TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- kollade igenom lite gamla trådar


Posted by reveal on Oct-18-2002 23:18:

kollade igenom lite gamla trådar

upptäckte en hel del gamla namn som numera inte figurera på SweTA längre...
men de flesta är kvar, samma människor man snackat med i ett år nu, skoj att man blivit ett litet gäng en fest hade nog inte varit dumt ändå


Posted by mindshooter on Oct-19-2002 00:03:

Re: kollade igenom lite gamla trådar

quote:
Originally posted by reveal
en fest hade nog inte varit dumt ändå


Det kommer juh en fest! vad väntar du på

Tycker oxå att det är ett skönt gäng här! Tror att vi kan hare jävligt trevligt tillsammans.

PLUR till alla


Posted by robstar on Oct-19-2002 00:25:

Dancing Dude

Awwwwww!!


Men ja håller med...De e faktiskt lite mysigt å komma hit


Posted by SteveTranz4ever on Oct-19-2002 09:38:

Ja det är en rätt personlig och "alla får va med" feeling.... Inte så anonym...

Man harju hängt här ett tag så de e skönt att se så många "gamlingar" hänga kvar...

.../ Steve


Posted by dj_hysterix on Oct-19-2002 10:02:

Har inte varit här så lång tid...men jag har alltid hängt här och kommer att forsätta hänga här !


Posted by Virus on Oct-19-2002 12:02:

Jaa man har ju varit här ett tag nu. Det här forumet har blivit ett beroende i sig. Jag tror inte jag skulle kunna slita mej även om jag ville.

Det är väldigt bra attityd hos folk här på svenska sektionen. Typ aldrig något bråk, i stark kontrast mot det övriga forumet.


Posted by Aendy on Oct-19-2002 12:24:

De elementen förstod väl ganska tidigt att de inte fick något utrymme på denna sektionen. Vi håller nog för hög "standard" rent åsiktsmässigt för att dra oss ner på deras nivå... typ [Alien factory] eller vad han nu hette.


Posted by SWE_TRANCE on Oct-19-2002 14:31:

heh, jo en del har ju förvunnit totalt...
Men i vissa fall kanske det var det bästa

Tycler själv att det är kanoon stämning på sweTA forumet, hettar till lite emellanåt när det behövs..
Men så ska det vara


Posted by Vizay on Oct-19-2002 16:28:

fan jag e ju snart lite vetteran här, nästan ett år jag vart medlem nu å postat aktivt i typ 9 månader


men jag håller med, skön attityd, ingen e otrevlig mot någon annan, givetvis blire heta diskussioner men fortfarande så speglar inte detta av sig utanför just den tråden nämnvärt

respect till alla här


Posted by WhiteRussian on Oct-19-2002 23:24:

Ja, vilken tråd kan jag tänkas tycka vara bäst..
Känns lite onödigt att skriva kanske, bara kolla vem som postat mest i "Party-knark" tråden...

Svårt att övertyga folk via Internet, skulle jag träffa er alla IRL, är jag ganska övertygad att jag skulle kunna vinna över några stycken..


Posted by Vizay on Oct-19-2002 23:52:

hehehe, alltid lika skön ryssen

ja mej skulle du aldrig vinna över iaf, jag e för envis


Posted by WhiteRussian on Oct-19-2002 23:53:

Jodå Vizay...du anar inte hur lätt det är att övetyga folk om saker, har aldrig misslyckats hittils,


Posted by Vizay on Oct-20-2002 00:06:

haha...de må va lätt å övertyga vanliga människor men jag e inte vanlig =>

alltså det e bara å inse, jag ger mig aldrig


Posted by SteveTranz4ever on Oct-20-2002 07:51:

quote:
Originally posted by Vizay
haha...de må va lätt å övertyga vanliga människor men jag e inte vanlig =>

alltså det e bara å inse, jag ger mig aldrig
"He is the WhiteRussian.
Existence as you know it is over.
He will add your biological and technological distinctiveness to his own.
Resistance is futile."


Posted by reveal on Oct-19-2003 17:46:

Re: kollade igenom lite gamla trådar

quote:
Originally posted by reveal
upptäckte en hel del gamla namn som numera inte figurera på SweTA längre...
men de flesta är kvar, samma människor man snackat med i ett år nu, skoj att man blivit ett litet gäng en fest hade nog inte varit dumt ändå


idag, exakt ett år senare, gjorde jag samma sak, och jag kan bara konstatera att jag fortfarande håller med migsjälv


Posted by mindshooter on Oct-19-2003 17:58:

hehe o jag håller med dig, min egna föregående post och även Whiterussian Mycket bra tråd som utvecklats faktiskt...(partyknark)

Kram till er alla


Posted by SteveTranz4ever on Oct-19-2003 20:58:

Skönt att så mågna "gamlingar" stannat kvar och samtidigt kul att så många nya sköna människor dykt upp det senaste året...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.