TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי פה לא למד היום?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by oDrori on Oct-13-2002 11:48:

Be Cool! מי פה לא למד היום?

אווווווווווווו
ההנהלה בשווווווק
ההנהלה בשוק
ופה פורצים תחוק
ההנהלה בשווווווק

(תן לו בשביתה)

אווווווווווווווו..........


Posted by YuVaL on Oct-13-2002 11:52:

Re: מי פה לא למד היום?

quote:
Originally posted by oDrori
אווווווווווווו
ההנהלה בשווווווק
ההנהלה בשוק
ופה פורצים תחוק
ההנהלה בשווווווק

(תן לו בשביתה)

אווווווווווווווו..........


מה?!?!?
למה הייתה לך שביתה??


Posted by m0sh on Oct-13-2002 12:00:

שביתה במשק לא בלימודים


Posted by oDrori on Oct-13-2002 12:02:

משהו של הנהגים... גם מחא אין בי"ס


Posted by Sniper on Oct-13-2002 12:13:

איזה כיף לך ימניאק!!~!!
אני למדתי היום אפ אפשר ליקרוא לזה לילמוד משעה שמונה ועשרים
עד 11

חיחיחיחי:]]


Posted by digit4lic on Oct-13-2002 12:15:

היה לנו אתמול טקס אש בצופים.
אז נשארנו עד איזה 2 בלילה
אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה.
@_@
אז קיבלנו שיחרור מהבצפר.


Posted by DjChook on Oct-13-2002 12:16:

quote:
Originally posted by digit4lic
היה לנו אתמול טקס אש בצופים.
אז נשארנו עד איזה 2 בלילה
אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה.
@_@
אז קיבלנו שיחרור מהבצפר.


אופהההההההההה מישהו מהצופים !!!
היה נכון אחי

לי היה היום מבחן בפיסיקה בלאט


Posted by on Oct-13-2002 12:25:

בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה
לשגיא לא יהיה טסט
והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל
למרות ש"למדתי" רק 4 שעות


Posted by Sniper on Oct-13-2002 12:44:

quote:
Originally posted by Koodoo
בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה
לשגיא לא יהיה טסט
והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל
למרות ש"למדתי" רק 4 שעות


איזה מבאס... שיאואוו
טוב מה אני עושה פה?!@$ יש ביום רביעי מיבחן בהיסטוריה על כל החומר של שנה שעברה


Posted by AnthemFreak on Oct-13-2002 13:17:

איזה כיף היה היום!!
למדתי רק 5 שעות היום!!!
ואחת בכלל לא למדנו סתם היינו בכיתה!!
למה לאחת השיכבות, נראה לי ט' היה יום גיבוש אז המורות שמלדמדות אותי ברובן נסעו!!!!
שימשיך ככה!!


Posted by eran on Oct-13-2002 14:07:

אני לא למדתי..
אבל אני אף פעם לא לומד בימי ראשון


Posted by NaOren on Oct-13-2002 14:52:

היום באתי ב- 9
שעה ראשונה מחנך
ואז הברזתי
ואז סרט שעתיים
ואז הברזתי
ואז הלכתי הביתה
:-)))

אני רציני בי"ס זה מיותר אני כלח היום בקפיטריה משחק שש-בש
( היום שברו אותו...)
:-(


Posted by DjChook on Oct-13-2002 14:55:

חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים

חחחח


Posted by NaOren on Oct-13-2002 15:00:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים

חחחח


שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-))


Posted by DjChook on Oct-13-2002 15:02:

quote:
Originally posted by NaOren
שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-))



על מי אתה מדבר אחי ?


Posted by NaOren on Oct-13-2002 15:02:

quote:
Originally posted by DjChook
על מי אתה מדבר אחי ?



רקפת...
"=)


Posted by DjChook on Oct-13-2002 15:05:

טיפש


Posted by Hell_Copter on Oct-13-2002 15:36:

לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי


Posted by Sniper on Oct-13-2002 16:18:

אךךך מיסכנים שלי אני באתי ב 8 ועשרים
למדתי שעה תנך
שעתיים אזרחות ועפתי הביתה:]]
חיחיחי אני חולה על ימי ראשון
מחר אני מתחיל ב9 אבל מסיים ב 3 ורבע
דיכאון!


Posted by DjChook on Oct-13-2002 16:26:

חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו

חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים)


Posted by itamarsan on Oct-13-2002 17:33:

ואאאלללה אני רואה אתה מסודר אתה אחיי יפההה
תהנההה


Posted by on Oct-13-2002 18:15:

למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק


Posted by Sniper on Oct-13-2002 19:48:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק



חחח
ועוד 9 חודשים שאני עובר למנייק
:\


Posted by m0sh on Oct-13-2002 19:53:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק


עד אז מלחמה


או שאתה מעדיף אתץ המשפט

עד אז אלוהים גדול


Posted by Sniper on Oct-13-2002 20:03:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עד אז מלחמה


או שאתה מעדיף אתץ המשפט

עד אז אלוהים גדול



כמו שאני הבנתי גיל לא הכי אוהב תמישפטים האלה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.