TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vilka andra forum surfar ni?
Pages (2): [1] 2 »
vilka andra forum surfar ni?
just nu skulle ja beh�va ha hj�lp me ID a track i Unknown tracks.. mm
d var en pik! ja e s���ker p� att n�n vet ju, snyft 
ja h�ller v�l mest hus i sweden iaf.. 
sverige, chill och music f�r min del
anledningen till att jag f�rst reggade mig var dock f�r att jag hade en del l�tar som beh�vde identifieras 
svenska, Chill, Music, Promotion
Sverige, music och chillen ibland, h�nder v�l att jag trillar in i en del andra ocks� av bara farten...
Reggade mig h�r f�r att kvaliten p� skribenterna verkade �lverlag v�ldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv �r senare 
| quote: |
| Originally posted by AC. Reggade mig h�r f�r att kvaliten p� skribenterna verkade �lverlag v�ldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv �r senare |
svenska, chillen, produktion och dj forumen typ
| Originally posted by Aendy Hur har den sjunkit? |
)
Jag tycker sj�lv att det blivit mer specifika musiktr�dar (som jag inte deltar i d� jag inte �r insatt) och mindre tr�dar som diskuterar livet, universum och allting. Men jag ser inget fel i varken eller s� l�nge man skriver �rligt och spontant. Tycker det �r r�tt sk�n, laid-back niv� p� SWETA.
| Originally posted by AC. Den har sjunkigt p� s� s�tt att kvaliten av vad som skrivs har blivit l�gre s� som att antalet "chatt-poster" har �kat och andelen totalt v�rdel�sa inl�gg �kat |
f�r att g� ifr�n topicet ytterligare s� ska ja s�ga lite vad ja tycker om TA-Sweden
hmm..det e lite mer laid-back h�r �n i andra forum, (inte hysteriskt! som det e i vissa) det e sk�nt... och ja, alla verkar k�nna varandra b�ttre h�r...(jag e sj�lv mestadels passiv medlem i fler forum �n vad ni har fingrar p� h�nderna) och ja tycker de e en riktigt trevlig st�mning h�r faktiskt.. detta blir ju en �sikt fr�n en som bara vart aktiv i en m�nad typ..men ja va faktiskt h�r � postade f�r bra m�nga m�nader sen.. � d� kom ja i h�g att ja blev fint v�lkomnad av KingofClubs (han verkar sn����ll, men ja ser honom inte s� ofta) � Steve me har ja f�r mig...(han vet ja e sn�ll)
den g�ngen var det s� avsp�nt s� ja blev lite paff...(ingen sa n�t typ) det f�r inte va f�r avslaget i ett forum ass�...men ja fick iaf tv� v�lkommen den g�ngen.. sen har ja m�rkt att man m�ste ju va lite aktiv, f�r att bli mer accepterad. hehe... � ja vet att ni gamlingar fortfarande e speciella � s�... ni har en "history together" s� att s�ga
men ja.. det e ju bra att ni e �ppna f�r nya anv�ndare...(� jaaaa, ja e mycket sn�ll, s� ja m�ste v�l f� stanna) 
vad mer skulle ja s�ga...jo, det enda ja saknar h�r faktiskt.. (fast ja antar att ni inte vill ha det s�) e lite mer...hum...offtopics faktiskt.. typ "Vart finns de fina killarna"? (men s�nt kan ja ju inte starta topics om heller...knepigt � prata me killar om det, plus att ja har inte s� mycke st�d fr�n andra girls... avsaknad p� det helt enkelt... det k�nns lite som man b�r posta n�t v�sentligt som ska ha me trance � g�ra med.....men nu vet ja att ni t�nker...
"Duuuuh tjejen, g� till n� relationsforum..om du vill snacka s�nt djupt" � ja, ni har nog r�tt..
men d var bara det att ja kanske tycker ni verkar bra � d� vill ja bara h�ra vad ni tycker i fr�gan...
f�r mina kompisar som ja snackar me... det blir ju inte riktigt samma utbyte ju...man vet ju vad "flicka 1", flicka 2 tycker os.v. aja... nu blir ja f�r komplex tror ja... hehe
ahmen ialllafall.. verkar va riktigt fina m�nniskor h�r hela bunten. Har inte sett av n� spammare eller s�..faktiskt..sen VET ja ocks� av alla dem ja redan tr�ffat att det e goa m�nniskor bakom nicknamen...
