TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי פה לא למד היום?
Pages (2): [1] 2 »
מי פה לא למד היום?
אווווווווווווו
ההנהלה בשווווווק
ההנהלה בשוק
ופה פורצים תחוק
ההנהלה בשווווווק
(תן לו בשביתה)
אווווווווווווווו..........
Re: מי פה לא למד היום?
| quote: |
| Originally posted by oDrori אווווווווווווו ההנהלה בשווווווק ההנהלה בשוק ופה פורצים תחוק ההנהלה בשווווווק (תן לו בשביתה) אווווווווווווווו.......... |
שביתה במשק לא בלימודים
משהו של הנהגים... גם מחא אין בי"ס
איזה כיף לך ימניאק!!~!!
אני למדתי היום אפ אפשר ליקרוא לזה לילמוד משעה שמונה ועשרים
עד 11
חיחיחיחי:]]
היה לנו אתמול טקס אש בצופים.
אז נשארנו עד איזה 2 בלילה
אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה.
@_@
אז קיבלנו שיחרור מהבצפר. 
| quote: |
| Originally posted by digit4lic היה לנו אתמול טקס אש בצופים. אז נשארנו עד איזה 2 בלילה אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה. @_@ אז קיבלנו שיחרור מהבצפר. |
בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה
לשגיא לא יהיה טסט
והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל
למרות ש"למדתי" רק 4 שעות
| quote: |
| Originally posted by Koodoo בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!! היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה לשגיא לא יהיה טסט והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל למרות ש"למדתי" רק 4 שעות |
איזה כיף היה היום!!
למדתי רק 5 שעות היום!!!
ואחת בכלל לא למדנו סתם היינו בכיתה!!
למה לאחת השיכבות, נראה לי ט' היה יום גיבוש אז המורות שמלדמדות אותי ברובן נסעו!!!!
שימשיך ככה!!
אני לא למדתי..
אבל אני אף פעם לא לומד בימי ראשון 
היום באתי ב- 9
שעה ראשונה מחנך
ואז הברזתי
ואז סרט שעתיים
ואז הברזתי
ואז הלכתי הביתה
:-)))
אני רציני בי"ס זה מיותר אני כלח היום בקפיטריה משחק שש-בש
( היום שברו אותו...)
:-(
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים
חחחח
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים חחחח |
| quote: |
| Originally posted by NaOren שתמצוץ לי הזונה הזאת :-)) |
| quote: |
| Originally posted by DjChook על מי אתה מדבר אחי ? |
טיפש
לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי
אךךך מיסכנים שלי אני באתי ב 8 ועשרים
למדתי שעה תנך
שעתיים אזרחות ועפתי הביתה:]]
חיחיחי אני חולה על ימי ראשון
מחר אני מתחיל ב9 אבל מסיים ב 3 ורבע
דיכאון!
חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו
חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים)
ואאאלללה אני רואה אתה מסודר אתה אחיי יפההה
תהנההה
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????
טוב נו, עוד 8 חודש למניייק 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts למה אין שביתות בצבא?!?!?!? למה?????????????????????????? טוב נו, עוד 8 חודש למניייק |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts למה אין שביתות בצבא?!?!?!? למה?????????????????????????? טוב נו, עוד 8 חודש למניייק |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN עד אז מלחמה או שאתה מעדיף אתץ המשפט עד אז אלוהים גדול |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.