TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dana is hot!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Dana is hot!
Ik weet niet of iedereen het al opgemerkt heeft, maar ID&T presents Dana is gewoon het beste verkochte album van vorige week in Nederland
Beter verkocht dus als het nieuwe Beatles, Rolling Stone of Bon Jove Album. Dit heeft Tiesto of een andere willekeurige DJ in welke genre dan ook volgens mij nog nooit gepresteerd!
Hardstyle wordt dus steeds populairder... mannekes van 15 of jonger vinden het ook erg vet heb ik al gemerkt. Het lijkt wel of het de Hardcore omstreeks 1996 achterna gaat... Nu is het alleen nog wachten op de Hardstyle "Party Animals" 
Ik heb niks tegen Hardstyle ofzo, het is gewoon een constatering 
Ik vind het zelf ook best vet, het album van Dana is ook gewoon goed te pruimen en vrijdag ga ik ook naar Dana, maar van alleen maar Harstyle wordt ik ook gek... een avondje phatte trance valt hierbij natuurlijk niet te vergelijken 
Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn
ik houd echt niet van hardstyle, tis technisch zwakke muziek, en gewoon te "hard" voor mijn ultragevoelige oortjes, die kunnen alleen maar softe crap aan
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn |
me vrienden zijn nu ook helemaal dana geil. voorhun is dana DE dj er bestaat niks anders meer. ik vind dana wel goede dj, alleen vind ik zn gast als luna veel beter is dan dana. hij originelere platenkeus. 3 draaitafels tegelijk en die nummers die hij heeft geproduceerd zijn ook stukken beter dan danas releases.
hardstyl kan ik dus wel waarderen alleen met mate. dus niet elke week zn feestje maar 1 keer in de 3 maanden is goed.
Ja ik zag het ook al laatst in de frs
Zelf vind ik het nie zo goede muziek maar ik begrijp wel waarom veel mensen er naar luisteren. Je ziet wel veel mensen die normaal niet naar de muziek luisteren zich er nu op eens zich voor gaan interesseren. Lijkt wel een beetje een hype te worden om naar hardstyle te luisteren anders hoor je er niet bij. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit.
ik kan egt niet naar hardstyle luisteren, en ook absoluut niet waarderen, ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....magoed dit is al zo vaak besproken
beter!! zijn we eindelijk van die goedkope neptrance af.. van die oude classics die goedkoop gecovered worden door een stelletje amateurs..laat ze lekker allemaal hardstyle gaan luisteren...
de alpha twins regeren toch wel over dana!
| Originally posted by Teknikol ...tis technisch zwakke muziek... |
| Originally posted by AFTERNATIVE ...ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje.... |
| Originally posted by Pjotr G Dit vind ik echt dikke bullshit. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere. |
| Originally posted by Pjotr G Dit vind ik echt dikke bullshit. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere. Als je t zo voorstelt, kun je precies t zelfde zeggen over trance, neem 4 akkoordjes achter elkaar gooi er een beat over klaar. Is toch ook onzin |
Zag ook al dat die CD zo goed verkocht werd...
Kan hardstyle ook absoluut waarderen!
Niks is beter dan een heerlijk avondje stampen 
Maar vindt Dana niet de beste hardstyle DJ.
Ze draait altijd wel goed, platenkeuze altijd super!
Sets van haar zijn heerlijk om terug te luisteren.
Jammer dat zij en hardstyle zo gehyped wordt....
Ben bang dat hetzelfde kant opgaat als hardcore 
Maar we shall see 
| Originally posted by AFTERNATIVE dat zou ik kunnen ja, het is ECHT simpel, alsjet leuk vin ok....maar het blijft gewoon simpele, geen-inteligente muziek |
| Originally posted by AFTERNATIVE ik kan egt niet naar hardstyle luisteren, en ook absoluut niet waarderen, ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....magoed dit is al zo vaak besproken |

(Oe, klinkt wel diep he?
)
| Originally posted by Pjotr G Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ? |
| Originally posted by Chicane AMEN!! [EDIT] Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet ![]() Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut! [/EDIT] Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien (Oe, klinkt wel diep he? ) |
| Originally posted by TranceFool Ik durf mn bankrekening erom te verwedden dat dit wel gebeurt.... |
| Originally posted by Pjotr G Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ? Pjotr "ik-vind-t-niet-leuk-als-leuke-muziek-afgezeikt-wordt" G |

)
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks 
hmmm tjah persoonlijk vind ik hardstyl maar niks , maar tis wel leuk voor haar dat haar album zo goed loopt...
en over die 15 jarige enzo die neuken dat helemaal man ze kennen alleen de bekende kennen ze en de rest daar weten ze niks van af !!
| Originally posted by [SigneT] en over die 15 jarige enzo die neuken dat helemaal man ze kennen alleen de bekende kennen ze en de rest daar weten ze niks van af !! |
| Originally posted by New Wave u heeft zojuist de defenitie van "TMF-volk" uitgevonden |
(ben zelf ook nog maar 16 maar ik weet zeker dr meer vanaf dan mijn medeleerlingen)
| Originally posted by Chicane AMEN!! [EDIT] Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet ![]() Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut! [/EDIT] Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien (Oe, klinkt wel diep he? ) |
Die cd is ook erg vet ! En een avondje stampen sla ik zekers niet over. Maar er is meer wat gaaf is, daar heb iedereen gelijk in. Maar het wordt hier wel erg afgekraakt
(geeft toch te denken
)
tsja.....hardstyle...
ik lach er alleen maar om.