TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Läs tidningen! :)
Läs tidningen! :)
Här har ni de gamla klassiska reklamerna, båda två 
Läs Tidningen 1.mpg
Läs Tidningen 2.mpg
du är kung reveal....kung!!! (näst efter armin kanske) 
hihi
tack å bock...reveal!
neee, hade missat den me sirap juuuee 
| quote: |
| Originally posted by Vizay du är kung reveal....kung!!! (näst efter armin kanske) |

Hhmmmmm...
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=55212
Okey.
Steve får vara drottning då! 
Heh... 
| Originally posted by robstar Okey. Steve får vara drottning då! ![]() Heh... |

hehe, nice 
riktiga guldkalvar båda två.... *diggaaaaa båda
förresten, ja vill va prinsessa då isåna fall

Jag Drottning... he he sällan... jag e ju jag... the one and only Steve mmmmmmoooooouuuuuaaaaaahhha ha ha ha ha ha

Gaby är väl vår egna Party-Queen...
Glorie du gör dig bra som Prinsessa här på TA...
steve, soft 
iofs kan d ju finnas två kungar, en i det vita riket å en i det svarta riket...å båda vill ha the partyqueen till sin maka.. undra bara var ja kommer in i bilden.. hohohooho
ne, nu spinner ja loss igen 
| Originally posted by Glorie iofs kan d ju finnas två kungar, en i det vita riket å en i det svarta riket...å båda vill ha the partyqueen till sin maka.. undra bara var ja kommer in i bilden.. hohohooho |
BTW... vafaen i helvetet säger han när han tvättar händerna i "Enya" versionen. Har undrat över detta sedan de visade dem... anlitar snart "så funkar det" om ingen vet.
knivigt
inte den blekaste...
lyckades inte höra fastän ja ansträngde mig 
den som tar det där vinner nåt.. 
| Originally posted by Aendy BTW... vafaen i helvetet säger han när han tvättar händerna i "Enya" versionen. Har undrat över detta sedan de visade dem... anlitar snart "så funkar det" om ingen vet. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sen rullar jag iväg på ett par tolvor mot solnedgången med en raving-chick under armen |
| Originally posted by Aendy En yrande höna? Vad ska det vara bra för... fast det är klart Frued menade att varje man en gång i livet skulle göra det... dock har jag inte ens sett en levande höna i verkligheten... han levde nog i en tid då världen såg lite annorlunda ut. |
aendy å steve!!!!!!!!
ja vet vad han säger nu.... fråga min brorsa.. han e bäst på att höra sånt här...han memorerar dem utantill å så =)
-"Jahapp, då har man fått egen liten raveprofessor här på skolan.. det var väl trevligt"
fan min brorsa rockar rockring 
nu kan alla sova sött 
Danke!
LOL!
Förresten! Dom funkar inte hos mig? Måste man ha special codec eller?
ne inte va ja vet
fast ja kan ju inte me sånt här eg. 
fy fan vad balla dem e... och det var la inte så himla svårt att höra vad han sa
har alla dessa nu? ok om jag tar ner dom?