TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Reactor @ Now en Wow, Wie wil erheen??
Reactor @ Now en Wow, Wie wil erheen??
Ik heb 2 gastenlijstplaatsen gewonnen voor Reactor, The Special Opening Edition, dit feest is as vrijdag al. Ik kan helaas niet dus als er mensen intresse hebben moeten ze maar PMen!!
Line-up:
Now
Claude Young
Joachim
Pascal F.E.O.S.
Technasia
Wow
Aril Brikha
Billy Nasty
Justin Robertson
Website
Ik heb er nu al zin in! Heb zelf ook 2 kaartjes gewonnen, dus ik ben sowieso van de partij!
Ik kan het iedereen aanraden die een beetje van techno houdt. De 3 vorige edities waren allemaal hardstikke relaxed.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.