TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het is nu wel een beetje over met trance....
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by magrec on Oct-21-2002 13:32:

Het is nu wel een beetje over met trance....

Weinig interessante releases, weinig interessante feesten volledig gabaseerd op trance(trance-energy?? )

Of zie ik dit verkeerd?

Wat nu populair is:
Hardstyle
techno
hardcore ook weer populairder

Posted by franzelare on Oct-21-2002 13:54:

de aandacht voor trance word idd minder.

Het grote publiek gaat steeds meer naar hardstyle/techno/ezv feesten.
dan word er ook automatisch minder trance gereleased want daar zit het geld niet meer!
Je ziet steeds meer verschillende stijlen op feesten waar soms trance dan tussen zit dat is denk om meer divers publiek te trekken omdat je anders een feest niet vol krijgt.

Posted by SnuggLe on Oct-21-2002 14:06:

Tsja, had ik een tijd geleden toch voorspelt in die topic 'de toekomst van House'??? En toen iedereen mij voor gek uitmaken... Kheb wel gelijk DUS!

Hardstyle is nu een vette hype, maar dat gaat ook wel weer minder worden binnenkort. Techno (/ progressive) worden "in".......

Greetz,
SnuggLe

Posted by magrec on Oct-21-2002 14:15:

Idd, ik riep ook alweer een tijd geleden dat trance dood was nou de reacties die ik toen kreeg

Ik denk alleen dat techno altijd een constante groep liefhebbers heeft gehad alleen omdat er telkens meer mensen dance muziek ontdekken, komen er bij alle stijlen telkens meer fans bij. Toch heeft techno een iets meer ontoegangkelijkere sound en zal het zeker niet zoiets worden als trance. Dat het populairder wordt dat zeker maar dat komt omdat house in het algemeen populairder werd.

Alleen weet ik niet hoe lang hardstyle nog echt een hype zal zijn, hardstyle is echt veel sneller groot geworden dan bijvoorbeeld trance daarom denk ik dat het ook sneller "dood" zal gaan

Posted by jp on Oct-21-2002 15:22:

Hardcore wordt weer helemaal in in 2003

Posted by Cosmic on Oct-21-2002 15:36:

quote:
Originally posted by jploveparade
Hardcore wordt weer helemaal in in 2003

Dat denk ik niet, hardcore is toch aardig ontoegankelijk voor het grote publiek. Ik hou zelf ook best van hardstyle, maar vind hardcore een stap te ver.

Hardcore wordt niet zo groot als hardstyle nu is, is mijn stelling

Posted by jp on Oct-21-2002 15:40:

quote:
hardcore is toch aardig ontoegankelijk voor het grote publiek

1997, 2 hardcore bladen, televisie programma's, EO anti-hardcore campagne, 1 miljoen gabbers, elke twee weken een groot feest.

Mensen willen altijd harder, hardstyle is gewoon 15 BPM te weinig

Posted by Opti on Oct-21-2002 15:48:

quote:
Mensen willen altijd harder, hardstyle is gewoon 15 BPM te weinig

hardstyle is gewoon hardcore voor mietjes

*flame me babyyyy*

Posted by jp on Oct-21-2002 15:55:

Hardstyle is wel lekker om te mixen en naar te luisteren maar er gaat niks boven hakkuh!

Posted by T.H.C. on Oct-21-2002 15:57:

quote:
Originally posted by magrec

Ik denk alleen dat techno altijd een constante groep liefhebbers heeft gehad alleen omdat er telkens meer mensen dance muziek ontdekken, komen er bij alle stijlen telkens meer fans bij. Toch heeft techno een iets meer ontoegangkelijkere sound en zal het zeker niet zoiets worden als trance. Dat het populairder wordt dat zeker maar dat komt omdat house in het algemeen populairder werd.

Alleen weet ik niet hoe lang hardstyle nog echt een hype zal zijn, hardstyle is echt veel sneller groot geworden dan bijvoorbeeld trance daarom denk ik dat het ook sneller "dood" zal gaan

jij snapt em, ik denk (en hoop )ook wel dat techno iets te ontoegankelijk is voor het echte grote pupliek.
Techno is wel veranderd, wat 10 jaar geleden techno genoemd werd heet nu progressive (dus die naam progressive slaat eigenlijk helemaal nergens op,imo iig of heb ik nu teveel gerookt?)....waar gaat dit over...oja, dus ik denk ook wel dat progressive wel een beetje te vergelijken is met techno btt de toegankelijkheid.
De hardstyle hype snap ik echt geen reet van,zo gigantisch inspiratieloos, denk ook wel dat het snel dood zal gaan...

