TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden


Posted by basvh on Oct-16-2002 17:17:

Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden

vanavond is het voetballen, eindelijk !!!

denk dat het 0-3 gaat worden.

2 kluivert + 1 makaay


Posted by Smirnoff on Oct-16-2002 17:25:

Ik denk dat het 1-0 gaat worden.


Posted by hamburgerboefje on Oct-16-2002 17:27:

31 - 0 voor Nederland denk ik, Kluivert 10 x, Makaay 10x, van Nistelrooy 10x, en van der Sar ramt er een penalty in


Posted by raoel on Oct-16-2002 17:30:

Echt een boefje he, dat hamburgerboefje

Ik denk dat het 1-2 wordt


Posted by Dr. Kuipers on Oct-16-2002 17:30:

0-2

1x Makaay
1x Kluivert


Posted by basvh on Oct-16-2002 17:30:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
van Nistelrooy 10x


ruudje is geblesseerd, toch???

waarschijnlijk ruzie gehad met een van zijn tuinkabouters


Posted by @ddicted on Oct-16-2002 17:33:

1-3


Posted by Blik on Oct-16-2002 17:33:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
0-2


hier kan ik het wel mee vinden ja


Posted by hamburgerboefje on Oct-16-2002 17:34:

Sjit issie geblesseerd. hmmm dan maar ik i.p.v. Ruud, 10x Hasselbank<--of hoe je et ook schrijft) van..


Posted by magrec on Oct-16-2002 17:35:

haha dat wordt niks......


makaay


Posted by LowRider on Oct-16-2002 17:57:

ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug


Posted by Flipper01 on Oct-16-2002 18:01:

Ik denk ook dat het 0-2 gaat worden!


Posted by mastah jc on Oct-16-2002 18:06:

kga ook voor de 0-2!!


Posted by Siesta on Oct-16-2002 18:07:

0-4


Posted by Teknikol on Oct-16-2002 18:14:

quote:
Originally posted by LowRider
ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug


moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis

tword 1-2 btw


Posted by Jappio on Oct-16-2002 18:25:

1-0 met 4 gemiste pingel's van ons clarence :rolleyes


Nee, ik zie het somber in


Posted by mr.marcello on Oct-16-2002 18:30:

1-1!

Met vriendelijke groet.


Posted by jp on Oct-16-2002 18:33:

5-0 voor Collina


Posted by LowRider on Oct-16-2002 18:50:

quote:
Originally posted by Teknikol
moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis

tword 1-2 btw


seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert...

edit: en nu is het al weer 2-0 door cocu, uit een vrije bal op de paal door... clarence seedorf.

edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal
gaat lekker zo...


Posted by Blik on Oct-16-2002 19:20:

quote:
Originally posted by LowRider
edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal
gaat lekker zo...


volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel


Posted by LowRider on Oct-16-2002 19:30:

quote:
Originally posted by Blik
volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel

hehe ja ik zag het in de herhaling


Posted by T.H.C. on Oct-16-2002 19:32:

quote:
Originally posted by LowRider
seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert...


Geniaal hakje, erg mooi


Posted by ryo on Oct-16-2002 20:37:

.... en dan kom je pas thuis rond de 40e minuut, en tja vanaf toen werd het vrij saai. maar ja boeie 0-3 is toch lekker


Posted by basvh on Oct-16-2002 20:37:

Re: Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden

quote:
Originally posted by basvh
vanavond is het voetballen, eindelijk !!!

denk dat het 0-3 gaat worden.


de poule inzet was toch 10 euro per persoon?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.