TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Danssalon weer open
Danssalon weer open
Kreeg van de week een mailtje, Danssalon weer open. Duz wij -- 9 man (m/v) -- gisteravond toch maar ff gaan checken... en een vet avondje gehad! Nadeel van de donderdagavond-studentenavond was wel de soms wat irritante muziekkeuze van DJ Bart-S maar overall draaide hij toch best wel lekker. Zal er zeker weer vaker heen gaan nu!
D'r was alleen geen steek veranderd daar binnen, wat hebben ze in godesnaam de afgelopen maanden uitgevreten!?
Nog meer pplz geweest gisteravond? Opinionz?
Ja las het ook....zou dr alleen nie op vrijdag naartoe gaan....hebben ze ene of andere gayavond van gemaakt 
Heb t mailtje er es ff bijgepakt...
| quote: |
De openingsdagen en programmering van De DansSalon zijn namelijk drastisch veranderd. Op Donderdag blijft De DansSalon het domein van de Eindhovense studenten en rasechte stappers, die op zoek zijn naar sfeer en kwaliteit in het voorportaal van het weekend. Dat weekend begint dus nog steeds op Donderdag. Ook zijn we deze avond als enige horeca gelegenheid in de regio Eindhoven tot 4 uur geopend. De Vrijdagen zijn gereserveerd voor zowel besloten als speciale feesten i.s.m. bekende nationale organisaties. De programmering zul je via E-mail, SMS en Internet steeds tijdig in bezit hebben. De Zaterdag wordt een avond met een roze knipoog. Deze avond wordt namelijk 100% Gay. Vanwege het gebrek aan een kwalitatieve stapavond voor onze Gaydemens wil De DansSalon weer voorop lopen. Daarom zorgen wij ervoor dat de DansSalon Zaterdag snel zal uitgroeien tot ��n van de grootste en meest populaire Gay avonden in den lande, zoals dat vroeger op Zondag altijd het geval is geweest. Deze Zondag wordt vervolgens gevuld met Specials, die met regelmaat groots worden weggezet. Zo zal op Zondag 24 November er bijvoorbeeld weer een ouderwetse Kinky Black Party zijn waarbij het latex en leer weer in overvloed aanwezig zal zijn. Meer info hierover zul je wederom via E-mail, SMS en Internet ontvangen. |
Ah was dus zaterdag ipv vrijdag 
jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik.....
oftewel: niet naar toe gaan die tent!
| Originally posted by arjoderoon jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik..... oftewel: niet naar toe gaan die tent! |
ha joh. k wil ook een keer het woord discriminatie kunnen gebruiken!
dresscode heb ik me nog nooit aan gehouden 
| Originally posted by arjoderoon jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik..... oftewel: niet naar toe gaan die tent! |
Om maar ff te reageren op de allereerste post....
Ook ik was afgelopen donderdag in de Danssalon aanwezig. Kwas blij om te horen dat de enige echte rlxte tent in Eindhoven haar deuren weer opende! En was dus ook van de partij!
Maar wat was het druk! Damn, er was geen doorkomen aan! Normale donderdagen was het nog rustig, nu moest ik veel te veel uitkijken niet iemands tenen te pletten als ik mij probeerde te bewegen op de beatz! Misschien is de Danssalon lang genoeg dichtgeweest en was iedereen weer erg toe aan een echte donderdagavond? Ik hoop dat het dat was, misschien volgende keer iets minder publiek!
En wat betreft de Zaterdag gay-night, ben er vroeger nooit op Zondag geweest, maar wat mij betreft zijn gay-people even relaxt en partypeople als ieder ander!
| Originally posted by TomaskE-V Om maar ff te reageren op de allereerste post.... Ook ik was afgelopen donderdag in de Danssalon aanwezig. Kwas blij om te horen dat de enige echte rlxte tent in Eindhoven haar deuren weer opende! En was dus ook van de partij! |

| Originally posted by TimeportE waar zit de danssalon ergens? statum of ergens anders? |
)
Hey cool,
dan kannik een keer met mn broer op zaterdag uitgaan! (Y)
Danssalon is toptent 
Yesz, goed uitgelegd!
De Danssalon zit tegenover het station, eerst straat oversteken, dan zit je op een soort plein met caf�s. Daarna is de Danssalon links achter, niet te missen dacht ik zo!
En nope, het ligt dus niet op het Stratumseind! Om vanaf daar naar de Danssalon te komen, is niet echt moeilijk, maar uitleggen kost iets t� veel tekst!
Vanaf de Markt is het eerst recht op de MacDonalds aflopen, dan naar rechts, deze straat aanhouden, en dan loop je er vanzelf recht op af.
Sow, ff wat gratis routeplanner hier! 
Toevallig trouwens, bij 100% Isis was ik ook! Vond het zelf niet echt de moeite waard, het begin was wat slecht, daarna ben ik niet echt lang meer gebleven. Was voor mij trouwens de eerste x in de Rechter, dat is ook zeker wel de moeite waard! Mooi gebouw, inculief Dixieweejceejs!
Maar goed, tot zover de Eindhovense praat!
Grz,
Tomas.
| Originally posted by TomaskE-V cut |