TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by eieregooie on Oct-16-2002 01:27:

Puinhopen

Posted by Massive on Oct-16-2002 07:59:

LOL

Posted by Disney on Oct-16-2002 08:54:

WHOOOOAHAHAHA!!!

Serves them right... Sukkels!!!

Hoe lang zou het nog duren voor het grote nieuws bekend wordt gemaakt? Voor of na 12 uur vanmiddag? Place your bets please!!!

Posted by New Wave on Oct-16-2002 09:31:

Vandaag stelde iemand mij de vraag: Wanneer denk je dat Balkenende naar de koningin toe stapt en doorgeeft dat het kabinet gevallen is?"

Mijn antwoord was: Als ik vanavond thuis kom dan hebben we de stemkaarten al door de bus ontvangen.

Ik denk dat de meeste voor het weekeinde werkloos zijn.

Hier heeft Nederland een duidelijk les geleerd.

Posted by TimeportE on Oct-16-2002 10:16:

bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week!

Posted by eXos on Oct-16-2002 10:33:

quote:
Originally posted by TimeportE
bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week!

is reeds gevallen. Kennen we weer gaan stemme

Posted by TimeportE on Oct-16-2002 10:38:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
is reeds gevallen. Kennen we weer gaan stemme

jeeeh.. vorige keer net gemist nu kan ik voor de eerste keer stemmen!

Posted by LowRider on Oct-16-2002 11:43:

http://nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11

ja tzat er ook wel aan te komen... twas ff wachten tot na de begrafenis maar nu is het dan zo ver. cda zal wel errug veel zetels gaan krijgen nu...

maar wie wie zal er in het kabinet komen ipv LPF?? PVDA weer trug?

persconferentie met heinsbroek nu op tv... tis weer lekker gezellig daaro

edit:
journalist: LPF is toch een puinhoop nu?
heinsbroek: nee ik vind het geen puinhoop... het is alleen een wanorde...

Posted by Massive on Oct-16-2002 12:10:

shit hey, mag Nederland weer gaan stemmen zo, mag MassivMan NOG steeds niet stemmen

Posted by LowRider on Oct-16-2002 12:22:

hehe lol dat geld ook voor mij

Posted by Flipper01 on Oct-16-2002 12:48:

Ik verwacht dat CDA nog meer zetels zal gaan krijgen, maar dat de VVD er ook meer zal gaan krijgen.. Ik stem iig weer hetzelfde denk ik!!

Posted by Rinus on Oct-16-2002 12:58:

Vorige keer was ik nog geen 18 maar ook nu mag ik eindelijk stemmen. Weet nog niet waarop. pdva zal idd wel weer terug komen.

Posted by jp on Oct-16-2002 12:59:

Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley

Mijn stem heeft ie!

PS:

Posted by Teknikol on Oct-16-2002 14:16:

Re: Puinhopen

quote:
Originally posted by eieregooie

LOL!

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley

Mijn stem heeft ie!

PS:

LOL!

Ik zou toch echt niet weten wie er NU in het kabinet moet komen, wie weet PVDA trug, omdat het "toen toch wel beter was" (met die gedachte gaat nederland het stem hokje in maybe)

Posted by Blik on Oct-16-2002 14:16:

die Heinsbroek vond ik nog niet zo slecht, die zegt gewoon wat die vind en zo hoort dat ook, en dan moet niet meteen iedereen (de pers dus) erop springen dat hij zich met z'n eigen ding bezig moet houden, hij is ook een mens en mag een mening geven over dingen als hij dat wilt

Stem PH (Partij Heinsbroek )

afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij)

Posted by Arstmak on Oct-16-2002 14:32:

quote:
[i]
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij)

Als dat zo is kunnen ze samen verder regeren (77 zetels is net genoeg)

Posted by basvh on Oct-16-2002 15:00:

tis jammer dat het gevallen is. maar wat heeft de PLF nu eigenlijk gedaan dat het geklapt is? okay ze hebben ruzie gemaakt, net zoals het de laatste tijd bij de PVDA ook niet alles. verschil is alleen dat bij LPF mensen met een grotere mond zitten en de pers er meteen bovenopduikt zij ruiken immers bloed. Toch vind ik dat het kabinet in de kortere tijd wel paar dingen goed heeft gedaan. Kwa immigratie werd het veel strenger en dat de minister zelf ziekenhuizen heeft aangesproken waar het kut gaat vind ik ook goed.

maar als ik nu ga stemmen wordt het JP, in die paar weken vind ik het wel een sympathieke gast geworden

Posted by jp on Oct-16-2002 15:17:

Posted by jp on Oct-16-2002 15:30:

Posted by Arstmak on Oct-16-2002 15:33:

quote:

LOL
Fokke en Sukke roeleren

Posted by MaGiK54 on Oct-16-2002 15:52:

De meeste mensen binnen de LPF dachten maar aan ding en dat was macht, macht en meer macht. (Bv Heinsbroek die over de rug van Bomhoff vice-premier wilde worden). Zoals Marijnissen mooi zei dat hij kwaad was dat die badgasten van de LPF niet aan het landsbelang dachten. Hiermee ben ik het volledig eens en ben blij dat het kabinet gevallen is.

Posted by jp on Oct-16-2002 15:53:

Posted by MaGiK54 on Oct-16-2002 15:54:

quote:

Dis toch wel de beste, rofl + lol

Posted by TranceFool on Oct-16-2002 16:10:

Het zat er idd aan te komen ja...

Heb echt medelijden met Beatrix, ene dag loop je nog je man te begraven, volgende dag krijg je meteen dat politieke gezeik over je heen van het gevallen kabinet. Moet ook geen pretje zijn

Posted by total woot on Oct-16-2002 16:48:

Tsja, wat zou die balkenende dan zeggen?

JP:" het spijt me hoogheid, ik weet dat u gister uw man heeft begraven, maar claus is niet de enige die ermee stopt?"

best kut voor 'm

Pages (2): [1] 2 »