TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik heb gelezen dat:
Ik heb gelezen dat:
Armin van buuren hier ook wel eens komt..
Klopt dit? of..
niet in het Holland Forum volgens mij
hij is wel eens in het tracklist forum geweest om de reacties te horen over zijn Sensation-set, dat is alles wat ik weet
| quote: |
| EXCERPT FROM THE #ARMIND CHATROOM <|dEEKAy|> yeah <|dEEKAy|> it sounded weird <|dEEKAy|> the echo of the hall |
| quote: |
| Originally posted by Blik niet in het Holland Forum volgens mij hij is wel eens in het tracklist forum geweest om de reacties te horen over zijn Sensation-set, dat is alles wat ik weet |
Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam.
| quote: |
| Originally posted by Arstmak Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam. |


| quote: |
| Originally posted by Arstmak Hoe weet je nou of het de echte Armin is??? Ik kan ook wel een account aanmaken met een bekende naam. |
en armin heeft voor zover ik weet niet gereplied en is niet geregistreerd op dit forum
| quote: |
| Originally posted by DanceTrend En zou jij vervolgens gaan rechtzetten dat mensen dachten dat je set niet klopte onder Armins naam? ![]() Gielen is ook wel eens in de chat geweest geloof ik.. |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik weet nie of ie er nu nog komt! Was m niet zo goed bevallen de laatste keer |
lol
zowiezo een beetje stom, lijkt net of die Armin helemaal in paniek is omdat wat mensen denken dat het mixen een beetje de mist in ging ofzow, tsss

Idd, en dan zeggen ik heb HELEMAAL geen fout gemaakt.... vinnik ook een beetje apart.
GreetZ, DC
ach wat maakt het uit 
kan me ook niet voorstellen dat ie zich druk gaat lopen maken om een paar foutjes. dan moet ie dus voor elkf foutje elk forum af op internet, om zich te herstellen! is ie dagen mee zoet! als ie iets zou willen uitleggen, neem ik aan dat ie dat wel via zijn site doet.
En ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat een bekende dj zoals hij zijn eigen naam zou aanmeten in een forum. Da's vragen om aandacht.
Ik zou als ik hem was eerder incognito gaan en een discussie aan laten wakkeren door te zeggen 'joh, die armin was toch slecht, vond je ook niet?'. Dan krijg je veel eerlijkere reacties, omdat mensen je dan niet nahijgen omdat je toevallig een beroemde dj bent, maar gewoon hun ongezouten mening geven.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.