TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Even voor de goede orde


Posted by TranceFool on Oct-16-2002 19:28:

Unhappy Even voor de goede orde

Mn MSN is zojuist gehacked......mensen die mij in mn lijst hadden staan: niet meer reageren als [/email] zich aanmeldt, zit als het goed is nu een heel vervelend persoon achter . Nieuwe adres is [email], dat jullie het ff weten en gewaarschuwd zijn


Posted by mastah jc on Oct-17-2002 18:23:

Re: Even voor de goede orde

quote:
Originally posted by TranceFool
Mn MSN is zojuist gehacked......mensen die mij in mn lijst hadden staan: niet meer reageren als [email protected][/email] zich aanmeldt, zit als het goed is nu een heel vervelend persoon achter . Nieuwe adres is [email][email protected], dat jullie het ff weten en gewaarschuwd zijn


of we gaan juist wel met zen allen reageren en die gast lekker afzeiken


Posted by Flipper01 on Oct-17-2002 18:59:

Re: Re: Even voor de goede orde

quote:
Originally posted by mastah jc
of we gaan juist wel met zen allen reageren en die gast lekker afzeiken


Ghehe dat is ook een goeie!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.