TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סברס 2 !!!!!! סוףף סוףףףף
סברס 2 !!!!!! סוףף סוףףףף
טובבבב אנשיםם הגיעע סברס 2 סוףף סוףףף לאינטרנט
כמהה חיכיתי לדיסקק הזהההה
סברסס 1 לפי דעתיי היהה ענקקקק
וסברס 2 ממשש אכזבה
אבלל חפיףף יש שם כמה דברים יפים ....1
נזכרנו 
סתם ראיתי את זה כבר לפני איזה שבוע או משהו, לא הורדתי את כולו
וכולם רוקדים עכשיו, יותר טוב
כן יחסית לקודם הוא ממש אכזבה אבל העיקר שיש מישהו שדואג לדאנס הישראלי לפרוח

רק לפני שבוע?
צ'וק
נראה לי עברו לפחות 3 שבועות מאז שאמרתי לך איפה הוא 
ואלה גיל ?
אמרתי נהמר על שבוע, אני לא זוכר כמה הזמן זז ף 
חחח
אמרתי לכם שהוא יצא עוד בטרד של גיל כשהוא עשה את המגהמיקס.. חבר שלי עשה שם כמה גירסאות.. קוראים לו שמיר פינק אם למישהו יש את העטיפה.. אגב אני שיחררתי את הסברס לHEB אם מישהו רוצה להוריד 
וחוצמזה.. שיש מלא דברים שימושיים בסברס הזה אבל אין סיכוי שכולם רוקדים עכשיו (שגם אני שיחררתי מזמן
יותר טוב מסברס 2!!! כולם רוקדים עכשיו ממש שכונתי!!
ואגב אם תשימו לב הפרפרים של סברס 2 דומה לפרפרים של כולם רוקדים עכשיו בגלל שהפרפרים בכולם רוקדים עכשיו לקוח מהגירסאות הראשונות של תטה... (אם זה עוזר לכם 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.