TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- farbror blå slår till
farbror blå slår till
tjae fick en film av hysterix nyss, vet inte om den postats innan men jag tar risken 
ladda hem
det verkar va från betongkulvert 8.2 tillställningen å tjae, va ska man säga
jag garvade iaf ganska ordentligt 
öhhhhh....vem hade ringt från Sundsvall?
det kan ju inte ha hörts dit heller 
han säger sumpan, sundbyberg alltså
haha.... öööhh....
jag tänkte väl jag med 
haha, undrar hur många decibell som krävs för att de ska höras från kista till sundsvall 

en jeeevlaaa massa

men ja tyckte farbron var lite.. aaa.. lite slapp var han inte? Kunde de som tog morgonpromenader bli störda? haha 
ja han e ju så underbar....."ja så ringde folk under natten, sen näre va tyst så slutade dom ringa å sen började ni igen så ringde dom.....men vi har inte vart tysta, vi har hållit på hela natten"
snacka om stäld polisen blir då 

Ha ha ha... hur fan e de möjligt... kan ju inte va det... aldrig att det skulle höras ända till Sunbyberg... Det skulle va som att man hörde från Söder hur man spelar högt på Spy Bar...
Måste ju vart nån enstaka person som gnällt som bor i en kojja alldeles bredvid... 
Dom som anmält MÅSTE hört nåt annat och sen bara trilla dom förbi det där stället och sa "Här har vi våra decibel syndare"
exakt, kista å sumpan e ju liiite avstånd mellan :P
HAHA!
Den där filmen e lite kul faktiskt...hehe 
nåt speciellt man måste ha installerat eller? för den funkar inte för mig
senaste windows mediaplayer och sen ta spara som typ 
senaste mediaspelaren suger ju ungefär
sååååååååååååååååååå häääääääääääääääääääääär
mkt
tacka vet jag 6.4an... antar att jag får installera lite codecs :/
Power DVD XP Delux 4 är sååååååååååååååååå häääääääääääääääääääär bra...
Även gamla 6.4an e bra den me...
| quote: |
| Originally posted by reveal senaste mediaspelaren suger ju ungefär sååååååååååååååååååå häääääääääääääääääääääär mkt tacka vet jag 6.4an... antar att jag får installera lite codecs :/ |

var kan man få tag på 6.4:an då....antar att MS inte lägger ut gamla versioner
btw rob, jag har funderat lite på din sig. men jag kommer lixom inte fram till typ....poängen 
Jag tycker det verkar vara en himla trevlig polis
Har ju sett poliser som sliter tag i alla prylar och
lägger batongen rätt på skivspelaren
osv..
/ Jre
| quote: |
| Originally posted by Vizay var kan man få tag på 6.4:an då....antar att MS inte lägger ut gamla versioner btw rob, jag har funderat lite på din sig. men jag kommer lixom inte fram till typ....poängen |

Jag installerade aldrig media player 7 men det gjorde windows alldeles själv, den tyckte den var jätte duktig då... jag avinstallerade helt enkelt.... men på nåt sätt fanns den kvar ändå men då är det ju bara göra som det sas innan här...
Öppna med.... sen bocka i "Öppna alltid med detta program"