TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vilka andra forum surfar ni?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Glorie on Oct-27-2002 11:36:

Wink vilka andra forum surfar ni?

just nu skulle ja beh�va ha hj�lp me ID a track i Unknown tracks.. mm
d var en pik! ja e s���ker p� att n�n vet ju, snyft

ja h�ller v�l mest hus i sweden iaf..

Posted by reveal on Oct-27-2002 13:14:

sverige, chill och music f�r min del
anledningen till att jag f�rst reggade mig var dock f�r att jag hade en del l�tar som beh�vde identifieras

Posted by Endre on Oct-27-2002 13:28:

svenska, Chill, Music, Promotion

Posted by AC. on Oct-27-2002 13:45:

Sverige, music och chillen ibland, h�nder v�l att jag trillar in i en del andra ocks� av bara farten...

Reggade mig h�r f�r att kvaliten p� skribenterna verkade �lverlag v�ldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv �r senare

Posted by Aendy on Oct-27-2002 14:11:

quote:
Originally posted by AC.
Reggade mig h�r f�r att kvaliten p� skribenterna verkade �lverlag v�ldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv �r senare

Hur har den sjunkit?

Posted by Vizay on Oct-27-2002 14:18:

svenska, chillen, produktion och dj forumen typ

Posted by AC. on Oct-27-2002 17:45:

quote:
Originally posted by Aendy
Hur har den sjunkit?

Den har sjunkigt p� s� s�tt att kvaliten av vad som skrivs har blivit l�gre
s� som att antalet "chatt-poster" har �kat
och andelen totalt v�rdel�sa inl�gg �kat vi hade tex ett topic om vem som var b�st p� forumet eller vad det var (en omr�stning, var jag f�r �vering inte fick n�gra r�ster &"%#� )
�ven vissa inl�gg har varit mindre genomt�nkta i de "debatt-topics" som uppst�r. Som Gaby n�mnt tidigare folk skrivir ner prog fester som sj�lva inte har n�gon reskpet varken f�r musik eller erfarenhet av dessa fester.

Posted by Aendy on Oct-27-2002 18:25:

Jag tycker sj�lv att det blivit mer specifika musiktr�dar (som jag inte deltar i d� jag inte �r insatt) och mindre tr�dar som diskuterar livet, universum och allting. Men jag ser inget fel i varken eller s� l�nge man skriver �rligt och spontant. Tycker det �r r�tt sk�n, laid-back niv� p� SWETA.

Posted by mindshooter on Oct-28-2002 19:35:

quote:
Originally posted by AC.
Den har sjunkigt p� s� s�tt att kvaliten av vad som skrivs har blivit l�gre
s� som att antalet "chatt-poster" har �kat
och andelen totalt v�rdel�sa inl�gg �kat

Detta beror p� att antalet medlemmar �kat...vi har funnits h�r r�tt l�nge m�nga av oss..detta resulterar i att man l�r k�nna varandra ganska bra...d�rf�r tycker m�nga (inklusive mig) att det �r sk�n st�mning och man kanske g�rna vill veta vad dom andra ska g�ra p� Lovet etc etc...
Sj�lv tycker jag att det har kommit grymt m�nga intressanta diskussioner p� sistone... tycker det �r mycket mer livat h�r just nu... Men visst....det finns alltid medlemmar som bara �r inne och l�gger helt v�rdel�sa poster ibland...s�nt f�r man st� ut med...

* Det st�r i sektionsreglerna som alla borde l�st att "Forumet �r ingen chat s� f�rs�k att inte l�gga inl�gg s�som "Lol" eller "H�ller med" endast...... Man kan utveckla sina tankar lite"

Iaf! Sj�lv surfar jag denna sidan mest..sen en del music discussion..lite chillout och en hel del Humour section...fett kul grejer d�r

Posted by Glorie on Oct-28-2002 20:46:

