TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- kollade igenom lite gamla trådar
kollade igenom lite gamla trådar
upptäckte en hel del gamla namn som numera inte figurera på SweTA längre...
men de flesta är kvar, samma människor man snackat med i ett år nu, skoj att man blivit ett litet gäng
en fest hade nog inte varit dumt ändå 
Re: kollade igenom lite gamla trådar
| quote: |
| Originally posted by reveal en fest hade nog inte varit dumt ändå |

Awwwwww!! 
Men ja håller med...De e faktiskt lite mysigt å komma hit 
Ja det är en rätt personlig och "alla får va med" feeling.... Inte så anonym...
Man harju hängt här ett tag så de e skönt att se så många "gamlingar" hänga kvar...
.../ Steve 
Har inte varit här så lång tid...men jag har alltid hängt här och kommer att forsätta hänga här ! 
Jaa man har ju varit här ett tag nu. Det här forumet har blivit ett beroende i sig. Jag tror inte jag skulle kunna slita mej även om jag ville. 
Det är väldigt bra attityd hos folk här på svenska sektionen. Typ aldrig något bråk, i stark kontrast mot det övriga forumet.
De elementen förstod väl ganska tidigt att de inte fick något utrymme på denna sektionen. Vi håller nog för hög "standard" rent åsiktsmässigt för att dra oss ner på deras nivå... typ [Alien factory] eller vad han nu hette.
heh, jo en del har ju förvunnit totalt...
Men i vissa fall kanske det var det bästa 
Tycler själv att det är kanoon stämning på sweTA forumet, hettar till lite emellanåt när det behövs.. 
Men så ska det vara 
fan jag e ju snart lite vetteran här, nästan ett år jag vart medlem nu å postat aktivt i typ 9 månader 
men jag håller med, skön attityd, ingen e otrevlig mot någon annan, givetvis blire heta diskussioner men fortfarande så speglar inte detta av sig utanför just den tråden nämnvärt
respect till alla här 
Ja, vilken tråd kan jag tänkas tycka vara bäst..
Känns lite onödigt att skriva kanske, bara kolla vem som postat mest i "Party-knark" tråden...
Svårt att övertyga folk via Internet, skulle jag träffa er alla IRL, är jag ganska övertygad att jag skulle kunna vinna över några stycken.. 
hehehe, alltid lika skön ryssen 
ja mej skulle du aldrig vinna över iaf, jag e för envis 
Jodå Vizay...du anar inte hur lätt det är att övetyga folk om saker, har aldrig misslyckats hittils, 
haha...de må va lätt å övertyga vanliga människor men jag e inte vanlig =>
alltså det e bara å inse, jag ger mig aldrig 
| Originally posted by Vizay haha...de må va lätt å övertyga vanliga människor men jag e inte vanlig => alltså det e bara å inse, jag ger mig aldrig |
Re: kollade igenom lite gamla trådar
| Originally posted by reveal upptäckte en hel del gamla namn som numera inte figurera på SweTA längre... men de flesta är kvar, samma människor man snackat med i ett år nu, skoj att man blivit ett litet gäng en fest hade nog inte varit dumt ändå |
hehe o jag håller med dig, min egna föregående post och även Whiterussian
Mycket bra tråd som utvecklats faktiskt...(partyknark)
Kram till er alla
Skönt att så mågna "gamlingar" stannat kvar och samtidigt kul att så många nya sköna människor dykt upp det senaste året...