TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- helgen äntligen här!


Posted by Rikard on Oct-18-2002 11:14:

Party Hat helgen äntligen här!

helvete va skönt!
vad hittar alla på då?


Posted by lonne on Oct-18-2002 11:16:

Röka en fet gås och chilla, känna av att man är ledig för en gångs

skull.


Posted by Jre on Oct-18-2002 11:20:

Jag lyssnar igenom mina nya plattor jag
fick levererade igår..

BK - Revolution 12"
Mauro Picotto - Back To Cali 12"
LIQUID DJ TEAM: Liquidation 12"

/ Jre


Posted by Aendy on Oct-18-2002 12:18:

Hmm... let´s see... vilar inför måndagen och spelar match... kan appliceras på alla helger *suck*


Posted by Rikard on Oct-18-2002 12:42:

lite tråkigt att höra aendy vad spelar du förnått?


Posted by SWE_TRANCE on Oct-18-2002 13:03:

Visst är det altid skönt med fredagar..
Men inte när man ska jobba hela helgen...

Ska ut på krogen och fiska lite imorrn hade jag tänkt iaf..


Posted by Endre on Oct-18-2002 13:31:


är med kvinnan = fett


Posted by Mehari on Oct-18-2002 14:05:

Har goddamned tentamen på tisdagen, så jag kan inte chilla så mycket som jag vill. Darnfrtpsjfktq


Posted by reveal on Oct-18-2002 14:07:

quote:
Originally posted by Mehari
Darnfrtpsjfktq


håller helt klart med tenta på torsdag...


Posted by MiB on Oct-18-2002 15:10:

lutar nog åt en utgång idag (fre) hoppas man slipper en flarra i knoppen igen bara =))


Posted by SteveTranz4ever on Oct-18-2002 15:43:

Ja de blir la lugnt... e ju fortfarande snuvig så de blir att kolla rulle, tanka musik, tänkt att få igång min ftp/web server permanent och på riktigt.... En softar helg helt enkelt...


Posted by Aendy on Oct-18-2002 15:50:

quote:
Originally posted by Dioxys
lite tråkigt att höra aendy vad spelar du förnått?


Var inte ledsen för min skull... det är självvalt... tycker inte det är kul att gå ut för tillfället. Jag uttrycker mig inte helt rätt, jag spelar inte utan jag coachar andra som spelar... innebandy.


Posted by SWE_TRANCE on Oct-18-2002 15:57:

Be Cool!

coacha är RESPECT!!


Posted by Aendy on Oct-18-2002 15:59:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
coacha är RESPECT!! :tongue3


Öhh... oki... tack... I guess :)


Posted by WhiteRussian on Oct-18-2002 17:14:

Rasta

Gör precis som Lonne och softar ner med en feting jag också...

Tyvärr är det juh inte TranceAtlantic 3 idag också....*suck*


Posted by mindshooter on Oct-18-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Mehari
Darnfrtpsjfktq


mycket bra sagt. Jag har Matte B prov på Tisdag..... tänkte säga detsamma

Grafer

Ikväll verkar det bli bio med en kompis typ...imorn ska jag träna på min Poi:ning och på söndag blir det jobb!


Posted by dj_hysterix on Oct-18-2002 17:47:

quote:
Originally posted by mindshooter


Ikväll verkar det bli bio med en kompis typ...imorn ska jag träna på min Poi:ning och på söndag blir det jobb!


Coolt..vart tränar du ?


Posted by Gaby on Oct-18-2002 18:39:

Ut och festa självklart!!!
FRE: BASIC
LÖR: Gamla Pondus



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.