TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- honor
Pages (4): [1] 2 3 4 »
honor
hur m�nga girls har vi i TA sweden?
Gaby vet ja om s�klart
men sen har ja inte sett s� m�nga fler? n�n anna kanske? Humz, �ven om ja trodde att alla som hade avatars me girls p� var tjejer fr�n b�rjan..
Mindshooter, Endre, f�r att n�mna n�gra
he heee
(� jaa, ja ska skriva i Svenska-folket-tr�den...snart
)
edit: eller s� kanske ja inte k�nner f�r det, f�rresten 
Re: honor
| quote: |
| Originally posted by Glorie edit: eller s� kanske ja inte k�nner f�r det, f�rresten |
Jag har v�ldigt bra och n�ra kontakt med mitt kvinnliga jag... r�knas det?
Du �r inte den f�rsta som tror det Glorie... det �r nog bara du och Gaby som �r aktiva... men Endres flickv�n �r �ven reggad
Har sett ett par inl�gg av henne... Skulle tycka att det vore kul med lite fler brudar h�r 
ok, s� Glorie �r tjej?
hajja aldrig det riktigt...hmmm
men d m�ste ju bero p� n�t eller? E ni stygga mot tjejer? 
aendy, neee r�knas inte. hoho eller vad exakt menar du? 
Vizay, hohohohoho 

Endre, men d h�r du v�l p� namnet � ser p� avatareeeen, suck 
| Originally posted by Glorie Endre, men d h�r du v�l p� namnet � ser p� avatareeeen, suck |
hihi
Vizay, weeeeeee..... tack 
du skulle bara veta vart den kommer i fr�n... hehehhe 

Re: hihi
| Originally posted by Glorie du skulle bara veta vart den kommer i fr�n... hehehhe ![]() ![]() ![]() |
vadd�?
din tjej kanske har likadana? 
Haha!! aja...S� du e fotograf 

| Originally posted by Glorie vadd�? din tjej kanske har likadana? |
hahahahha..... 
okej, alla som e riktigt sk�rpta fattar 
l�ngs�kt... tsss tsssss....men jaja.. ja var ju bara tvungen ju...

*k�nna sig allm�nt seg � dum* aja de kommer jag v�l fram till s� sm�ningom 
| Originally posted by Glorie hahahahha..... ![]() okej, alla som e riktigt sk�rpta fattar ![]() l�ngs�kt... tsss tsssss....men jaja.. ja var ju bara tvungen ju... |
| Originally posted by Glorie men d m�ste ju bero p� n�t eller? E ni stygga mot tjejer? ![]() |

k�nner inte ni tjejer n�gon tjej som ni kan dra hit..
eller t.om. ni killar kanske... sj�lv har man inte en enda kompis som gillar trance 
k�nner visserligen en som gillar typ infected mushroom etc... men han e inte s� inne i sj�lva trance:andet
min tjej gillar trance och h�ller p� med det, och �r reggad, men hon postar aldrig h�r i svenska sektionen, vet inte varf�r ,men men
| Originally posted by Endre min tjej gillar trance och h�ller p� med det, och �r reggad, men hon postar aldrig h�r i svenska sektionen, vet inte varf�r ,men men |
Gaby
Hej hej..
vi har tr�ffats tv� ggr fast�n du kanske inte vet de nu
hehe, eller hum, d var komplicerat...vi f�rfesta i hop innan tranceenergy feb-02 i Utrecht. hihi,.. hos tim du vet
aaa... ja f�rs�ker va lite undercover h�r ass�
� s� s�gs vi p� TA3, men nu vet du vem d e
vill inte sprida f�r mycket info om mig in public s� att s�ga. hohohoho 
ang att dra hit massa tjejer.. har ja stor kapacitet till
:P men ja tror inte ja orka ass�
skillnaden mellan f/m e skr�mmande ass�...fattar inte 
Re: Gaby
| Originally posted by Glorie Hej hej.. vi har tr�ffats tv� ggr fast�n du kanske inte vet de nu hehe, eller hum, d var komplicerat...vi f�rfesta i hop innan tranceenergy feb-02 i Utrecht. hihi,.. hos tim du vet aaa... ja f�rs�ker va lite undercover h�r ass� � s� s�gs vi p� TA3, men nu vet du vem d e vill inte sprida f�r mycket info om mig in public s� att s�ga. hohohoho ![]() |
| Originally posted by Glorie ang att dra hit massa tjejer.. har ja stor kapacitet till :P men ja tror inte ja orka ass� |
bara dom �r sn�lla s�klart
Ta bara hit folk som har koll p� vad de s�ger! L�t inte detta bli ett fjortisforum 
| Originally posted by reveal syftar p� vem? s�tt ig�ng, vi beh�ver alltid fler folk p� forumet bara dom �r sn�lla s�klart |
dbl, tackar 
reveal..posten kan ha vart lite otydlig. den va riktad till gaby � en f�rklaring om vem ja e, s� hon vet.. ingen annan beh�ver veta..
inte ens du 
och nej, jag _orkar_ fakiskt inte v�rva tjejer hit...(har annat f�r mig) alla killar kan v�l locka hit sina girlfriends i st�lle tycker ja. 
Du e fett me mystisk Glorie..vad vet vi..du kan vara en st�rd m�rdare som kommer hit och plockar oss en i taget... en i taget f�rsvinner...ingen hinner m�rka n�got f�rr�n alla e borta..