TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden
Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden
vanavond is het voetballen, eindelijk !!!
denk dat het 0-3 gaat worden.
2 kluivert + 1 makaay
Ik denk dat het 1-0 gaat worden.

31 - 0 voor Nederland denk ik, Kluivert 10 x, Makaay 10x, van Nistelrooy 10x, en van der Sar ramt er een penalty in
Echt een boefje he, dat hamburgerboefje
Ik denk dat het 1-2 wordt
0-2
1x Makaay
1x Kluivert
| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje van Nistelrooy 10x |
1-3
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers 0-2 |
Sjit issie geblesseerd. hmmm dan maar ik i.p.v. Ruud, 10x Hasselbank<--of hoe je et ook schrijft) van..
haha dat wordt niks......
makaay

ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug 
Ik denk ook dat het 0-2 gaat worden!
kga ook voor de 0-2!!
0-4
| quote: |
| Originally posted by LowRider ik ga voor de 1-3 en seedorf komt eindelijk trug |

1-0 met 4 gemiste pingel's van ons clarence :rolleyes
Nee, ik zie het somber in 
1-1!
Met vriendelijke groet.
5-0 voor Collina

| quote: |
| Originally posted by Teknikol moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis ![]() tword 1-2 btw |



| quote: |
| Originally posted by LowRider edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal ![]() gaat lekker zo... |
| quote: |
| Originally posted by Blik volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel |
| quote: |
| Originally posted by LowRider seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert... ![]() |
.... en dan kom je pas thuis rond de 40e minuut, en tja vanaf toen werd het vrij saai. maar ja boeie 0-3 is toch lekker 
Re: Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden
| quote: |
| Originally posted by basvh vanavond is het voetballen, eindelijk !!! denk dat het 0-3 gaat worden. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.