TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen's 20 favoriete platen van dit moment (Part 2)
Pages (2): [1] 2 »
Hier de 20 nieuwe van gielen:
1. Sound De-zign-Happiness(Coast To Coast Mix) Promo-Nulife (IBIZA TUNE !!!!)
2. Santos-321 Fire-White label
3. Human Animal-Human AnimalOriginal Mix)Promo-Proton Records
4. Mo'Hawk-Source Of Contention-Promo-Free For All
5. Fast-Transmission(Original Mix) Cream UK
6. Joker Jam-Innocence-Promo-Five AM
7. Jam & Spoon feat. Rea-Be.Angeled(Paul Van Dyk Remix) Vandit Records
8. Abnea-Velvet Moods(Native remix)Promo-Data Records UK
9. Matanka-Lost In A Dream(Dj Tandu Remix)Promo-Iceberg Records-Denmark
10. Fat Boys Slim-Star 69(Original Mix)Skint
11. Worthing Child-Belfast Trance-White Label
12. Fragma-You Are Alive(Blank & Jones Remix)Positiva
13. Lexos-The Key-White Label
14. Dj Tiësto-Flight 643(Original Mix)Black-Hole
15. Ernesto v/s Bastian-Heaven-White Label !!!!!
16. Ultra-Free(Club Mix)United
17. Gomorra-Me Siento Genial(Mucho Mezclado Remix)Tuff Stuff/ Digidance
18. Ralphie B-Massive-Exclusive Promo-Black-Hole
19. Svenson & Gielen-The Beauty Of Silence(Hardbeat Remake 2001)Promo
20. Members Of Maday -White Label
Johan Gielen Tip for the Top-Coast 2 Coast feat. Discovery-Home-Free For All
Ok, kom maar op met de reacties, commercieel of niet
were we go....
greetz,
TNG
Ik vind dit zeker niet commercieel....
Johan Gielen niet commmercieel???
Dit schreef onze Johan in een interview met www.trance.nu :
Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ?
Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra (dutch agency that serves dutch musicians :red) every six months.
LOMP HE!!!!! Hij doet het dus duidelijk voor het geld en niet voor de muziek... jammer.
Er zitten een paar oudjes tussen:
Svenson & Gielen
Ultra - Free
Abnea - Velvet Moods
fatboy Slim - Star 69
kheb nie echt gekeken naar remixen ofzo
Jukx jij leeft zeker van lucht??
Enneh die Gielen kan ook wel bedoelen dat ie schijt aan die mensen heeft die kankeren op zijn muziek.. en dat hij WEL mucho geld verdient met iets wat ie (waarschijnlijk) toch echt wel leuk vind..
quote: |
Originally posted by tango Hier de 20 nieuwe van gielen: 1. Sound De-zign-Happiness(Coast To Coast Mix) Promo-Nulife (IBIZA TUNE !!!!) 2. Santos-321 Fire-White label 3. Human Animal-Human AnimalOriginal Mix)Promo-Proton Records 4. Mo'Hawk-Source Of Contention-Promo-Free For All 5. Fast-Transmission(Original Mix) Cream UK 6. Joker Jam-Innocence-Promo-Five AM 7. Jam & Spoon feat. Rea-Be.Angeled(Paul Van Dyk Remix) Vandit Records 8. Abnea-Velvet Moods(Native remix)Promo-Data Records UK 9. Matanka-Lost In A Dream(Dj Tandu Remix)Promo-Iceberg Records-Denmark 10. Fat Boys Slim-Star 69(Original Mix)Skint 11. Worthing Child-Belfast Trance-White Label 12. Fragma-You Are Alive(Blank & Jones Remix)Positiva 13. Lexos-The Key-White Label 14. Dj Tiësto-Flight 643(Original Mix)Black-Hole 15. Ernesto v/s Bastian-Heaven-White Label !!!!! 16. Ultra-Free(Club Mix)United 17. Gomorra-Me Siento Genial(Mucho Mezclado Remix)Tuff Stuff/ Digidance 18. Ralphie B-Massive-Exclusive Promo-Black-Hole 19. Svenson & Gielen-The Beauty Of Silence(Hardbeat Remake 2001)Promo 20. Members Of Maday -White Label Johan Gielen Tip for the Top-Coast 2 Coast feat. Discovery-Home-Free For All Ok, kom maar op met de reacties, commercieel of niet ![]() were we go.... greetz, TNG |
dië Fast/transmission, is toch ook ni van de nieuwste,of ben ik mis?
