TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- helgen äntligen här!
helgen äntligen här!
helvete va skönt!
vad hittar alla på då?

Röka en fet gås och chilla, känna av att man är ledig för en gångs
skull.
Jag lyssnar igenom mina nya plattor jag
fick levererade igår.. 
BK - Revolution 12"
Mauro Picotto - Back To Cali 12"
LIQUID DJ TEAM: Liquidation 12"
/ Jre
Hmm... let´s see... vilar inför måndagen och spelar match... kan appliceras på alla helger *suck*
lite tråkigt att höra aendy
vad spelar du förnått? 
Visst är det altid skönt med fredagar.. 
Men inte när man ska jobba hela helgen...
Ska ut på krogen och fiska lite imorrn hade jag tänkt iaf.. 
är med kvinnan = fett
Har goddamned tentamen på tisdagen, så jag kan inte chilla så mycket som jag vill. Darnfrtpsjfktq
| quote: |
| Originally posted by Mehari Darnfrtpsjfktq |
tenta på torsdag...
lutar nog åt en utgång idag (fre) hoppas man slipper en flarra i knoppen igen bara =))
Ja de blir la lugnt... e ju fortfarande snuvig så de blir att kolla rulle, tanka musik, tänkt att få igång min ftp/web server permanent och på riktigt.... En softar helg helt enkelt...
| quote: |
| Originally posted by Dioxys lite tråkigt att höra aendy vad spelar du förnått? |
coacha är RESPECT!! 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE coacha är RESPECT!! :tongue3 |
Gör precis som Lonne och softar ner med en feting jag också...
Tyvärr är det juh inte TranceAtlantic 3 idag också....*suck*
| quote: |
| Originally posted by Mehari Darnfrtpsjfktq |
Grafer
och på söndag blir det jobb!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Ikväll verkar det bli bio med en kompis typ...imorn ska jag träna på min Poi:ning och på söndag blir det jobb! |
Ut och festa självklart!!!
FRE: BASIC
LÖR: Gamla Pondus
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.