� ja vill g�rna tr�ffa en massa nya med
s�nt e SKOJ!!!! Weeeeeeee
det var allt f�r stunden... har s�kert gl�mt en massa som ja ville s�ga.
DTT =)
| Originally posted by AC. Reggade mig h�r f�r att kvaliten p� skribenterna verkade �lverlag v�ldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv �r senare |
), jag tycker inte att niv�n har sjunkit.

Jag ber om urs�kt f�r mina st�ndiga upprepande �terfall av s�rskriveri, du f�r g�rna p�peka mina misstag (f�rutom de kanske mest uppenbara d�r finger bara flugit h�ndelserna i f�rv�g och slaggit till den stora blaffan p� tangentbordet)
AC, det e lugnt.. jag bryr mig inte alls om s�rskrivningar, tror bara det e lille reveal som g�r d. hihihihi
blir mest Svenska och promotion delen, men lite chill och music ibland ocks�.. checkar en del andra ocks� ibland s�som typ game sektionen och humor, men inte speciellt ofta
Tycker att glorie la fram det hela v�ldigt bra
Jag har varit inne och kollat m����nga forum...b�de trance relaterade och andra forum..kan inte p�st� att jag hittat ett enda d�r folk verkligen diskuterat person till person...de flesta forumen �r ultraseri�sa forum d�r allt �r v�dligt "ytligt" eller vad man ska s�ga... Jag diggar att det �r en tight grupp...m�nga har tr�ffats utanf�r forumet ocks�. Inga d�liga upplevelser av det har v�l rapporterats vad jag vet
Vi har dessutom tagit ett steg i r�tt riktning med TA-festen som jag hoppas p� att vi kan f� igenom..c�mon ppl sign the list!
Approp� spammers... Glorie om du bara visste...vi hade en riktig j�vel h�r... som kom tillbaka typ 3 g�nger under nya namn och gjorde bort sig varje g�ng...f�rst�rde och attackerade flera medlemmar h�r... Dessutom verkar han tro att han kan g�mma sig...men jag vet mer �n han tror att jag vet...nu e jag fett me mystisk h�r men detta t�nker jag inte f�rklara nu
en vacker dag f�rst�r ni vad jag menar hahaha
Hoppas du forts�tter att trivas h�r Glorie 
mindshooter, hihi... s�t! tack f�r supporten...
��� aaa, nu e du "fett me mystisk" men d f�r du va f�r mig 
men reveal, u surprise me!!!
oj va massa blink
--internt
Jag r�r mig r�tt fritt �ver alla forum faktiskt.
Men sen du b�rjade posta i forumet har man ju spenderat lite mer tid h�r inne. 
pratar ru me mig? 
Jag browsar svenska, music discussion, tracklist, new releases och ibland chillout, i den ordningen. Annars verkar nya politikforumet vara ganska intressant.
Jag har en d�lig vana att fastna h�r just p� n�tterna.
Music discussion, chillout, new releases, tracklist.
Kan alla vara s����ta � kolla Unknown tracks-forumet
Jag har skrivit ett topic d�r me...."AWESOME TUNE" WOOHOOO i topicnamnet.... 
tack 
hehe, har svarat iaf 
| Originally posted by mindshooter Approp� spammers... Glorie om du bara visste...vi hade en riktig j�vel h�r... som kom tillbaka typ 3 g�nger under nya namn och gjorde bort sig varje g�ng...f�rst�rde och attackerade flera medlemmar h�r... Dessutom verkar han tro att han kan g�mma sig...men jag vet mer �n han tror att jag vet...nu e jag fett me mystisk h�r men detta t�nker jag inte f�rklara nu en vacker dag f�rst�r ni vad jag menar hahaha Hoppas du forts�tter att trivas h�r Glorie |
... och f�tt h�ra det p� m�ndagen!
bara holland och sverige