TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik heb gelezen dat:


Posted by blup on Oct-15-2002 14:19:

Ik heb gelezen dat:

Armin van buuren hier ook wel eens komt..

Klopt dit? of..


Posted by Blik on Oct-15-2002 14:22:

niet in het Holland Forum volgens mij

hij is wel eens in het tracklist forum geweest om de reacties te horen over zijn Sensation-set, dat is alles wat ik weet


Posted by blup on Oct-15-2002 14:22:

quote:
EXCERPT FROM THE #ARMIND CHATROOM
I went to the tranceaddict board and there seem to be some mistakes
people were complaining about my mixing, but I honestly believe that I didn´t make any mistakes.
So, I downloaded my own set for the first time in my life and here´s what´s the problem
think that the mixing has been f*cked up by id-t
EXACTLY JENSER
Thanks for that
Its ID&T that was constantly switching from live stream from Sensation and the MC's mics
the nmixed live sounds in it wich didn't beatmach
<|dEEKAy|> yeah
pfffffffff
<|dEEKAy|> it sounded weird
Yeah. I was blaming the station.
<|dEEKAy|> the echo of the hall
Because Gielen's set was also messing up.
pfffffff I´m so glad that my fans understand this
please pass on this message
We will.
i did NOT make any mistakes, as far as I know
Armin_IDT: I will pass on the message to the boards if you wish

Armin_IDT, perfect as always
thanks El Zapo


Posted by blup on Oct-15-2002 14:24:

quote:
Originally posted by Blik
niet in het Holland Forum volgens mij

hij is wel eens in het tracklist forum geweest om de reacties te horen over zijn Sensation-set, dat is alles wat ik weet

Dat klopte overgens wel, de meeste sets waren iets verandert. voral op de dvd daar werden nummer gedraaid die never nooit gedraaid waren...


Posted by Arstmak on Oct-15-2002 16:05:

Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam.


Posted by DanceTrend on Oct-15-2002 16:25:

quote:
Originally posted by Arstmak
Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam.

En zou jij vervolgens gaan rechtzetten dat mensen dachten dat je set niet klopte onder Armins naam?

Mja hoe ze het weten, geen id

Gielen is ook wel eens in de chat geweest geloof ik..


Posted by Raymond on Oct-15-2002 16:28:

quote:
Originally posted by Arstmak
Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam.


Omdat die gequote is, uit het ARMIND channel, waar Armin gewoon iedere donderdagavond tijdens z'n eigen radio show op ID&T aanwezig is!

Zou je toch onderdehand na een jaar moeten weten.........


Posted by Blik on Oct-15-2002 16:31:

en armin heeft voor zover ik weet niet gereplied en is niet geregistreerd op dit forum


Posted by eXos on Oct-15-2002 23:34:

quote:
Originally posted by DanceTrend
En zou jij vervolgens gaan rechtzetten dat mensen dachten dat je set niet klopte onder Armins naam?

Gielen is ook wel eens in de chat geweest geloof ik..


Ik weet nie of ie er nu nog komt! Was m niet zo goed bevallen de laatste keer


Posted by eieregooie on Oct-16-2002 02:04:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik weet nie of ie er nu nog komt! Was m niet zo goed bevallen de laatste keer


Goh, hoe zou dat nou toch komen?


Posted by Massive on Oct-16-2002 07:58:

lol

zowiezo een beetje stom, lijkt net of die Armin helemaal in paniek is omdat wat mensen denken dat het mixen een beetje de mist in ging ofzow, tsss


Posted by Ding Chavez on Oct-16-2002 16:14:

Idd, en dan zeggen ik heb HELEMAAL geen fout gemaakt.... vinnik ook een beetje apart.

GreetZ, DC


Posted by arjoderoon on Oct-17-2002 17:45:

ach wat maakt het uit


Posted by Eye-Riz on Oct-17-2002 23:41:

kan me ook niet voorstellen dat ie zich druk gaat lopen maken om een paar foutjes. dan moet ie dus voor elkf foutje elk forum af op internet, om zich te herstellen! is ie dagen mee zoet! als ie iets zou willen uitleggen, neem ik aan dat ie dat wel via zijn site doet.

En ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat een bekende dj zoals hij zijn eigen naam zou aanmeten in een forum. Da's vragen om aandacht.
Ik zou als ik hem was eerder incognito gaan en een discussie aan laten wakkeren door te zeggen 'joh, die armin was toch slecht, vond je ook niet?'. Dan krijg je veel eerlijkere reacties, omdat mensen je dan niet nahijgen omdat je toevallig een beroemde dj bent, maar gewoon hun ongezouten mening geven.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.