TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zoek je favoriete kontje
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by jp on Oct-27-2002 16:45:

Zoek je favoriete kontje

Zoek je favorite kontje:

http://www.kontjes.net/pictures.html

Tip: http://kontjes.mine.nu/pics//00663.jpg <--- gebruik deze link om foro's te plaatsen, wel effe het goeie nummer invullen natuurlijk

Posted by ScuL on Oct-27-2002 17:19:

too much 2 choose..

Posted by mr.marcello on Oct-27-2002 17:38:

Er zitten niet zo heel erg veel mooie bij hoor!

Maar toch ga ik voor deze (al heb ik ze nog niet allemaal gezien):

Met vriendelijke groet.

Posted by Siesta on Oct-27-2002 17:49:

w0w, nice thread, zo eem een uitzoeke

PETRUS, moetje deze thread ook niet sluite

Posted by eXos on Oct-27-2002 17:58:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
w0w, nice thread, zo eem een uitzoeke

PETRUS, moetje deze thread ook niet sluite

Zal ik jouw arse dan maar voor 48 uur suspenden?

Nee h�

EN ER ZIJN 3 MODS OP DIT FORUMPIE!!!

Posted by Siesta on Oct-27-2002 18:00:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zal ik jouw arse dan maar voor 48 uur suspenden?

Nee h�

EN ER ZIJN 3 MODS OP DIT FORUMPIE!!!

iki vindet nog steeds lame van die andere thread dat je die closed hebt, deze laat je dus maar mooi WEL open

Posted by Flipper01 on Oct-27-2002 18:42:

Behold, my arse.

LOL!!
Ik heb zelf ook ooit eens een dergelijke site opgezet van kontjes die ik zelf met de digicam had geschoten

Pff, wat staan er hier een hoop op zeg

Posted by Odyne on Oct-27-2002 18:48:

Behold, my arse.

ik ben niet zo'n kontjes mens, en al helemaal niet zo'n vrouwtjes-kontjes mens.. heb er een aantal bekeken, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik er maar weinig verstand van heb

al heb ik gister wel een lekker kontje gezien.. weet alleen nie meer van wie ie was..

Posted by Ding Chavez on Oct-27-2002 19:11:

Ik vind deze toch zeer apetijtelijk (schrijf je dat zo? )

GreetZ, DC

Posted by eieregooie on Oct-27-2002 20:02:

Wel veel foto's van dezelfde steeds hoor...

Posted by eieregooie on Oct-27-2002 20:10:

Hey, deze ken ik

Posted by total woot on Oct-27-2002 23:45:

heb net dus ff lopen zoeken, maar ik vind het gemiddelde kontje niet echt lekker.

Posted by eieregooie on Oct-28-2002 02:57:

Beetje trieste site inderdaad... maarja, die mensen moeten ook wat met hun leven...

Posted by Siesta on Oct-28-2002 17:29:

http://kontjes.mine.nu/cgi-bin/viewkont.cgi?d=1837&f=01874.jpg

Posted by Kontjes.net on Oct-28-2002 18:55:

Exclamation En bedankt voor de positieve en negatieve reacties!

Beste mensen,

Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo. Wij lopen ook niet met camera's op zak de hele dag te schieten.

Ik heb de grootste picture site van Nederland nu 2 jaar en al die kontjes is een verzameling wat mensen mij hebben gemaild ingestuurd etc.

Verder wil ik jullie erop wijzen dat jullie verkeerd zitten te kijken ga naar http://www.kontjes.net en klik dan op stem op kontjes. Of klik op top10. Daar zul je materiaal tegen komen dat een stuk mooier is. We zetten het mooie materiaal op de beste plaats neer. En jullie kijken net even verkeerd.

Voorbeeld:

groeten,

Webmaster Kontjes.net

Posted by Access on Oct-28-2002 19:32:

Re: En bedankt voor de positieve en negatieve reacties!

quote:
Originally posted by Kontjes.net
Beste mensen,

Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo. Wij lopen ook niet met camera's op zak de hele dag te schieten.

Dus je meld je aan op dit forum om ons dat duidelijk te make ???
Hmmms ... 'n beetje zie...

quote:
Ik heb de grootste picture site van Nederland nu 2 jaar en al die kontjes is een verzameling wat mensen mij hebben gemaild ingestuurd etc.

