TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום, אני חדש בפורום
Pages (2): [1] 2 »


Posted by coby on Oct-29-2002 11:35:

Hello! שלום, אני חדש בפורום

אני גר בגדרה , איפה שכל האפרו ישראלים גרים ...

חבר של יובל האפרו פולני.. sup yuval ?

והינה האתר שלי

www.mp3.com/fantazy

.. תנו לי תגובות לטראק החדש שלי

cut codes

peace


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-29-2002 11:40:

שלום וברוך הבא
אני אורן, נעים מאוד
תהנה פה, ואל תשכח להציג את עצמך בטרד
Meet The Crew


Posted by divx-master on Oct-29-2002 12:11:

ברורךך הבאאא

ברוךךך הבאאא גברררר

תהנהה פההה

חח לא יקחח הרבהה זמן ואתה תבלהה פפהההה הרבבבבבבבבבבבבבבבבה


וסתםם שאלהה איך הגעת לפה ????1


Posted by DjChook on Oct-29-2002 13:01:

ואלה ברוך הבא אחי

אתה גם בן 14 ?


Posted by Hell_Copter on Oct-29-2002 13:19:

ברוך הבא לפורום אחי
אני רועי אחד משלושת המודים
אם יש לך בעיה אל תהסס לפנות לאחד משלושתנו


Posted by YuVaL on Oct-29-2002 13:26:

אהלןןןןןן וסהלן אחויה

כן כן סוף סוף עוד נציג מגדרה הגיע הזמן


כן צוק גם הוא בן 14... עוד מעט 15 אני מבקש


Posted by NaOren on Oct-29-2002 13:30:

ממצב אח"ש
תהנה פה..!

אני אורן מר"ג
17


Posted by m0sh on Oct-29-2002 13:44:

חחחחח

עוד ליגיונר הגיע

ברוך הבא

אני מוש

וזה מעליב אם אפילו תשאל מי אני ,כי זה ברור שאני שולט פה !! יא זבלללל

חחח סתם
Welcomeeeeeeeeeeeeeeee


Posted by oDrori on Oct-29-2002 13:51:

וולקאם אבורד אחי, אני עודד

וכל מה שאתה קורא פה מאנשים תתעלם, למה אנחנו נכחיש אם תנסה להוציא את זה לאור


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 15:40:

מה המצב אח שלו ?

קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל
אז יצרפו אותך למפה של כולם ...

סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה
גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה
מצחיק אחושרמוטה...
יש מצב ?


Posted by Tarantula on Oct-29-2002 16:00:

ברוך הבא אח שלי!!!!!!
מקווה שתהנה פה איתנו

רק אל תעזוב אותנו אחרי ההודעה הראשונה כמו שעושים הרבה חדשים...

דרך אגב, אני אלונה נעים מאוד


Posted by YuVaL on Oct-29-2002 16:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
מה המצב אח שלו ?

קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל
אז יצרפו אותך למפה של כולם ...

סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה
גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה
מצחיק אחושרמוטה...
יש מצב ?


אלעד מה?


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 16:05:

quote:
Originally posted by guetag
הוא כבר מצורף


לא קיבלתי סוכריה כוס אמק !
תוריד !


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 16:06:

quote:
Originally posted by YuVaL
אלעד מה?


גלעד
ואני לא זוכר


Posted by oDrori on Oct-29-2002 16:45:

בקשר לטראקים שלך:

Cut Codes -
יש כח, אבל אני לא אוהב שני דברים:
1. הקיק החלש, נשמע לא במקום
2. harsh הטראק יותר מדי
זתאמרת, צורם לי באוזן, אולי כי אני יותר "מעודן"

סה"כ בנזונה של טראק, א-לה דאמונד, בעיקר בסינת' המרכזי

:EDIT:

Ocean Rise-
מזכיר לסוונסון וחילן.... קצת קצת עדין מדי (שוב, העדפות אישיות אני מניח) ואחלה של
flow

מ... עכשיו שמתי לב, אני לא כ"כ אוהב את הסינת' ה"משני", צריך להיות לו יותר חיתוך....

