TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה לישראלים בלבד :)
מתנה לישראלים בלבד :)
אוקיי חברים
מכיוון שאני במצב רוח מאוד מאוד טוב
ואין לי מושג למה
הנה לכם מתנה ממני אליכם 
SABRES 2 ! ! !
01
02
03
04
05
06
07
08
09
11
12
13
חסרים 2 שירים
אחד לא היה
והשני סתם מגעיל 
תודה רבה רבה גיל !
ממש יפה ההשקעה 
השירים שחסרים זה 14 ו 15 ?
10 ו 14
Thnks Gil
Nice Of you !
סורי על הבורות - מה יש
בדיסק הזה בערך ?
עיבודי דאנס לשירים ישראלים 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts עיבודי דאנס לשירים ישראלים |
סבבה אחי
הרגע סיימתי להוריד
דיסק דווקא חבל על הזמן
עכשיו נשאר רק להשלים את הטראקים החסרים ולמצוא את העטיפה............
אגב עטיפות
מישהו פה יודע איפה אני יכול להשיג את העטיפה של הדיסק החדש של סאבלימינל?????????
איך קוראים לדיסק?
יש גירסאת דאנס לגשם חזק?
אפשר לעשות לזה מלודיה בת זונה
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts איך קוראים לדיסק? |
תודה גיל
אתה הכי תותח בארץץץץ
מי שרוצה את השירים הנוספים או את העטיפות שישלח לי הודעה לאייסיקיו
34606054
תודה רבה גיללל
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.