TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny låt (nästan) klar
Ny låt (nästan) klar
ok har fipplat ihop ett nytt stycke som blandar lite olike (enligt mig iaf
) men jag behöver lite feedback på den, kommer inte riktigt på hur jag ska fortsätta från där jag e just nu eller om den ens e värd å fortsätta på (den kanske suger totalt) så därför tänkte jag kolla med er som kan de här med trance 
tanka här och avgör själva 
å va inte rädda för å ge kritik, jag blir inte sur om ni säger att den suger totalt 
den är ganska najs mannen 
gillar melodin, glad och sånt 
jo därav namnet, kändes rätt lixom...spin 
men jo den e ganska glad, eller den går från nästan snudd på sorgsna strings till det gladare soundet.....men hur e blandningarna i låten då, har ju fått in lite olika stilar känns de som....bra eller dåligt? 
för en gångs skull har jag tagit mig tid att ladda ner en låt....
kan inte säga att denna låt träffar mig direkt... inledningen var nog det ända som funkar
tycker inte alls om den mesiga basen denna låt får mig att tänka på lite andra låtar (kan inte namn ge några just nu dock :P)
jaja godnatt folk
när du säger basen menar du basslinen eller kicken då?
har nämligen funderat på en extra bassline som ska pumpa på lite, får inte till den bara men de kommer 
"My first track made in Reason, Spin, was a lousy production that had great harmonies and a very strange break."
Quotat från biografin på Airbase hemsida
Ni kanske går i samma spår? Fast jag vet inte om din nya låt har great harmonies för jag har inte lyssnat än
Snart så...
njamen vafan....jobbit att jag inte kan komma på namn som ingen redan har på nån låt....fast tjae, de e väl oundvikligt 
han får la säga till om jag ska byta 
great harmonies, tjae....ne jag låter er göra utlåtanden....å jävlar va svårt de e å få till en passande bassline btw 
fin låt.. Glad och ballt eskalerande.
Lite väl abrupt slut kanske..
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs fin låt.. Glad och ballt eskalerande. Lite väl abrupt slut kanske.. |