TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin van Buuren 18 december @ Gorgeous
Armin van Buuren 18 december @ Gorgeous
vem kommer? 
helvetes j�vla helvete!!!!!!!!!!!
tenta morgonen efter kl 8

Plugga p� bra d� sen sover du tills dom �ppnar portarna sen drar du direkt till tentan inpirerad till tusen 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Plugga p� bra d� sen sover du tills dom �ppnar portarna sen drar du direkt till tentan inpirerad till tusen |
sluta skriva s�nna h�r threads, vi som inte kan g� blir sura
jag h�rde ocks� att det skulle vara armin 18 december men sen nu n�r jag kollade idag s� st�r det inte kvar p� hemsidan s� man f�r v�l tolka det som att det inte �r spikat �n
d�remot har jag ju givetvis bokat in Push!!!
buuren - vad kul! okej, kanske st�r n�gonstans men var ligger gorgeous?
Club Gorgeous k�r i samma lokal som Diskotek in (som k�r fredagar och l�rdagar, gorgeous k�r onsdagar)...
jag vet inte var den ligger men man kan v�l s�ga typ mitt p� str�get, vid ett litet torg med en font�n, d�r ligger det, precis runt h�rnet
gissningsvis s� vet alla man fr�gar var det ligger n�r man �r d�romkring iaf.. st�r det verkligen inte adress p� hemsidan?
Tjo!
Denna h�rliga skapelse, gorgeous ligger p� norregade 1.
Inte alls sv�rt att hitta, mitt tips �r att hoppa av p� stationen efter k�penhamn huvudbang�rd. Denna station heter norreport, sen
g�r du till seven eleven som ligger precis vid uppg�ngen fr�n
j�rnv�gen. Sen �r det bara att f�lja v�gen upp mot gorgeous.
Men i annat fall, hoppa av p� k�penhamn h och ta en taxi (s�g bara club in s� vet taxichauff�ren..), max 40 danska.
KLART MAN SKA DITT!!!
| Originally posted by reveal helvetes j�vla helvete!!!!!!!!!!! tenta morgonen efter kl 8 |
| Originally posted by sipowitz WITH THE POWERS GIVEN TO ME BY CK FELTMAN - I COMMAND YOU!! |
fick mail fr�n dom idag ang�ende biljetter och s� o det stod bara:
code:
no presale tickets will be avabilable. we recommend that you are the from the beginning of the night (22:00). M.I.K.E. will be here on the 13th of November and Armin on the 18th of December. We still haven�t decided if we will sell tickets for the Armin event.... See you at the club Michael Splint
japp, st�r ocks� p� hemsidan att det inte finns biljetter till mike... hoppas att de s�ljer biljetter till armin dock, annars l�r k�erna vara enorma
ska verkligen f�rs�ka ta mig ner...hoppas att inte lumpen e iv�gen..
efter van buurens 2 set p� mystery s� vill ja grymt g�rna se han igen..� push e ju inte fel heller ju...l�r bli grymt..

| Originally posted by eXton Club Gorgeous k�r i samma lokal som Diskotek in (som k�r fredagar och l�rdagar, gorgeous k�r onsdagar)... jag vet inte var den ligger men man kan v�l s�ga typ mitt p� str�get, vid ett litet torg med en font�n, d�r ligger det, precis runt h�rnet gissningsvis s� vet alla man fr�gar var det ligger n�r man �r d�romkring iaf.. st�r det verkligen inte adress p� hemsidan? |