TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לחברה שלי!!!!!!
מזל טוב לחברה שלי!!!!!!
מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120
ורק שתדעי שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאת רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך
ושיהיה לך את היום הולדת הכי סבבה שיכול להיות, וכמובן שגם לי יהיה חלק דיי נכבד בו! 
חולה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
מודים, חכו איזה יום יומיים לפני האקט הקבוע שלכם 
Re: מזל טוב לחברה שלי!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120 ורק שתדע שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאתה רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך |
חחחחחחחחחחח
האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts חחחחחחחחחחח האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך |
תודה 
תגיד לי
מה קורה איתך עכשיו?
איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי? 
מזל טוב לחברה שלי גיל...
:-)
| quote: |
| Originally posted by NaOren מזל טוב לחברה שלי גיל... :-) |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts על מה אתה מדברת? |
תמסור ד"ש לחברה שלך

מזלט
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תודה ![]() תגיד לי מה קורה איתך עכשיו? איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי? |
מזלטט ובבב
מזלל טובבב
תאמתת לממהה אני רושם ??
היא בכלל תיכנס לראות את זה ??????????????
שיהיה במזל
תמסור לה
תמסור לה יומושמח מכלל הילת הטראנס הישראלית אחי

אחי מה היא אמרה על הדברים
תכניס אותה לפה
אחייי שיהיה לה גם מזלל טוב עד 120 ותמשכו לחיות באושר ובעושר כי אני רואה שאתה ממש מאושר וכול הכבוד לכם אגב כמה זמן אתם ביחד?

אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם 
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אנחנו ביחד 7 חודשים ודרך אגב היא כן נכנסת לכאן וקוראת את כל השטויות שלכם ![]() ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי מה היא אמרה על הדברים תכניס אותה לפה |

| quote: |
| Originally posted by NaOren איך קוראים לה? |
הוא דיבר על הניק שלה בפורום גיל
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תסתכל למעלה אולי? בפוסט הראשון אולי? אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם |
חסוי 
ואני לא עצבני
sababa....
מממזזזלללללל טווובבבבבבב לחברה שלך!!!!!!!!!
מצטערת שבאיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...
נ.ב
אתה שיא המתוק גיל!!!
איך אני מתה על השטויות הקטנות והמתוקות האלה...
תמשיך ככה!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.