TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland Amsterdam DVD 2002
Pages (3): [1] 2 3 »
Mysteryland Amsterdam DVD 2002
Weha!
Nu har jag �ntligen hittat denna
)
Fy fan vilka minnen, enormt..
Doter .... Ni �r ju fan med p� den under Dumonde runt 26:59
*Hm* Jag borde vara d�r n�n stans m�.Kom ju n�gra min innan
Armin b�rjade spela.. satan!!!
/ Jre
Ibland l�nktar man verkligen tillbaka, specielt s�dana h�ra tr�kiga rengniga dagar
ere k�pt dvd eller i rippat format? *dregla* 
| quote: |
| Originally posted by Vizay ere k�pt dvd eller i rippat format? *dregla* |
| Originally posted by SteveTranz4ever *samma feeling h�r* |
| Originally posted by SWE_TRANCE �ven jag skriver in mig p� den intresselistan.. |
l�ter riktigt bra det..!!
Steve: meddela n�r den �r tillg�nglig f�r "allm�nheten".. 
jag har den ox�, faktiskt helt ok. jag vill ha sommarn tillbaks :/
Jag har messat dig Jre... Har satt upp ett konto... men har inte f�tt n�t svar �n...
Kontot kommer iaf. vara
tranz.mine.nu
mysteryland/mysteryland
7171
S� Jre du kan ju messa h�r n�r den e uppe s� kan folket ta den fr�n mig...
Ha en bra dag... dags � dra till jobbet
/ Steve
Alright.... den h�ller p� uppas i skrivande stund av Jre.... 410Mb so far s� det �r en stund kvar innan hela e uppe... g�r i 72kb/s f�r tillf�llet
As schyst Jre !
.../ Steve
edit: Tog en kopia av det jag f�tt hittills f�r att kunna tjuvkika... ser j���vligt najjs ut... sommar, trance, massa folk, brudar (topless s�g jag just ocks�
dock s� �r det ingen video med hela set eller s� men de e kul � se)

De filmade mycket under Ferry Corstens set
men det �r inte med i denna videon. Kanske
kommer det n�tt p� TMF9 eller de kanske redan har visat
en massa ifr�n Mysteryland 2002 ? N�n som vet ?
/ Jre
hehe, snyggt jobbat steve, censurera din egen bild-rip, 
�r det n�n som vill vara v�nlig o skicka lilla mig me s� jag kan flukta lite ??? =) har 10mbit s� det g�r p� ett �gonlock =)) pm mig om ni har lust *blink blink*
| Originally posted by MiB �r det n�n som vill vara v�nlig o skicka lilla mig me s� jag kan flukta lite ??? =) har 10mbit s� det g�r p� ett �gonlock =)) pm mig om ni har lust *blink blink* |
och jag har ju �nnu b�ttre lina 
�r den v�rd att dra hem, ni som har sett den?
btw, jag har alla videor fr�n sensation, kan s�ga att megamixen fr�n sensation white �r hur bra som helst
sig till om n�n �r sugen
| Originally posted by reveal och jag har ju �nnu b�ttre lina ![]() �r den v�rd att dra hem, ni som har sett den? btw, jag har alla videor fr�n sensation, kan s�ga att megamixen fr�n sensation white �r hur bra som helst sig till om n�n �r sugen |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hurru MiB... har du missat att jag sl�ngt upp en FTP f�r detta... logga p� bums � tanka hem.... Jag har ju ocks� 10Mbit... .../ Steve |
drar ner den bums.. =))) tack ska du ha =))
n�n som vet vad det �r f�r l�t p� videon mot slutet . l�ter lite som n�t med push tycker jag men hmm.. ja.. =)) inte en blekaste..l�t bra iaf...(efter sven v�th och innan yves de ruyter)
grymt grymt grymt grymt GRYMT bra
gillade framf�r allt s�ttet den va filmad p�....mycket profsigare �n t.ex. trance energy....skitbra filmat verkligen....blir ruggigt sugen p� att �ka dit m�ste jag s�ga 
va ju bara tvungen o g�ra covers till den som man kan pryda hyllan me =)
gjorde om den till bin/cue svcd s� den kan spelas i dvd (eller bara br�nna som svcd) men tycker det e kul med lite fodral till skivorna ... inte dom b�sta men men...
(gjorde till tom hanks & steven spielbergs 2:a v�rldskrigsserie ox� band of brothers p� tal om covers =) mycket bra serie)

btw han minken i b�rjan va ju s� BALL 

| Originally posted by Vizay btw han minken i b�rjan va ju s� BALL ![]() ![]() |
| Originally posted by reveal och jag har ju �nnu b�ttre lina ![]() �r den v�rd att dra hem, ni som har sett den? btw, jag har alla videor fr�n sensation, kan s�ga att megamixen fr�n sensation white �r hur bra som helst sig till om n�n �r sugen |
shit ass� vilka flashbacks man f�r av bilderna � alltihop......bara sett filmen en g�ng f�r mitt mediaplayer e cp.....
men gaah Ac ass� n�sta g�ng m�ste vi ox� komma me ju......hehef�r som sagt ta till drastiska �tg�rder...typ kl� sig till julgran lr n�t..wee
| Originally posted by Amnezia bara sett filmen en g�ng f�r mitt mediaplayer e cp..... |