TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לחברה שלי!!!!!!


Posted by on Oct-11-2002 15:24:

מזל טוב לחברה שלי!!!!!!

מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120
ורק שתדעי שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאת רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך
ושיהיה לך את היום הולדת הכי סבבה שיכול להיות, וכמובן שגם לי יהיה חלק דיי נכבד בו!

חולה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



נ.ב
מודים, חכו איזה יום יומיים לפני האקט הקבוע שלכם


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 15:29:

Re: מזל טוב לחברה שלי!!!!!!

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120
ורק שתדע שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאתה רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך


אחי אני גם אוהב אותך ... אבל אני לא יודע אם אנחנו מכירים מספיק ...
בוא ניתן לזמן לעשות את שלו לפני שניקח צעד אחד קדימה ...
טוב זה לא אתה זה אני ...


אהההההההההההההה














סתם גבר שם יפה יש לחברה שלך ...

IM ALOOOOOOOOOOONEEEEEEEEE .... CANNNNTTTTTTTTT U SSSSEEEEEEEE ,,,, ITS KILLING MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .....


Posted by on Oct-11-2002 15:41:

חחחחחחחחחחח
האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 15:45:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחחחחחחח
האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך




מסור לה מזל טוב ...


Posted by on Oct-11-2002 15:52:

תודה

תגיד לי
מה קורה איתך עכשיו?
איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי?


Posted by NaOren on Oct-11-2002 16:02:

מזל טוב לחברה שלי גיל...
:-)


Posted by on Oct-11-2002 16:26:

quote:
Originally posted by NaOren
מזל טוב לחברה שלי גיל...
:-)



על מה אתה מדברת?


Posted by NaOren on Oct-11-2002 16:32:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
על מה אתה מדברת?


שלי = גיל

טעות שלי...
:-)


Posted by m0sh on Oct-11-2002 17:12:

תמסור ד"ש לחברה שלך


מזלט


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 19:38:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תודה

תגיד לי
מה קורה איתך עכשיו?
איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי?



אחי איזה מטומטם אני !!!
הייתי בבאליש אתמול !!!!!!!!!!!!!
זה לא הבסיס שלך ????

הייתי שם ליומיים - רביעי חמישי !!!
בואנה אני תמיד שוכח ... איזה חרא - ועוד לא היה לי שם
איפה לישון אז הלכתי ממול לב"אפ דרום ונזרקתי שם באיזה משרד
של מג"ד ...

אתה עדיין שם ?
העברתי שם אימון של יומיים ל 5 מילואימניקים מה זה סטלנים ...
ואתמול בבוקר עצרה אותי משטרה צבאית !
איזה ערס כזה עושה לי
"חייל בוא הנה"
ואני כזה בא ועושה לו
"שמע אחי אני ממהר הגדוד שלי מחכה לי"
הוא שואל ככה
"למה הנעליים שלך לא מצוחצחות ???"
ואז הוא רואה שאני לא מגולח
"למה אתה לא מגולח ???????"
ואז הוא רואה שאני עם מדי ב' אז הוא השתגע
"למה אתה עם מדי ב' ???"
ואז הוא הוציא תופס תלונה וכולם בתחנת אוטובוס
התפקעו מצחוק ואז זיינתי אותו והראתי לו
אישור לא להתגלח ואישור מיוחד ללכת על מדי ב' ... איך הוא התבעס
יא אללה ...

עשה לי את היום אתמול לדפוק ככה את המשטרה הצבאית הזונות האלה ...


Posted by divx-master on Oct-11-2002 19:46:

מזלטט ובבב

מזלל טובבב

תאמתת לממהה אני רושם ??

היא בכלל תיכנס לראות את זה ??????????????


Posted by Hell_Copter on Oct-11-2002 19:57:

שיהיה במזל
תמסור לה


Posted by oDrori on Oct-11-2002 20:40:

תמסור לה יומושמח מכלל הילת הטראנס הישראלית אחי


Posted by DjChook on Oct-11-2002 20:49:

אחי מה היא אמרה על הדברים

תכניס אותה לפה


Posted by itamarsan on Oct-12-2002 02:39:

אחייי שיהיה לה גם מזלל טוב עד 120 ותמשכו לחיות באושר ובעושר כי אני רואה שאתה ממש מאושר וכול הכבוד לכם אגב כמה זמן אתם ביחד?


Posted by on Oct-13-2002 18:18:

אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה


Posted by NaOren on Oct-13-2002 18:18:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה



איך קוראים לה?


Posted by on Oct-13-2002 18:19:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי מה היא אמרה על הדברים

תכניס אותה לפה



נגנבה מהם רצח
וד"א
היו לה 2 מסיבות הפתעה
אחת בבית ואחת בפורום

שוק אחרי שוק
זה היה כזה מצחיק שפשוט חבל"ז!


Posted by on Oct-13-2002 18:20:

quote:
Originally posted by NaOren
איך קוראים לה?



תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם


Posted by DjChook on Oct-13-2002 18:23:

הוא דיבר על הניק שלה בפורום גיל


Posted by NaOren on Oct-13-2002 18:24:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם



ראסמי ...
ומה אתה עצבני ?


Posted by on Oct-13-2002 18:24:

חסוי

ואני לא עצבני


Posted by NaOren on Oct-13-2002 19:02:

sababa....


Posted by Tarantula on Oct-13-2002 21:37:

מממזזזלללללל טווובבבבבבב לחברה שלך!!!!!!!!!
מצטערת שבאיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...


נ.ב
אתה שיא המתוק גיל!!!

איך אני מתה על השטויות הקטנות והמתוקות האלה...
תמשיך ככה!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.