TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kansloze SPAM !!!
Kansloze SPAM !!!
Hoe dom is dit:
| quote: |
RE: over sms-en Hai even een mailtje van Kim, weetje het weer?? Als je een keertje zin heb om te daten of chatten met mij dan kun je me bereiken door een sms-je te sturen naar het nummer 4777 met als tekst: SMS KIM Dan krijg je een sms-je terug met hoe je me kunt bereiken!!! kost 1 euro 10. Nou ben benieuwd hoor!!!! :-) |

Wat een slet die Kim, ik kreeg dat mailtje vorige week 
Whahahahahahaha, leuk joh chatten & daten met kimmie

WTF
Heb jij die ook al gekregen, ik dacht dat het speciaal voor mij bedoeld was 
Ik heb haar al 10 SMSjes gestuurd, maar ik hoor maar niks terug
Jullie wel?
| Originally posted by Flipper01 WTF Heb jij die ook al gekregen, ik dacht dat het speciaal voor mij bedoeld was ![]() Ik heb haar al 10 SMSjes gestuurd, maar ik hoor maar niks terug Jullie wel? |

ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten
(en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub
)
| Originally posted by DJ_Massive ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten (en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub ) |
| Originally posted by DJ_Massive ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten (en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub ) |

| Originally posted by !_PeTrUs_! HAHA, ik weet nie wat voor smaak jij hebt maar dit is KIM: |
| Originally posted by eieregooie Echt? Ik heb me laten vertellen dat dit Kim is: Dat soort meeltjes lees je toch niet man... kom op... |

Komt deze foto een btje overeen? Want dan heeft ze nog kenmerken van een pot ook.. En wie hield daar ook al weer niet van?

JUIST...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRR
BRAM?!?!? was dat niet op addiction?!?!?!?!?!?!?!

Het lijkt wel alsof ze geen vrienden heeft

Originally posted by Jappio ![]() Komt deze foto een btje overeen? Want dan heeft ze nog kenmerken van een pot ook.. |
| Originally posted by Jappio En wie hield daar ook al weer niet van? ![]() JUIST... |
| Originally posted by Jappio Komt deze foto een btje overeen? Want dan heeft ze nog kenmerken van een pot ook.. En wie hield daar ook al weer niet van? JUIST... |
| Originally posted by Optimus heej jochie, ga NU je bed in, je hebt t al veels te laat gemaakt! ![]() kusjes van je teddybeer ![]() |
| Originally posted by New Wave AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRR BRAM?!?!? was dat niet op addiction?!?!?!?!?!?!?! |
| Originally posted by Jappio Jep TIM |
Originally posted by New Wave die blonde is best neukbaar...... [edit] nou eigenlijk toch niet....gadver [/edit] |
Re: Kansloze SPAM !!!

Ghehehe... lol