Drunk

f�r att g� ifr�n topicet ytterligare s� ska ja s�ga lite vad ja tycker om TA-Sweden

hmm..det e lite mer laid-back h�r �n i andra forum, (inte hysteriskt! som det e i vissa) det e sk�nt... och ja, alla verkar k�nna varandra b�ttre h�r...(jag e sj�lv mestadels passiv medlem i fler forum �n vad ni har fingrar p� h�nderna) och ja tycker de e en riktigt trevlig st�mning h�r faktiskt.. detta blir ju en �sikt fr�n en som bara vart aktiv i en m�nad typ..men ja va faktiskt h�r � postade f�r bra m�nga m�nader sen.. � d� kom ja i h�g att ja blev fint v�lkomnad av KingofClubs (han verkar sn����ll, men ja ser honom inte s� ofta) � Steve me har ja f�r mig...(han vet ja e sn�ll)
den g�ngen var det s� avsp�nt s� ja blev lite paff...(ingen sa n�t typ) det f�r inte va f�r avslaget i ett forum ass�...men ja fick iaf tv� v�lkommen den g�ngen.. sen har ja m�rkt att man m�ste ju va lite aktiv, f�r att bli mer accepterad. hehe... � ja vet att ni gamlingar fortfarande e speciella � s�... ni har en "history together" s� att s�ga men ja.. det e ju bra att ni e �ppna f�r nya anv�ndare...(� jaaaa, ja e mycket sn�ll, s� ja m�ste v�l f� stanna)

vad mer skulle ja s�ga...jo, det enda ja saknar h�r faktiskt.. (fast ja antar att ni inte vill ha det s�) e lite mer...hum...offtopics faktiskt.. typ "Vart finns de fina killarna"? (men s�nt kan ja ju inte starta topics om heller...knepigt � prata me killar om det, plus att ja har inte s� mycke st�d fr�n andra girls... avsaknad p� det helt enkelt... det k�nns lite som man b�r posta n�t v�sentligt som ska ha me trance � g�ra med.....men nu vet ja att ni t�nker...

"Duuuuh tjejen, g� till n� relationsforum..om du vill snacka s�nt djupt" � ja, ni har nog r�tt.. men d var bara det att ja kanske tycker ni verkar bra � d� vill ja bara h�ra vad ni tycker i fr�gan...
f�r mina kompisar som ja snackar me... det blir ju inte riktigt samma utbyte ju...man vet ju vad "flicka 1", flicka 2 tycker os.v. aja... nu blir ja f�r komplex tror ja... hehe

ahmen ialllafall.. verkar va riktigt fina m�nniskor h�r hela bunten. Har inte sett av n� spammare eller s�..faktiskt..sen VET ja ocks� av alla dem ja redan tr�ffat att det e goa m�nniskor bakom nicknamen...
� ja vill g�rna tr�ffa en massa nya med s�nt e SKOJ!!!! Weeeeeeee

det var allt f�r stunden... har s�kert gl�mt en massa som ja ville s�ga.

Posted by verminator on Oct-28-2002 21:18:

DTT =)

Posted by reveal on Oct-28-2002 22:39:

quote:
Originally posted by AC.

Vi �r m�nga som varit h�r l�nge nu. M�nga "stora" �mnen har diskuterats, och det har alltid varit p� en seri�s och bra niv�. Det �r inte ofta det kommer nya "stora" �mnen, men n�r det g�r det (se tex tr�den om vad minds polare r�kade ut f�r), d� diskuteras det bra.

I �vrigt �r det ju s� att folk (inte alla s�klart, men m�nga) numera "k�nner" varandra. D� �r det ju sj�lvklart att det skrivs mer vardagliga saker, allt h�r i livet �r inte p� blodigt allvar.

Jag tycker att den svenska delen �r mycket bra (bortsett fr�n att folk konsekvent s�rskriver ), jag tycker inte att niv�n har sjunkit.

Det var ungef�r vad jag tycker. Ha det bra v�nner

EDIT: lade till en smiley f�r att visa att jag inte vill hacka p� folk som s�rskriver
EDIT 2: r�ttade ett stavfel

Posted by AC. on Oct-28-2002 23:05:

Smiling Frog

Jag ber om urs�kt f�r mina st�ndiga upprepande �terfall av s�rskriveri, du f�r g�rna p�peka mina misstag (f�rutom de kanske mest uppenbara d�r finger bara flugit h�ndelserna i f�rv�g och slaggit till den stora blaffan p� tangentbordet)

Posted by Glorie on Oct-28-2002 23:20:

Cool

AC, det e lugnt.. jag bryr mig inte alls om s�rskrivningar, tror bara det e lille reveal som g�r d. hihihihi

Posted by dbl on Oct-28-2002 23:29:

blir mest Svenska och promotion delen, men lite chill och music ibland ocks�.. checkar en del andra ocks� ibland s�som typ game sektionen och humor, men inte speciellt ofta

Posted by mindshooter on Oct-29-2002 00:52:

Tycker att glorie la fram det hela v�ldigt bra Jag har varit inne och kollat m����nga forum...b�de trance relaterade och andra forum..kan inte p�st� att jag hittat ett enda d�r folk verkligen diskuterat person till person...de flesta forumen �r ultraseri�sa forum d�r allt �r v�dligt "ytligt" eller vad man ska s�ga... Jag diggar att det �r en tight grupp...m�nga har tr�ffats utanf�r forumet ocks�. Inga d�liga upplevelser av det har v�l rapporterats vad jag vet Vi har dessutom tagit ett steg i r�tt riktning med TA-festen som jag hoppas p� att vi kan f� igenom..c�mon ppl sign the list!