עבודה יפה אחי


Posted by Sniper on Oct-29-2002 16:49:

Welcome To Tranceaddict!!!:]]]
i'm elad ben david,
enjoy your stay.


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 18:27:

quote:
Originally posted by guetag
ד"א ימניאק איך אתה רואה כל פעם את בר רפאלי
גם אני רוצה


כן ראיתי אותה פוווול
דותן התקשר אליי לפני יומיים
הוא ראה אותה שהיא נכנסה לזברה (כי לא הכניסו אותו בסוף) והוא
גם מדבר איתה כבר
כי הוא וחברים שלו הציקו לה פעם ...
בכל אופן כבר פעם רביעית שאני רואה אותה בכל מיני מקומות
ואני חייב להגיד לך שיש לה איזה חברה אחת פי אלף כוסית ממנה !!!


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 18:37:

quote:
Originally posted by guetag

לא פייר...אני גם רוצה


אמרתי לך לבוא לזברה יא מעפן !!!
לא משנה דווקא מזל שלא באת הייתי מקיא עלייך בטוח ...

בכל מקרה - עכשיו שהזברה נסגר צריכים לאתר את המקום החדש
שלה ושל החברים שלה


Posted by Sniper on Oct-29-2002 18:54:

Love is in the air

גילי, האם אני מריח פה אובססיה לבר רפאלי ??


Posted by luckystrike on Oct-29-2002 18:55:

quote:
Originally posted by guetag
וואלה אחי היה מדהים בעמק 51 לא מתחרט שהלכתי לשם
אחת המסיבות הכי מדהימות שהייתי בכל החיים שלי
חייבים להשיג משהו שלה אפילו איי סי קיו
נשבע לך אם אני מדבר איתה אפילו שם אני גומר רק מהודעה שלה
WE AIN'T TALKING ABOUT יעל בר זוהר...
WE TALKING ABOUT בר רפאלי....!!


שרוט אתה אחי תאמין לי
היא נראית סוף....
אבל תאמין לי היית רואה בדיסקוטק
סתם הייתה נראית לך כמו כל הכוסיות שרואים בדיסקוטקים
לא משהוא מטורף


Posted by Sniper on Oct-29-2002 19:08:

ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי) שניראות טוב הן כ"כ סתומותתת שאתה יכול ליבכות מזה, הייתי פעם אחת עם אחת כזאת בקשר והיא היתה כ"כ סתומהה כל היום היא דיברה על בגדים ושיחה הכי שיטחית תלא יכול לנהל איתהה אין זה בעיה רצינית

אם אני לא טועה, אז חבר שלי לפני שנתיים שלוש משו כזה היה מדבר עם בר רפאלי בטלפון, משו בעיניני מסיבות הוא רצה שתיחצן לו לא הבנתי מה הלך שם. אני רק זוכר שהוא היתלהב מזה כ"כ ולא היה מוכן לתת לאף אחד תמיספר שלה


Posted by YuVaL on Oct-29-2002 21:04:

מדהים איך שאתם משנים נושא
למה שלא דברו על זה בפי אם או תפתחו טרד חדש פשוט?!?!


Posted by AnthemFreak on Oct-29-2002 21:41:

ברוך הבא קובי
קוראים לי שירן
ואני בטוח שתהנה פה
ותוך שבוע ככה אתה תתחיל להכנס לאתר הזה איזה 20 פעמים ביום
אבל לא בטוח!!!
בקיצור ברוך הבא!


Posted by itamarsan on Oct-29-2002 21:47:

ברוך הבא קובי קוראים לי איתמר ותהנה פה תאמין לי שאתה תהנה כאן
אממ
נ.ב על תעלם אחרי הט'רד הראשוןן דיר באלק


Posted by Hell_Copter on Oct-30-2002 19:18:

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ גילי לדעתי יש הרבה יותר יפות מימנה לא שאני אומר שהיא לא ניראת טוב היא ניראת סוףףףף אבל יש בנות כ"כ יפות שלא רואות אותה ממטר אבל זה בעיה רוב הבנות (חוץ מאלונה שלי)


מה זה אלונה שלך!??!?!!?
שאני יבין... אתה קנית אותה או משהו??
אני מוחה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.