Posted by Opti on Oct-21-2002 15:58:

quote:

leuk detail, die weggestreepte namen

Posted by jp on Oct-21-2002 16:01:

Ik zweer het, het is dat NetX en de rest van de TA's gaan, maar anders kwam ik alleen voor Van Duck

Posted by Teknikol on Oct-21-2002 17:02:

quote:
Originally posted by magrec

dat maakt niet uit, wie had 20 jaar geleden ged8 dat house populair ging worden

Posted by Blik on Oct-21-2002 21:24:

helaas moet ik het er wel een beetje mee eens zijn, ik heb de afgelopen volgens mij GEEN ENKEL leuk trance-nummer meer gevonden.....

ik hou niet van progressive/techno, hardstyle vind ik wel leuk voor ff maar ook niet lang...

Posted by eieregooie on Oct-21-2002 22:15:

Och, er zijn best nog wel leuke nieuwe trancers hoor... Alleen minder commerciele meuk volgens mij... en dat is naar mijn idee alleen maar goed...

Posted by Biohazard on Oct-22-2002 06:17:

er zijn zat goede trance releases, vooral in de progressive hoek

Ik vind trouwens dat Hardstyle een beetje een 'zwabber' muzieksoort is, sorry dat ik het zeg mar zo denk ik erover

Posted by techno:logy on Oct-22-2002 07:26:

techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle word natuurlijk weer razend populair

Posted by magrec on Oct-22-2002 07:41:

quote:
Originally posted by techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle word natuurlijk weer razend populair

was er in 1972 ook al techno?

Posted by Asperge on Oct-22-2002 07:48:

quote:

jongen jongen relax

hij doelt vast op een of ander pink floyd nummer

waar hij trouwens zelf niks van meegemaakt heeft aangezien ie pas 16 is

Posted by Opti on Oct-22-2002 09:23:

quote:
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle [/b]word natuurlijk weer razend populair

Wat een spelfouten... geen hoofdletters, geen komma's
Hadstyle is al in. En techno wordt w�l populairder, een goed voorbeeld ervan is Teqnology, het was 2 jaar geleden bijna ondenkbaar om een groot commercieel technofeest neer te kunnen zetten.

Posted by magrec on Oct-22-2002 09:44:

tsja optimus heeft wel gelijk

Posted by New Wave on Oct-22-2002 12:31:

quote:
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven.

Hey paard, haal die kleppen voor je ogen weg !!

Posted by techno:logy on Oct-22-2002 14:30:

Okey okey, mischien word het wel wat commercieeler, ik hoop meer van niet. Als ik aan klasgenoten van mij techno laat horen, zeggen ze allemaal van: "Eentonige rotzooi!!!." (al kan dat natuurlijk snel omslaan, stelletje meelopers)
En trouwens, dat trance langzaam wat minder werd had je twee jaar geleden al kunnen voorspellen maar toch wilden niemand er wat van weten (zoals ik net las, heb het zelf niet meegemaakt) en nu: TADAA!!!

Posted by magrec on Oct-22-2002 14:39:

DUh,

Dat muziekstijlen op een moment in populariteit dalen is altijd al geweest, daarnaast zijn er weer andere stijlen die weer populairder worden.

(tis net als in de economie, een hele tijd goed dan weer slecht dan weer goed)

Posted by Donna on Oct-22-2002 14:56:

quote:
Okey okey, mischien word het wel wat commercieeler, ik hoop meer van niet. Als ik aan klasgenoten van mij techno laat horen, zeggen ze allemaal van: "Eentonige rotzooi!!!." (al kan dat natuurlijk snel omslaan, stelletje meelopers)
En trouwens, dat trance langzaam wat minder werd had je twee jaar geleden al kunnen voorspellen maar toch wilden niemand er wat van weten (zoals ik net las, heb het zelf niet meegemaakt) en nu: TADAA!!!

TADAA?
30 jaar geleden was ik uhhhh een dreumesje van 2,k had een vette techno-rammelaar ennnnn een techno-ontbijtset compleet geleverd met een gratis gegraveerd techno-bestek-setje! Dattttt waren me pas techno-tijden hey
Maja toen werd t te commercieel en kwamen ze met dude travolta en doosje newton john,was wel klote maar wij kleuters hielden de techno underground in onze boomhutten,damn wat een feesten waren dat.
Tegenwoordig eet ik met allerlei bestek-setjes van trance tot progressive maarre met bestek van dude en doos,neh das voor meelopers!

Btw,hebbie al een brommerrijbewijs?

Pages (3): [1] 2 3 »