Begint te lijken op spam ...

quote:
Verder wil ik jullie erop wijzen dat jullie verkeerd zitten te kijken ga naar http://www.kontjes.net en klik dan op stem op kontjes. Of klik op top10. Daar zul je materiaal tegen komen dat een stuk mooier is. We zetten het mooie materiaal op de beste plaats neer. En jullie kijken net even verkeerd.

groeten,

Webmaster Kontjes.net

Lijkt erg veel op spam ...

Trouwes ... als webmaster van die site zul je vast wel wat vaker kritiek krijgen op je 'werk' ... vind je 't dan nie onzinnig om overal op te reageren alleen om duidelijk te make dat je nie zielig bent en dat we naar de verkeerde fotoos kijke ???
Kom op zeg ... d'r zijn vast wel wat betere dinge die je kunt doen ...

Posted by TranceFool on Oct-28-2002 20:15:

Volgens mij is die webmaster gewoon hierzo van het forum.....zal wel weer leuke grap zijn van iemand ofzo .....anders ben je idd best triest dat je je helemaal gaat registreren om dat te komen melden

Posted by DjSuez on Oct-28-2002 21:19:

quote:
Ik ben de webmaster van Kontjes.net en ik wilde toch even vermelden dat wij zijn niet zielig of zo.

En Nederlands schijnt ook al niet makkelijk te zijn tegenwoordig...

Posted by hamburgerboefje on Oct-28-2002 21:39:

Hahaha erg grappig ik bedoel ik heb ook niet bepaald de meest hippe en tactische nickname maar deze gast hier--> Kontjes.net, weet me gewoon te overtreffen

Posted by Siesta on Oct-29-2002 06:53:

hij heeft wel smaak

Posted by SnuggLe on Oct-29-2002 12:19:

De enige reden dat ik um nu niet sluit is omdat die webmaster heeft gereageerd.

Verder mag je triest vinden wat je wil Siesta, maar stop nou maar gewoon eens met rukken en zoek een echte vriendin

Greetz,
SnuggLe

Posted by eXos on Oct-29-2002 13:14:

Posted by Kontjes.net on Oct-29-2002 13:17:

Thumbs up Waarom reageer ik?

Na jullie commentaar op mijn post gelezen te hebben. Wilde ik nog even zeggen waarom ik in godsnaam reageer in dit forum.

Nou de reden is vrij simpel. De website is pas 4 dagen open. En in de statistieken kan ik zien waar de bezoekers vandaan komen. En als dat vanaf een site is die voor mij onbekend is. Dan ga ik toch even kijken. Ben toch wel nieuwsgierig wat de reden is.

En het is altijd leuk om te zien dat mensen je site leuk vinden om naar te kijken.

En over mijn goed nederlands praten. Ik ben een gewone nederlander die ook weleens een kromme zin kan schrijven.

In elk geval vindt ik het leuk om te lezen dat jullie de site graag bezoeken. :>

Oja en de mensen met commentaar dat de plaatjes niet allemaal mooi zijn tja. Niet elke kont is mooi :>. Maar als jullie de kwaliteit willen verbeteren. Ben je vrij om je eigen kont in te sturen. Of van iemand anders :>

groeten,

Coen
Webmaster Kontjes.net

Posted by eXos on Oct-29-2002 13:57:

Re: Waarom reageer ik?

quote:
Maar als jullie de kwaliteit willen verbeteren. Ben je vrij om je eigen kont in te sturen. Of van iemand anders :>

groeten,

Coen
Webmaster Kontjes.net

ZOALS DIT:

Posted by Kontjes.net on Oct-30-2002 20:36:

Smile Tongue Bijvoorbeeld

Bijvoorbeeld door die foto in te sturen.

Ga naar:
http://www.kontjes.net
En klik op foto toevoegen. Je foto wordt dan direct opgenomen in onze database. Ook kan je zelf na een paar dagen inloggen om te kijken wat voor cijfer je hebt gekregen met het ingestuurde kontje.

Nog meer positieve opmerkingen, vragen of afkrakende opmerkingen?

groeten,

Coen

Pages (3): [1] 2 3 »