Approp� spammers... Glorie om du bara visste...vi hade en riktig j�vel h�r... som kom tillbaka typ 3 g�nger under nya namn och gjorde bort sig varje g�ng...f�rst�rde och attackerade flera medlemmar h�r... Dessutom verkar han tro att han kan g�mma sig...men jag vet mer �n han tror att jag vet...nu e jag fett me mystisk h�r men detta t�nker jag inte f�rklara nu en vacker dag f�rst�r ni vad jag menar hahaha

Hoppas du forts�tter att trivas h�r Glorie

Posted by Glorie on Oct-29-2002 01:11:

Talking

mindshooter, hihi... s�t! tack f�r supporten...
��� aaa, nu e du "fett me mystisk" men d f�r du va f�r mig

men reveal, u surprise me!!! oj va massa blink
--internt

Posted by ExOn on Oct-30-2002 03:54:

Jag r�r mig r�tt fritt �ver alla forum faktiskt.
Men sen du b�rjade posta i forumet har man ju spenderat lite mer tid h�r inne.

Posted by Glorie on Oct-30-2002 07:41:

Drunk

pratar ru me mig?

Posted by Virus on Oct-31-2002 01:50:

Jag browsar svenska, music discussion, tracklist, new releases och ibland chillout, i den ordningen. Annars verkar nya politikforumet vara ganska intressant.

Jag har en d�lig vana att fastna h�r just p� n�tterna.

Posted by lonne on Oct-31-2002 12:45:

Music discussion, chillout, new releases, tracklist.

Posted by Glorie on Jan-20-2003 14:50:

Love Poundin' Sensation

Kan alla vara s����ta � kolla Unknown tracks-forumet

Jag har skrivit ett topic d�r me...."AWESOME TUNE" WOOHOOO i topicnamnet....

tack

Posted by Rikard on Jan-20-2003 15:10:

hehe, har svarat iaf

Posted by morakickers on Jan-20-2003 20:01:

quote:
Originally posted by mindshooter
Approp� spammers... Glorie om du bara visste...vi hade en riktig j�vel h�r... som kom tillbaka typ 3 g�nger under nya namn och gjorde bort sig varje g�ng...f�rst�rde och attackerade flera medlemmar h�r... Dessutom verkar han tro att han kan g�mma sig...men jag vet mer �n han tror att jag vet...nu e jag fett me mystisk h�r men detta t�nker jag inte f�rklara nu en vacker dag f�rst�r ni vad jag menar hahaha

Hoppas du forts�tter att trivas h�r Glorie

Jag h�ller med, den d�r snubben var helt sjuk. Om vi t�nker p� samma var det dock ett antal m�nader sedan jag h�rde ngt fr�n honom, har f�r mig att swamper tryckte till honom

F�r min del uppt�ckte jag den svenska delen f�rst sent i h�stas, har alltid bara f�ljt music discussion och kollat tracklists och s�dant... Tyckte om den h�r sajten direkt, laddade alltid ner deras nya l�tar - �ven om det blivit f�rre s�dana med tiden.

Men jag m�ste s�ga att det �r supertrevlig st�mning p� den svenska delen... Jag vet att jag inte varit s� aktiv hittills men jag uppskattar verkligen alla trevliga inl�gg och diskussioner om h�gt och l�gt

Utan detta forum hade jag t ex inte haft en aning om att det �r ngt v�rt att kolla in p� Stacys 31 utan bara g�tt till Sture ... och f�tt h�ra det p� m�ndagen!

V�nliga h�lsningar till alla svenska TA
morakickers

ps tack f�r att mitt nick n�mndes i diskussionen om coola namn... fast det kanske inte var f�r att det var snyggast iofs hehe... hellre �k�nd �n ok�nd

Posted by ScuL on Jan-20-2003 21:37:

bara holland och sverige

Pages (2): [1] 2 »