HERINNERING HERINNERING HERINNERING HERINNERING
| Originally posted by Ruben_Dubbink jongens, laten we nu even kappen en ons met andere dingen gaan bezighouden....pleazzz ff handjes schudden....ok? GreetZ Rubs |
nou het uurtje rellen is ook weer voorbij, deze is op slot
franzelare, als je een nieuwe thread erover wilt maken mag dat