TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה לישראלים בלבד :)


Posted by on Oct-17-2002 18:00:

מתנה לישראלים בלבד :)

אוקיי חברים
מכיוון שאני במצב רוח מאוד מאוד טוב
ואין לי מושג למה
הנה לכם מתנה ממני אליכם


SABRES 2 ! ! !


01

02

03

04

05

06

07

08

09

11

12

13



חסרים 2 שירים
אחד לא היה
והשני סתם מגעיל


Posted by DjChook on Oct-17-2002 18:27:

תודה רבה רבה גיל !

ממש יפה ההשקעה

השירים שחסרים זה 14 ו 15 ?


Posted by on Oct-17-2002 18:28:

10 ו 14


Posted by DJ RF on Oct-17-2002 18:57:

Thnks Gil

Nice Of you !


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 19:05:

סורי על הבורות - מה יש
בדיסק הזה בערך ?


Posted by on Oct-17-2002 19:07:

עיבודי דאנס לשירים ישראלים


Posted by luckystrike on Oct-17-2002 19:14:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
עיבודי דאנס לשירים ישראלים

ואללה סבבה אחי
THANKS


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-17-2002 21:07:

סבבה אחי
הרגע סיימתי להוריד
דיסק דווקא חבל על הזמן

עכשיו נשאר רק להשלים את הטראקים החסרים ולמצוא את העטיפה............

אגב עטיפות
מישהו פה יודע איפה אני יכול להשיג את העטיפה של הדיסק החדש של סאבלימינל?????????


Posted by on Oct-17-2002 21:14:

איך קוראים לדיסק?


Posted by m0sh on Oct-17-2002 21:18:

יש גירסאת דאנס לגשם חזק?

אפשר לעשות לזה מלודיה בת זונה


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-17-2002 21:21:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
איך קוראים לדיסק?


האור והצל


Posted by NaOren on Oct-17-2002 21:39:

תודה גיל
אתה הכי תותח בארץץץץ


Posted by djGoosh on Oct-17-2002 21:47:

מי שרוצה את השירים הנוספים או את העטיפות שישלח לי הודעה לאייסיקיו
34606054


Posted by Sniper on Oct-18-2002 09:49:

תודה רבה גיללל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.