TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mix ter download


Posted by raoel on Oct-16-2002 20:52:

Mix ter download

Ik heb een mix gemaakt met mixmeister.

Dit is de eerste keer dat ik er mee heb gewerkt en sommige overgangen zijn wat bras, toch vin ik het geheel niet onaardig.
Ook had ik van sommige nummers alleen maar een liveset rip waardoor ik de overgang aan het eind ooit wat snel moest laten verlopen.

Tis wel hardstyle, dus als je dat al niks vindt, download um dan niet, want dat belast de server alleen maar.
Als je um download, laat me dan ff weten wat je ervan vindt.

ik heb het bestand gezipt en in 2 stukken verdeeld, je moet ze dus beide downen en daarna het .zip bestand openen.

Hier de 2 links
Link 1 ---->renamen naar *.zip
Link 2

En voor de aanvulling nog even de tracklist:
01 The Hose - Rockmania (Hardstyle Rock Cafe Mix)
02 Zenith Dj - Energy 2002 (Zenith Vs. Avex Mix)
03 DJ Tom-x vs DJ Jo - This Is Your Fantasy (original mix)
04 Jimmy The Sound - m.o.d.u.l.o (a1 one vrs)
05 Hardheadz - Wreck This Place
06 Brennan & Heart presents Misdome Project - Don't Mess With The Misdome
07 Tamok - The residtance is futile (original mix)
08 geal - Losing My Feeling 2002
09 the beholder and balistic - decibel anthem (original mix)
10 Luna Meets Snake & Chiren Aka Dhhd - We Control The Sound
11 Dj Luna - My Name Is Q
12 Sysmologic - Revulsion (mix?)
13 Hardstyle God - Prepare To Die (Extreme Mix)


Hijs weer online!!!!!!!!!


Posted by mantisnl on Oct-16-2002 21:05:

hardd

i`ll be back.. met m`n opmerkingen enzo..


Posted by mantisnl on Oct-16-2002 21:17:

hij doet ut niej?

the archive is either in unknown format or damaged


Posted by ScuL on Oct-16-2002 22:55:

ik ga 'm morgen downen.. heb nu m'n bed dringend nodig :P


Posted by raoel on Oct-17-2002 15:37:

Link 1 doet het niet en da zou weleens kunnen kloppen

quote:

Hallo djraoel2,

Onze diensten hebben uw website gecontroleerd; de inhoud is niet in
overeenstemming met de Algemene Voorwaarden van Lycos.
Tijdens de aanmelding bij Lycos Europe en door gebruik te maken van de
aangeboden diensten, bent u akkoord gegaan met de wettige zakelijke
voorwaarden voor het gebruik maken van de Lycos Europe diensten.

In overeenstemming met de wet en de Algemene Voorwaarden hebben wij uw
account verwijderd en dus ook uw website. "Bestanden opslag"

U kunt de Algemene Voorwaarden nogmaals nalezen op deze webpagina :
http://login.lycos.co.uk/membership...pups/terms.html

Lycos Europe Misbruik- en Ondersteuningsteam


Wat ik vreemd vindt is dat het ene account nog steeds online is en het andere niet.
Ik ga um nu weer uppen.


Posted by raoel on Oct-17-2002 18:00:

D mix is weer online, althans, beide bestanden nu.

Nogmaals de links
Link 1 ---->renamen naar *.zip
Link 2


Posted by ScuL on Oct-17-2002 19:14:

de eerste loopt niet helemaal lekker
de rest gaat wel.

van 7 naar 8 is nie best

btw zonde dat je die nummer 8 zo hard fade,
op een feest zou zoiets niet kunnen omdat de mensen
dan moeten stoppen met stampen omdat de beat wegvalt
weet zeker dat die nummers beter in elkaar gemixed kunnen worden

9 op 10 is dan weer goed, btw die nummer 10 wat een knalplaat blijft dat

zonde dat je voor die nr 11 een radio-rip gebruikt hebt, komt de qualiteit
van de mix niet echt ten goede.

platenkeus is wel goed, relatief veel nieuws.
alleen de volgorde van opbouw klopt niet echt,
ik ga meestal van zacht naar hard.

de laatste plaat is erg lekker btw

blijf oefenen


Posted by raoel on Oct-17-2002 19:35:

Ik vin de 1e overgang niet slecht, goed is anders maar het gaat wel.

Bij 7 naar 8 heb ik lang zitten puzzelen maar het wilde niet helemaal lukken, dus heb ik het maar ff zo gelaten. Echt slecht.
Ook 8 naar 9 is bras, maar da komt omdat het een rip was en ik moest um vroeg afkappen. Dat ging niet anders. al zou ie iets minder kunnen faden.

en van my name is Q is er alleen maar een liveset rip, dus da ging niet anders, maar kvin um zo vet dat ie erin moest.

Van de opbouw ben ik niet met je eens.
ik begin met de 2 rustigste platen, dan de vette beukers, de echte hardstyle.
Dan 2 ontzettend beukplaten (my name is Q en revulsion) en als afsluiter een snoei plaatje


Posted by ScuL on Oct-17-2002 20:17:

quote:
Originally posted by raoel
en van my name is Q is er alleen maar een liveset rip, dus da ging niet anders, maar kvin um zo vet dat ie erin moest.

Van de opbouw ben ik niet met je eens.
ik begin met de 2 rustigste platen, dan de vette beukers, de echte hardstyle.
Dan 2 ontzettend beukplaten (my name is Q en revulsion) en als afsluiter een snoei plaatje


ja, jammer.
ik wacht meestal met een plaat mixxen totdat ik een goeie versie heb.
liveset rips klinken echt bout in een mix

die opbouw, ja/nee... hm.. je hebt wel deels gelijk maar het is persoonlijk. dat einde klopt wel idd maar ik zou de rest iets anders ordenen. ik zoek meestal platen die makkelijk aan elkaar te mixxen zijn zodat je mix een 'geheel' wordt en dat is nu niet echt het geval. dus -> opbouw veranderen



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.