TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club XL opent zaterdag
Club XL opent zaterdag
hoi mensen
club XL (ex-cubic en ex-marcanti) gaat zaterdag open met dj spider willem en scott bond
deze vrijdag is er een pre-openingsparty met marc van bekkum, misja helsloot (waarschijnlijk) en precision
kweenie of deze thread al gepost was.
ben benieuwd hoe het eruit ziet
Line up van november is beroerd...
(jean............: puke: )
De 2 zalen kunnen nu weer 1 zaal worden (maar zo druk zal het wel nooit worden
) maybe inhet begin en dan hebben de meeste het wel weer gezien.
huh? waar heb je die line-up gezien dan?
tsja.. ze hebben het zelf over The best in mainstream (jean dus)
trance tech-house en groove etc. etc.
in ieder geval is t positief dat er weer eens wat open gaat ipv sluiten
deze vrijdag wordt het in ieder geval top!
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 huh? waar heb je die line-up gezien dan? |
| quote: |
in ieder geval is t positief dat er weer eens wat open gaat ipv sluiten |
Om dan ff de complete lineups te geven:
- 19 oktober: Scott Bond (3 hours) & Spider (3 hours)
- 26 oktober: Misja Helsloot, Precision, Astrid, Marc Van Bekkum, Onne, Marysol, Marnix, Bas The Funky Bastard
- 2 november: Armin van Buuren (3 hours) & Spider (3 hours)
- 9 november: Dazzle, Luci�n Foort, Misja Helsloot, Bas TFB, Andre
- 16 november: Rank 1, Astrid, Marc Van Bekkum, Marysol, Brian S
- 23 november: Jean, Spider, Precision, Bas TFB, Andre
De DJs die 26 oktober draaien, worden de regulars. Deze zul je dus zeer regelmatig (dus niet iedere week) terugvinden in de XL.
De club/groove DJs zullen in de kleine zaal draaien, de trance/progressive djs in de grote zaal.
Op 19 oktober en 2 november zullen beide zalen aan elkaar gekoppeld worden, waardoor er dus maar 2 djs zijn.
Flyer:

Foto's verbouwde XL:

Grote zaal

Lounge
Ik vind het er dus zeer goed uitzien (niet alleen het gebouw, maar ook de lineup). Ik denk dat zo'n gevarieerde lineup best veel mensen zal trekken. En als je kijkt naar de clubs die er tegenwoordig nog over zijn in Amsterdam, dan heeft deze club zeker wel bestaansrecht.
CLUB XL GAAT DIT WEEKENd NIET OPEN
vanwege vergunningen ofzo iig xl heeft de zaakjes niet in orde
Tot onze grote spijt moeten wij julle mededelen dat onze opening van XL
van dit weekend is uitgesteld. De reden van dit uitstel is dat er enkele
bouwtechnische aspecten niet op tijd af zijn waardoor er geen groen licht
door bouw- en woningtoezicht wordt gegeven om open te gaan.
Het in orde maken van deze punten zal zeker nog een en mischien nog
twee weken in beslag nemen. Aanstaande dinsdag hebben we hier meer
zicht op en dan zullen we jullie ook direct hierover berichten. In ieder
geval onze excuses voor dit uitstel. We hopen dat we op jullie steun
kunnen rekenen. Voor vragen kunnen jullie altijd mailen naar
[email protected]
gloeiende....
naja, nog maar ff geduld hebben.
eigenlijk komt dit nie eens zo slecht uit voor mij
want ik zie NU pas dat gewoon mijn held scott bond langs zou komen!! en dit terwijl ik zaterdag helemaal nie kan, en dat zou echt uberfrustrerend zijn geweest.. kheb nu goede hoop dat ik um binnenkort alsnog aanschouwen mag (ga er ff vanuit dat ie op een later tijdstip alsnog komt
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.