TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Djävligt kul filmsnutt
Djävligt kul filmsnutt
Tja!
Kom över den här länken igår och fick mig ett gott skratt.
Filen är ca 38 meg, men det är värt varenda sekund.
Disco !
(högerklicka och spara fil)
Greetz
NordLight
Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om. 
den har funnits ett tag på teknikmagasinets hemsida
tror jag sett den här nånstanns också för ett tag sen 
| quote: |
| Originally posted by OscarP Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om. |
?!
tisc0 tanzi. sett förut men alltid lika kul.
någon som kan finska och vill skriva sub? 
Han är ju grym... helt ärligt!
| Originally posted by Aendy Han är ju grym... helt ärligt! |
Hahaaa, jag kan finska och jag kan skriva en sub! Men inte ikväll för nu ska jag ut... 
Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor
cow.mpeg
.../ Steve
| Originally posted by SteveTranz4ever Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor cow.mpeg .../ Steve |
fick denna tidigare idag an en polare
Ganska snygg oxå, faktsikt.
| Originally posted by SteveTranz4ever Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor cow.mpeg .../ Steve |