TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Sniper on Oct-24-2002 16:56:

Behold, my arse. כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי

היום לקחתי מחבר שלי תמצלמה גידטלית שלו לשיעור אחד
ואני רוצה להראות לכם משו שהעיינים שלי קלטו ודיי אהבתי אז
צילמתי!))



זה אחד


Posted by Sniper on Oct-24-2002 16:57:



וזה 2

מקווה שתהנו מזה..)


Posted by DjChook on Oct-24-2002 17:18:

חחחח שוווווווווווווווווק


Posted by nesher on Oct-24-2002 17:35:

לא כזה יפה תאמת
אם היית קולט איזה פטמה מציצה החוצה או משהו כזה
זה כבר היה יותר טוב
גם כן התחת הזה לא מספיק זקור
=\
סתם
תראה לנו מי זאת הנקבה פעם הבאה


Posted by eXeTik on Oct-24-2002 18:08:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!


Tאבל מה זה השערה הזאת שם...?!


Posted by NaOren on Oct-24-2002 18:12:

אם הייתם רואים מה הולך אצלנו בשיעור מתמטיקה עם 3 יחידות...
כל הטיפשות הכוסיות עם החוטיני שלהן...
:-))))


Posted by Sniper on Oct-24-2002 18:22:

quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!


Tאבל מה זה השערה הזאת שם...?!



חחחח יש לה תשער הכי ארוך שיש!! והכי חלק שיש


Posted by warpedd_ on Oct-24-2002 19:13:

thong ownz!!!

דרך אגב שלך תמונה גם של הפנים


Posted by NaOren on Oct-24-2002 19:34:

quote:
Originally posted by guetag
אח שלי..אני בטוח שהיא כוסית
אבל בכל זאת זה לא יפה לשים תמונה של מישהי באינטרנט בלי שהיא תדע
חפיף אחי
אין תמונה של פנים.....


Posted by NyKoN on Oct-24-2002 20:08:

חחח
נחמד
אם הייתי מצלם את החוטיני של בנות בכיתות שהייתי בהן היה לי עכשיו חדר מלא מקיר לקיר בתמונות
:P


Posted by Hell_Copter on Oct-24-2002 20:25:

מה ההתרגשות... אז ראיתי חוטיני שהוא גם לא משהו

אז מילא אבל סתם חוט רגיל שהוא גם לא משהו יפה T אם היה לה

תביא לי מצלמה אני יצלם לך ילדה כוסית שאף פעם לא באה עם חזייה... והפיטמות שלה יותר מוכרות בבית ספר ממנה נראה לי
צח ותומר וגם אריק יודעים מי היא...


Posted by itamarsan on Oct-24-2002 21:21:

אההה אחי לא משהו לא משהו כול כך אלב לא נורא העיקר הכוונה


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-24-2002 21:55:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא רע, לא רע........ אבל ראיתי יותר יפים...........


Posted by Vman on Oct-24-2002 23:44:

Smile Tongue

חחחחחח
ענק איזה סטארט אפ היסטרי להביא מצלמה לשעור !


Posted by luckystrike on Oct-25-2002 01:40:

quote:
Originally posted by Vman
חחחחחח
ענק איזה סטארט אפ היסטרי להביא מצלמה לשעור !


אשכרה !!!
כל הכבוד אחי !
יישר כוח !


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 09:31:

חחחח נחמד
סתם אבל היא לא נראית כוסית....
סתם פרחה


Posted by warpedd_ on Oct-25-2002 09:47:

quote:
Originally posted by yahel222
חחחח נחמד
סתם אבל היא לא נראית כוסית....
סתם פרחה


חחחחח
אתה אומר את זה רק מזה שראית לה את החוטיני
?


דרך אגב רועי אתה מתכוון לדנה?
זה מה שעולה לי בראש


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 10:06:

quote:
Originally posted by warpedd_
חחחחח
אתה אומר את זה רק מזה שראית לה את החוטיני
?


דרך אגב רועי אתה מתכוון לדנה?
זה מה שעולה לי בראש


איזה דנה????
רועי הדנה שאני מכיר?


Posted by Vman on Oct-25-2002 10:32:

אחי נראה לי אתה מתבלבל זה בכלל לא חוטיני של פרחה
זה יותר חוטיני של אחת שמנסה להרגיש איך זה ללכת עם משהו בחריץ
זה חוטיני של מתחילות כזה

פרחות או שהולכות עם המנומרים הרחבים מקדימה או שעם החוט דיג הזה שלחיצה לא נכונה והוא נשאב פנימה ללא אפשרות לחזור.


Posted by Scorchio on Oct-25-2002 10:39:

ראסמיייי יש לי איזה ילדה אחת בבית ספר לא יודע מאיפה היא מביאה אותם יש לה את החוטיניים הכי סקסיים בעולם זה כזה שוקקקקק
שיעור אחד כמעט התחלתי להביא עלייה ביד


Posted by Tarantula on Oct-25-2002 10:51:

חחחחחח...
איזה התלהבות מסתם חוטני הכי פשוט שיש...


Posted by m0sh on Oct-25-2002 10:58:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח...
איזה התלהבות מסתם חוטני הכי פשוט שיש...


Posted by Scorchio on Oct-25-2002 11:16:

אלונה אולי תצלמי את עצמך עם החוטיני הכי מושך שלך?


Posted by DjChook on Oct-25-2002 11:26:

quote:
Originally posted by Scorchio
אלונה אולי תצלמי את עצמך עם החוטיני הכי מושך שלך?


ראסמי !

ובדוק שאחת אצלנו באה עם המנומרים האלה שאתם מדברים עליהם

נו רוסיה, מה אתם מצפים

במצעד האהבה ראיתי מישהי עם חוטיני ככ למעלה יעני משפד אותה והיא הייתה עם ג'ינס גיזרה נמוכה
קיצר זה היה סופני


Posted by yahel222 on Oct-25-2002 11:54:

הלו יש לי ידידה טובה שיש לה מנומרררר
נכון היא בואו נגיד זורמת....אבל בכל זאת

והכי יפים זה אלה משינקין
למשלל יש לידידה שלי (אחרת...) כזה עם מטרה בפות
ויש כאלה שיש שם עיניים
קיצר סטאף בשינקין הכי ייפים שם....

אהה ושל קסטרו מן גם יפים


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.