TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Reactor @ Now en Wow, Wie wil erheen??


Posted by Flipper01 on Oct-17-2002 12:40:

Exclamation Reactor @ Now en Wow, Wie wil erheen??

Ik heb 2 gastenlijstplaatsen gewonnen voor Reactor, The Special Opening Edition, dit feest is as vrijdag al. Ik kan helaas niet dus als er mensen intresse hebben moeten ze maar PMen!!

Line-up:
Now
Claude Young
Joachim
Pascal F.E.O.S.
Technasia

Wow
Aril Brikha
Billy Nasty
Justin Robertson

Website


Posted by -TAIS- on Oct-17-2002 12:54:

Ik heb er nu al zin in! Heb zelf ook 2 kaartjes gewonnen, dus ik ben sowieso van de partij!

Ik kan het iedereen aanraden die een beetje van techno houdt. De 3 vorige edities waren allemaal hardstikke relaxed.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.