TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Endré - Live @ SVAJ (02-12-2002) (19:00-21:00)
Pages (2): [1] 2 »
Endré - Live @ SVAJ (02-12-2002) (19:00-21:00)
*EDIT*
ok, 2:a i 12:e kör jag mellan 19:00 och 21:00... kul om dem från sthlm kommer, då kan ni ju passa på att träffa varandra 
www.svaj.com, för address och priser på fikat.
Vilken dag som helst under lovet
dock inte på helgen 
Fredag? Borde inte det klassas som vardag? Menar du nu i veckan eller alla veckor? I så fall borde måndagar vara soft 
menar närmast denna veckan...hmmm..kolla på Svajs sida och alla "bra tider" är tagna, måste bli på förmiddan om det ska vara nåt.
onsdag mellan...14:00 och 16:00 kanske är bra?
| quote: |
| Originally posted by Endre onsdag mellan...14:00 och 16:00 kanske är bra? |
Hmm... en annan jobbar ju till 17.00... synd för mig.
Tycker hela historien om hur dom var griniga mot dig var as töntig...
(fanta grejjen) 
Ha det så kul iaf. 
hmm...knasigt, för folk bokar ju sig flera veckor innan..då ryker alltid dem bästa tiderna
tjae onsdag låter bra......ska försöka få med mig lite polare osså 
jag lirade där idag mellan 18:00 till 19:00, ska lira igen på fredag 8 november klockan 20 till 21.
chill out rules 
| Originally posted by Endre onsdag mellan...14:00 och 16:00 kanske är bra? |
| Originally posted by Proximus jag lirade där idag mellan 18:00 till 19:00, ska lira igen på fredag 8 november klockan 20 till 21. chill out rules |

jag kommer om det nu blir på onsdag...
nice And, jag har mailat om den tiden nu, och det ska nog inte vara några problem om dem inte har bannat mig för evigt 
| Originally posted by Endre nice And, jag har mailat om den tiden nu, och det ska nog inte vara några problem om dem inte har bannat mig för evigt ![]() |
ja för fan! ravesquad, alla får komma
| Originally posted by Ravesquad får ja också komma? |

okej, lyssna på det här, dem nya reglerna:
ingen Trance tidigt på dagen, helst på kvällen, eller det MÅSTE vara på kvällen.
så det blir ingen Svaj på Onsdag, utan isåfall om jag har tur, den 2:a December på en måndag...mellan 19:00 och 21:00 ...
| Originally posted by Endre okej, lyssna på det här, dem nya reglerna: ingen Trance tidigt på dagen, helst på kvällen, eller det MÅSTE vara på kvällen. |
| Originally posted by Endre okej, lyssna på det här, dem nya reglerna: ingen Trance tidigt på dagen, helst på kvällen, eller det MÅSTE vara på kvällen. så det blir ingen Svaj på Onsdag, utan isåfall om jag har tur, den 2:a December på en måndag...mellan 19:00 och 21:00 ... |
dem som äger stället håller ju på med Techno och Tech-House...så, men men..
| Originally posted by Endre okej, lyssna på det här, dem nya reglerna: ingen Trance tidigt på dagen, helst på kvällen, eller det MÅSTE vara på kvällen. så det blir ingen Svaj på Onsdag, utan isåfall om jag har tur, den 2:a December på en måndag...mellan 19:00 och 21:00 ... |
....och sen .. 2:a december ????
aja, men då kan ni dra me hajjar klacken 
en större, sen kan Steve komma också, eftersom det är på kvällen!
ni får visa att Trance rular 
| Originally posted by Endre aja, men då kan ni dra me hejjar klacken ![]() en större, sen kan Steve komma också, eftersom det är på kvällen! ni får visa att Trance rular ![]() |