TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bättre Förr ? ? ?
Bättre Förr ? ? ?
Vad tycker ni, var det egentligen bättre förr ?
Läs detta innan ni svarar:
http://www.aftonbladet.se/vss/puls/...9,48912,00.html
Jag är som sagt konservatist (till viss del) saker och ting bör utvecklas i den mån det är möjligt innan de förnyas
Ja! De va bättre förr.
som ja alltid brukar säga , INGENTING BLIR BÄTTRE! Allt blir bara värre å värre.
| quote: |
| Originally posted by robstar INGENTING BLIR BÄTTRE! |
| quote: |
| Originally posted by reveal nåja. det är väl ingen som håller med om egentligen finns ju många saker som blir bättre... men å andra sidan är det många saker som blir sämre |

Jag tror verkligen inte att saker var bättre förr. Det är sånt gamlingar säger för att dom inte hajar ett dyft av dagens ungdom, samhälle osv..
Det finns ju saker som var bättre förr naturligtvis, men generellt tycker jag saker är bra som dom är.
Vad syftar ni på egentligen grabbar, rent konkret?
Det finns en sak som åtminstone inte var bättre förr. Tjejerna såg INTE snyggare ut förr!
Titta bara på gamla 80-talsfoton av skolklasser. Man blir skraj bara man ser nån tjej 
Jisses vilka frisyrer och vilken klädsel.
Fast en sak var dock bättre förr. Förr kunde man bli slagen och det klassades som slagsmål. Idag klassas all slagsmål som misshandel.
I dont like that word x(
Och så var jag inte heller antisemit förr vilket också var bättre.
DDDDDDDD
| quote: |
| Originally posted by robstar Ja , men om man skulle ställa alla Bra å dåliga saker på en våg , så skulle de luta åt de Dåliga sakernas håll... Om vi ser på dom stora sakerna i världen...de e dom som inte blir bättre. Att Konsum har fått nya miljö vänliga plastpåsar väger inte lika tungt lixom. ![]() Nu babblar ja igen... Taaa! |
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Titta bara på gamla 80-talsfoton av skolklasser. Man blir skraj bara man ser nån tjej ![]() Jisses vilka frisyrer och vilken klädsel. |

| quote: |
| Originally posted by robstar Ja! De va bättre förr. |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Sokrates skrev: "Våra dagars ungdomar uppträder ohövligt, föraktar auktoriteter, har ingen respekt för äldre människor och pratar när den borde arbeta. De unga reser sig inte längre när äldre kommer in i ett rum. De säger emot sina föräldrar, skryter på bjudningar, glufsar i sig efterrätten vid matbordet, lägger benen i kors och tyranniserar sina lärare" Detta var för 2400 år sedan och världen har fortfarande inte gått under. Det tillhör varje generation att klaga på nästkommande generation och göra revolt mot föregående generation. It´s the way of life! |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Detta var för 2400 år sedan och världen har fortfarande inte gått under. |
och om det varit 80-talet nu så hade vi inte haft denna diskussion heh
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.