TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום, אני חדש בפורום
Pages (2): [1] 2 »
שלום, אני חדש בפורום
אני גר בגדרה , איפה שכל האפרו ישראלים גרים ...
חבר של יובל האפרו פולני.. sup yuval ?
והינה האתר שלי
www.mp3.com/fantazy
.. תנו לי תגובות לטראק החדש שלי
cut codes
peace 
שלום וברוך הבא
אני אורן, נעים מאוד
תהנה פה, ואל תשכח להציג את עצמך בטרד
Meet The Crew
ברורךך הבאאא
ברוךךך הבאאא גברררר
תהנהה פההה
חח לא יקחח הרבהה זמן ואתה תבלהה פפהההה הרבבבבבבבבבבבבבבבבה
וסתםם שאלהה איך הגעת לפה ????1
ואלה ברוך הבא אחי
אתה גם בן 14 ?
ברוך הבא לפורום אחי
אני רועי אחד משלושת המודים
אם יש לך בעיה אל תהסס לפנות לאחד משלושתנו
אהלןןןןןן וסהלן אחויה
כן כן סוף סוף עוד נציג מגדרה הגיע הזמן

כן צוק גם הוא בן 14... עוד מעט 15 אני מבקש

ממצב אח"ש
תהנה פה..!
אני אורן מר"ג
17
חחחחח
עוד ליגיונר הגיע
ברוך הבא
אני מוש
וזה מעליב אם אפילו תשאל מי אני ,כי זה ברור שאני שולט פה !! יא זבלללל
חחח סתם
Welcomeeeeeeeeeeeeeeee 
וולקאם אבורד אחי, אני עודד
וכל מה שאתה קורא פה מאנשים תתעלם, למה אנחנו נכחיש אם תנסה להוציא את זה לאור
מה המצב אח שלו ?
קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל
אז יצרפו אותך למפה של כולם ...
סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה
גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה
מצחיק אחושרמוטה...
יש מצב ?
ברוך הבא אח שלי!!!!!!
מקווה שתהנה פה איתנו
רק אל תעזוב אותנו אחרי ההודעה הראשונה כמו שעושים הרבה חדשים...
דרך אגב, אני אלונה נעים מאוד
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מה המצב אח שלו ? קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה תוסיף פוסט שלך ל MEET THE CREW ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל אז יצרפו אותך למפה של כולם ... סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה מצחיק אחושרמוטה... יש מצב ? |
| quote: |
| Originally posted by guetag הוא כבר מצורף |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אלעד מה? |
בקשר לטראקים שלך:
Cut Codes -
יש כח, אבל אני לא אוהב שני דברים:
1. הקיק החלש, נשמע לא במקום
2. harsh הטראק יותר מדי
זתאמרת, צורם לי באוזן, אולי כי אני יותר "מעודן" 
סה"כ בנזונה של טראק, א-לה דאמונד, בעיקר בסינת' המרכזי
:EDIT:
Ocean Rise-
מזכיר לסוונסון וחילן.... קצת קצת עדין מדי (שוב, העדפות אישיות אני מניח) ואחלה של
flow
מ... עכשיו שמתי לב, אני לא כ"כ אוהב את הסינת' ה"משני", צריך להיות לו יותר חיתוך....
עבודה יפה אחי
Welcome To Tranceaddict!!!:]]]
i'm elad ben david,
enjoy your stay.
| quote: |
| Originally posted by guetag ד"א ימניאק איך אתה רואה כל פעם את בר רפאלי גם אני רוצה |
| quote: |
Originally posted by guetag לא פייר...אני גם רוצה |
גילי, האם אני מריח פה אובססיה לבר רפאלי ??
| quote: |
| Originally posted by guetag וואלה אחי היה מדהים בעמק 51 לא מתחרט שהלכתי לשם אחת המסיבות הכי מדהימות שהייתי בכל החיים שלי חייבים להשיג משהו שלה אפילו איי סי קיו נשבע לך אם אני מדבר איתה אפילו שם אני גומר רק מהודעה שלה WE AIN'T TALKING ABOUT יעל בר זוהר... WE TALKING ABOUT בר רפאלי....!! |
ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי) שניראות טוב הן כ"כ סתומותתת שאתה יכול ליבכות מזה, הייתי פעם אחת עם אחת כזאת בקשר והיא היתה כ"כ סתומהה כל היום היא דיברה על בגדים ושיחה הכי שיטחית תלא יכול לנהל איתהה אין זה בעיה רצינית
אם אני לא טועה, אז חבר שלי לפני שנתיים שלוש משו כזה היה מדבר עם בר רפאלי בטלפון, משו בעיניני מסיבות הוא רצה שתיחצן לו לא הבנתי מה הלך שם. אני רק זוכר שהוא היתלהב מזה כ"כ ולא היה מוכן לתת לאף אחד תמיספר שלה
מדהים איך שאתם משנים נושא
למה שלא דברו על זה בפי אם או תפתחו טרד חדש פשוט?!?!
ברוך הבא קובי
קוראים לי שירן
ואני בטוח שתהנה פה
ותוך שבוע ככה אתה תתחיל להכנס לאתר הזה איזה 20 פעמים ביום
אבל לא בטוח!!!
בקיצור ברוך הבא!
ברוך הבא קובי קוראים לי איתמר ותהנה פה תאמין לי שאתה תהנה כאן
אממ
נ.ב על תעלם אחרי הט'רד הראשוןן דיר באלק




| quote: |
| Originally posted by Sniper ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.