Originally posted by cyberia dië Fast/transmission, is toch ook ni van de nieuwste,of ben ik mis? |
Originally posted by Henkie_henk Jukx jij leeft zeker van lucht?? Enneh die Gielen kan ook wel bedoelen dat ie schijt aan die mensen heeft die kankeren op zijn muziek.. en dat hij WEL mucho geld verdient met iets wat ie (waarschijnlijk) toch echt wel leuk vind.. |
Hehe je hebt helemaal gelijk....
Vorig jaar vond ik Gielen echt een top DJ...maar nu begint ie zo commercieel als de pest te worden...vooral zijn airscape remixes/safri duo gezeik zijn echt mega commercieel...
Ik vind hem steeds minder worden.
P.S. Op Trance Energy 2001 zette ie wel weer een VETTE set neer.
laters
Originally posted by Jukx Johan Gielen niet commmercieel??? Dit schreef onze Johan in een interview met www.trance.nu : Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ? Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra (dutch agency that serves dutch musicians :red) every six months. LOMP HE!!!!! Hij doet het dus duidelijk voor het geld en niet voor de muziek... jammer. |
Ja johan gielen vind ik verder echt wel een van de betere DJ's die er zijn
Originally posted by Akira Ja johan gielen vind ik verder echt wel een van de betere DJ's die er zijn ![]() |
Originally posted by moogwai Sound De-zign-Happiness is dat niet Sounddesign - Happiness die in 1999 een vette club hit was, dus nu hebben we een Coast to Coast Remix... ben erg benieuwd. |
Originally posted by Jukx Johan Gielen niet commmercieel??? Dit schreef onze Johan in een interview met www.trance.nu : Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ? Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra (dutch agency that serves dutch musicians :red) every six months. LOMP HE!!!!! Hij doet het dus duidelijk voor het geld en niet voor de muziek... jammer. |
Tja, Johan zegt zelf van de nr 1. (Sound de-zign - hapiness [Coast 2 Coast mix]) dat het de klapper van ibiza 2001 wordt. Zelf betwijfel ik dit best wel, vind het eigenlijk maar een matig nummertje.
Het origineel is inderdaad al een tijdje oud, en was toen een behoorlijke club-hit, dus de kans dat een remix weer vet scoort lijkt me nihil. Zou johan niet weten dat het origineel al 2 jaar oud is ofzo?, zou me niks verbazen.
GRTZ,
TNG
Originally posted by tango Tja, Johan zegt zelf van de nr 1. (Sound de-zign - hapiness [Coast 2 Coast mix]) dat het de klapper van ibiza 2001 wordt. Zelf betwijfel ik dit best wel, vind het eigenlijk maar een matig nummertje. Het origineel is inderdaad al een tijdje oud, en was toen een behoorlijke club-hit, dus de kans dat een remix weer vet scoort lijkt me nihil. Zou johan niet weten dat het origineel al 2 jaar oud is ofzo?, zou me niks verbazen. GRTZ, TNG |
Originally posted by tango Tja, Johan zegt zelf van de nr 1. (Sound de-zign - hapiness [Coast 2 Coast mix]) dat het de klapper van ibiza 2001 wordt. Zelf betwijfel ik dit best wel |
Toevallig iemand die dit wilt weten ?
Johan Gielen is eigenlijk best een aardige vent. Trouwens, wie wil er nou geen Nederlander worden...
Voor de rest is deze thread van weinig recycle-waarde
Jawoor... jammer alleen dat z'n muziek niet lijkt te evolueren... Vroegah kon ik m wel waarderen hoor
Beter dan DJ Jean in ieder geval. En hij draait Born Slippy nog weleens (te vaak)
Gielen is niet commercieel!!!!
Hij doet het best aardig op kinderfeestjes
Born slippy blijft een vette plaat
Joker Jam - Innocence vind ik trouwens nog steeds wel een goede plaat, verder is Johan Gielen natuurlijk best wel bagger...